Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Under Cover.......

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Under Cover.......

    ....


    Last edited by fotodan; 27 juli 2012, 11:01.

  • #2
    Re: Under Cover.......

    Toning en image: een dikke pluim

    Maar... (send pm if you want to know)
    www.brunodyserinck.be
    https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

    Comment


    • #3
      Re: Under Cover.......

      Batman "girl" Rises
      Vette plaat Dan

      Comment


      • #4
        Re: Under Cover.......

        Mooi,
        de cape valt wel een beetje ongelukkig voor de rechter tepel.

        Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
        Maar... (send pm if you want to know)
        ?


        greetz
        Cheeta
        Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
        flickr

        Comment


        • #5
          Re: Under Cover.......

          Mooi,
          de cape valt wel een beetje ongelukkig voor de rechter tepel.
          Aan tepels blijft eigenlijk steeds iets hangen of haperen, niet ? (gewild of niet ! LOL ! )

          Thank's, Daniel

          Comment


          • #6
            Re: Under Cover.......

            Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
            Aan tepels blijft eigenlijk steeds iets hangen of haperen, niet ? (gewild of niet ! LOL ! )

            Thank's, Daniel
            Ja, als ik het zelf niet ben ... dan is het een cape of zo ...

            greetz
            Cheeta
            Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
            flickr

            Comment


            • #7
              Re: Under Cover.......

              Knap werk. maar je schaduw klopt niet helemaal.
              My Website : http://www.ineedair.org
              Music / Painting / Motion Graphics / Image
              Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

              Comment


              • #8
                Re: Under Cover.......

                Ik persoonlijk vind de pose niet af, en iets te 'vlak', maar zeker een super idee en veel mee mogelijk!

                Comment


                • #9
                  Re: Under Cover.......

                  Ik vind de borsten er een beetje bizar opstaan, doen voor mij nogal wat afbreuk aan de foto...
                  Alsof ze net gesprongen heeft, niet mijn ding...
                  www.minnev.be
                  Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

                  Comment


                  • #10
                    Re: Under Cover.......

                    Ik vind de borsten er een beetje bizar opstaan, doen voor mij nogal wat afbreuk aan de foto...
                    Alsof ze net gesprongen heeft, niet mijn ding...
                    Heel agressief en denigrerend comment tov het model vind ik dit hé Minne.....

                    Niet iedereen kan natuurlijk aan jou borsten tillen veronderstel ik dan...die moeten de perfectie zelf zijn.

                    Ik dacht dat hier op de lichaamsbouw van het model niet gereageerd werd,...respect, is weer iets dat hier ten onder gaat.

                    Dat het niet jou ding is, ...is eigenlijk niemand iets mee,...alsof alleen foto's die "jou ding" zijn, in de "hype" zijn...

                    Maar soit, het model heeft dus lelijke borsten, gelukkig kon Minne hier op wijzen...

                    .

                    Comment


                    • #11
                      Re: Under Cover.......

                      Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
                      Heel agressief en denigrerend comment tov het model vind ik dit hé Minne.....

                      Niet iedereen kan natuurlijk aan jou borsten tillen veronderstel ik dan...die moeten de perfectie zelf zijn.

                      Ik dacht dat hier op de lichaamsbouw van het model niet gereageerd werd,...respect, is weer iets dat hier ten onder gaat.

                      Dat het niet jou ding is, ...is eigenlijk niemand iets mee,...alsof alleen foto's die "jou ding" zijn, in de "hype" zijn...

                      Maar soit, het model heeft dus lelijke borsten, gelukkig kon Minne hier op wijzen...

                      .

                      Heb ik dat gezegd? NEE
                      Ik zei dat ze er bizar opstonden, door shopwerk/licht/vallen van de cape/weet ik veel/...
                      Leg me aub geen woorden in de mond, ik kies wel zelf wat ik zeg
                      Ik geef NOOIT commentaar op het model, alleen op de fotograaf, ma da hoort ge ook nie graag he?
                      Gij hebt net gezegd dat uw model lelijke borsten heeft, IK niet.
                      Grow up en leer lezen.
                      En maak er niks persoonlijks van door over mijn borsten te beginnen aub, nergens voor nodig, klein kind.
                      www.minnev.be
                      Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

                      Comment


                      • #12
                        Re: Under Cover.......

                        tja ik ik vond de pose ook maar niets, en de schaduwen heb ik ook men twijfels bij.Het is zo wat bloot om bloot te zijn maar dan met een kap ipv met een masker. ah ja maar wel met nen knappe achtergrond.Het idee is er maar komt er miesschien ni 100% uit zoals je wou.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Under Cover.......

                          Zeker qua idee en kleurstelling een vette plaat!

                          Comment


                          • #14
                            Re: Under Cover.......

                            Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk bericht
                            Ik vind de borsten er een beetje bizar opstaan, doen voor mij nogal wat afbreuk aan de foto...
                            Alsof ze net gesprongen heeft, niet mijn ding...
                            Was eerlijk gezegd ook het eerste dat me opviel. Ik vind persoonlijk dat je als fotograaf de sterke punten van je model in het licht moet zetten.. (letterlijk en figuurlijk dus). Desondanks vind ik het een origineel concept.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Under Cover.......

                              Oorspronkelijk geplaatst door DanM Bekijk bericht
                              Was eerlijk gezegd ook het eerste dat me opviel. Ik vind persoonlijk dat je als fotograaf de sterke punten van je model in het licht moet zetten.. (letterlijk en figuurlijk dus). Desondanks vind ik het een origineel concept.
                              Vond de borsten ook verschrikkelijk....maar dacht dat daar niet aan mocht geraakt worden bij je beoordeling of reactie.
                              My Website : http://www.ineedair.org
                              Music / Painting / Motion Graphics / Image
                              Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

                              Comment

                              Working...
                              X