Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Underground

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Underground

    Modellen: Sofie Wijnants , Bram, Thomas,Niels, Dennis
    Mua: Tanja Dassy
    Hair: Jean -Paul "Equipe"






    Alvast bedankt voor het kijken

    jeannot

  • #2
    Re: Underground

    punten voor de moeite om die hele scene op te zetten.

    maar ik heb betere foto's van je gezien, gNo.
    waarom:
    compositie: bovenaan te krap.
    belichting: nogal hard. achtergrond komt jammer genoeg niet goed uit, er zit daardoor te weinig diepte in het beeld.
    oplossing: op statief werken en flitsen met lange sluitertijd zodat achtergrond terug goed belicht in beeld komt.
    maar waar ik me het meest aan stoor, is de pose en gezichtsuitdrukking van de kerels.
    hun slechte bedoelingen komen me namelijk niet geloofwaardig over.
    ook vind ik het een beetje overdone om er vier op te zetten.
    volgens mij was het een grimmiger, geloofwaardiger en sterker beeld, als het er maar één was.

    een goed idee dus, maar uitwerking voor verbetering vatbaar.
    succes.

    Comment


    • #3
      Re: Underground

      Ik vind ze ook allemaal wat te geposeerd of geacteerd.
      Spontaner had het geheel sterker gemaakt...
      Maar toch steeds weer die creativiteit van jou die naar boven komt wat ik zeer sterk vind.
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

      Comment


      • #4
        Re: Underground

        idee is wel leuk maar, de houding van het model als je zo belaagd wordt.... belachelijk.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Underground

          Je moet het maar doen. En jij doet het weer.
          Wel benieuwd naar meer uit de reeks

          Grtjs,
          If it moves, shoot it with a Canon
          http://www.jeedeewee.be

          Comment


          • #6
            Re: Underground

            Behoorlijk veel moord en doodslag gNo...what's going on in your mind?

            Hmmm....ik ben maar gewoon eerlijk: ik vind er eigenlijk niks leuk aan en de foto oogt kinderachtig en de modellen komen zeer ongeloofwaardig over. Ik zou graag wat positiefs zeggen over de techniek....maar die vind ik ook niet goed. Belichting, compo...'t smaakt naar niks. Ik ben fan van je landschap en buitenportretten, maar dit vind ik echt niks.
            (en nu ga ik schuilen)

            Comment


            • #7
              Re: Underground

              Moet instemmen met de andere ,ietwat negatieve opmerkingen.
              Ik besef dat je er heel wat tijd en inzet aan hebt besteed, maar het geheel roept bij mij een beeld op van een etalage met poppen die reclame maken voor werkuigen en kledij in de bouwwerf.
              Graag meer actie met minder personnages.

              Henri
              lidnummer: BD0435BE

              Comment


              • #8
                Re: Underground

                Diep respect dat je dit wil fotograferen. Ik zou geen flauw idee hebben hoe zoiets geloofwaardig over te laten komen. Dat komt het hier dus ook niet, maar neemt niet weg dat als je het nooit doet/probeert, je ook nooit verder komt. Dus ik zie graag meer in de toekomst. Thema's zijn leuk .. je hebt me regelmatig verbaasd dus gaat vast goedkomen
                Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

                Comment


                • #9
                  Re: Underground

                  Door het inflitsen op de te donkere ruimte krijgt je via het licht geen sfeer waardoor dit een fel uitgelicht plaatje lijkt zonder leven.
                  Proberen op andere locatie of met ander licht. Of creatief wezen in photoshop
                  poof

                  Comment


                  • #10
                    Re: Underground

                    Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                    Behoorlijk veel moord en doodslag gNo...what's going on in your mind?

                    Hmmm....ik ben maar gewoon eerlijk: ik vind er eigenlijk niks leuk aan en de foto oogt kinderachtig en de modellen komen zeer ongeloofwaardig over. Ik zou graag wat positiefs zeggen over de techniek....maar die vind ik ook niet goed. Belichting, compo...'t smaakt naar niks. Ik ben fan van je landschap en buitenportretten, maar dit vind ik echt niks.
                    (en nu ga ik schuilen)
                    maar nee meid, je moet helemaal niet gaan schuilen, tenzij het regent bij jullie
                    landschappen doen we niet meer hé, en na deze komt er weer een andere .
                    Beter of slechter, dat zullen jullie wel uitmaken niet?
                    Daarom is dit dan ook een forum om erop te wijzen waar we fout zitten, wat gezelligheid etc.
                    Het kan ook niet altijd bongo zijn hé

                    groetjes

                    jeannot

                    straks komen we met een andere

                    Comment


                    • #11
                      Re: Underground

                      Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                      maar nee meid, je moet helemaal niet gaan schuilen, tenzij het regent bij jullie
                      landschappen doen we niet meer hé, en na deze komt er weer een andere .
                      Beter of slechter, dat zullen jullie wel uitmaken niet?
                      Daarom is dit dan ook een forum om erop te wijzen waar we fout zitten, wat gezelligheid etc.
                      Het kan ook niet altijd bongo zijn hé

                      groetjes

                      jeannot

                      straks komen we met een andere
                      That's the spirit Jeannot Je bent hier op het forum enorm gegroeid en blijf steeds sterker worden.
                      Kijk met spanning uit naar je volgende postings.

                      Henri
                      lidnummer: BD0435BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: Underground

                        alvast erg positief is dat je durft te experimenteren jeannot, ook al struikel je soms zoals bij deze idd nogal ongeloofwaardige plaat....
                        in ieder geval ben je op alle fronten goed bezig dat kan niemand ontkennen en ik denk dat we van jou nog wel een en ander verassends gaan zien!

                        van mij krijg je alvast een dikke

                        grtz
                        JVS
                        http://www.jvs-photography.be/

                        Comment


                        • #13
                          Re: Underground

                          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                          idee is wel leuk maar, de houding van het model als je zo belaagd wordt.... belachelijk.
                          grt,bouk.
                          awel da is ook het eerste da ik dacht. Als iemand aangevallen wordt dan blijft ge toch niet zo poseren. Dacht eerst dat het een pop was

                          Ik vind het zeker geen slecht beeld. Maar het komt gewoon een beetje raar over. Weet niet goed wat de bedoeling is.
                          Mijn toestel: Een zwarte schoendoos uiteraard L kwaliteit
                          website: http://www.hung.be
                          facebook - Instagram

                          Comment


                          • #14
                            Re: Underground

                            Hey Jeannot,
                            Ik zie wel welke stijl je uitwil, maar het komt zoals al eerder gezegd niet echt geloofwaardig over. Je tracht hier te werken in de surrealistische sfeer maar gaat er zo ver over dat het te is. Dan komt het over als spielerei en niet echt serieus.

                            Maar zoals ook al gezegd, als je het niet probeert dan weet je ook niet waar het uitkomt. Op naar een volgende.
                            Vriendelijke groeten,Raf

                            www.rafvandenbogaert.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: Underground

                              Het moeilijkste van ensceneren is dat je datgene wat je wilt vertellen ook over moet brengen.

                              De samenhang tussen de verschillende gereedschappen ontgaat me ook enigszins. Hamer met brandweer helm? Koevoet, met pistool en katana (?). Texas chainsaw masacre? Kruissleutel en boormachine?

                              En het slachtoffer blijft gewoon staan...
                              Niet alles hoeft scherp te zijn, ook niet onscherp.
                              Een Nikon uitzet. http://www.pbase.com/studio56

                              Comment

                              Working...
                              X