Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

uit de reeks "Lovely portraits"

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] uit de reeks "Lovely portraits"



    Last edited by D.B.D; 1 juni 2023, 13:46.

  • #2
    Re: uit de reeks "Lovely portraits"

    had iets kunnen zijn, ware het niet dat de zwarten zijn dichtgelopen en er geen leven in de ogen zit ... Maw nog werk aan de winkel vwb belichting
    Laat nooit het goede u weerhouden het juiste te doen
    - Isaac Asimov-

    Comment


    • #3
      Re: uit de reeks "Lovely portraits"

      Oorspronkelijk geplaatst door JC Bekijk bericht
      had iets kunnen zijn, ware het niet dat de zwarten zijn dichtgelopen en er geen leven in de ogen zit ... Maw nog werk aan de winkel vwb belichting
      deze is een update de zwarten zijn niet meer dichtgelopen en in de ogen is meer leven. Voor het beste zie je het op een groot gekalibreerd scherm. groeten Daniel

      Comment


      • #4
        Re: uit de reeks "Lovely portraits"

        Wat vind je zelf van die hard afgelijnde schaduw onder de neus op je groot gecalibreerd scherm ?
        En van de schaduwen in de oogkassen ?
        Voor verbetering vatbaar toch ?
        Groet,
        Peter
        mijn website : klik

        Comment


        • #5
          Re: uit de reeks "Lovely portraits"

          Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
          Wat vind je zelf van die hard afgelijnde schaduw onder de neus op je groot gecalibreerd scherm ?
          En van de schaduwen in de oogkassen ?
          Voor verbetering vatbaar toch ?
          Groet,
          Peter
          voor mij kan dat, het is een beeld gemaakt aan de rand van een bos ( diffuus licht) zonder flitser of reflectie scherm want ik ben daar alleen het is zoals straatfotografie dat werk je ook zonder hulpmiddelen Groeten Daniel

          Comment


          • #6
            Re: uit de reeks "Lovely portraits"

            Jaren geleden hadden wij aan de academie van Kortrijk een lesgever die een gezegde had dat hier zeer toepasselijk is.

            Ik citeer, "van een str..t kan je geen filet mignon maken"

            Mijn eerste gedacht bij het zien van deze opname was dat die arme dame tegen een deur was gelopen en daar twee blauwe ogen had aan overgehouden.
            Je mag hier nog twintig gekalibreerde schermen hebben en uw inspiratie gehaald hebben bij de paus, verticaal klasseren in de vuilbak is volgens mij de enige optie.

            Mvg Yves.
            What you see is what you get

            Comment


            • #7
              Re: uit de reeks "Lovely portraits"

              Oorspronkelijk geplaatst door yves23 Bekijk bericht
              Jaren geleden hadden wij aan de academie van Kortrijk een lesgever die een gezegde had dat hier zeer toepasselijk is.

              Ik citeer, "van een str..t kan je geen filet mignon maken"

              Mijn eerste gedacht bij het zien van deze opname was dat die arme dame tegen een deur was gelopen en daar twee blauwe ogen had aan overgehouden.
              Je mag hier nog twintig gekalibreerde schermen hebben en uw inspiratie gehaald hebben bij de paus, verticaal klasseren in de vuilbak is volgens mij de enige optie.

              Mvg Yves.
              mijn docent vindt deze zeker niet slecht zeker rekening houden met de omstandigheden zo zie je smaken en meningen verschillen Groeten Daniel.
              Ik had graag eens een portret gezien dat jij gemaakt hebt. Misschien kan ik daar iets van leren, spijtig dat ik er hier op het forum geen kan vinden eigenaardig
              Last edited by D.B.D; 1 juni 2023, 16:34.

              Comment


              • #8
                Door de context in ogenschouw te nemen, zult u begrijpen waarom mijn professor dit niet aanstootgevend vindt. Dank je, Daniël.
                Als je een portret had gemaakt, had ik het graag gezien. Misschien kan ik daar wat inzicht uit opdoen; het is gewoon slecht dat ik er geen kan vinden over dit onderwerp.
                basketball stars

                Comment

                Working...
                X