Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Two sisters

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Two sisters

    Werk uit mijn inzendingen voor Fotoclub Lucifer. Ik zie graag commentaar.
    Henk

    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

  • #2
    Re: Two sisters

    Haha Het werkt ...en nog goed ook ...
    laat die anderen nu ook maar zien, ze zagen er veelbelovend uit.
    Freeze the Ocean of Motion ! Nikon D300 & D700 _ Nikkor AF-x 14-400mm

    Comment


    • #3
      Re: Two sisters

      Technisch ziet het er prima uit.

      Echter als je de plaat gaat beoordelen op inhoud, is hij niet goed. De modellen hebben volgens mij prima contact met iemand die links van je staat neem ik aan. En laat mij (de kijker) en jij (de fotograaf) in deze foto compleet buitenpel. En ik hou er niet van om aan de zijlijn te staan

      Kan natuurlijk ook zijn de je de modelllen hebt opgedragen om de ander kant op te kijken... maar dan nog. Ze worden erg afgeleid door iets anders.
      Ik laat mijn modellen namelijk ook de andere kant op kijken alleen praat ik wel constant met ze...zodat ze op z'n minst luisteren en met hun gedachten bij me zijn... pfieeeuww.. weet niet hoe ik het moet uitleggen hahaha. Maar hopelijk snap je wat ik bedoel.

      Snap dit trouwens toch nooit van clubjes en WS. Krijgt de fotograaf niet een 10 -15 minuten de tijd om even alleen aan de gang te gaan met de aanwezige modellen? Wordt er niet gewisseld? Of kan dat niet vanwege grote aantallen fotografen? Nogmaals.. leek hier hoor, ben nog nooit op zo'n club geweest dus ik weet het echt niet.
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

      Comment


      • #4
        Re: Two sisters

        Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
        Technisch ziet het er prima uit.

        Echter als je de plaat gaat beoordelen op inhoud, is hij niet goed. De modellen hebben volgens mij prima contact met iemand die links van je staat neem ik aan. En laat mij (de kijker) en jij (de fotograaf) in deze foto compleet buitenpel. En ik hou er niet van om aan de zijlijn te staan

        Kan natuurlijk ook zijn de je de modelllen hebt opgedragen om de ander kant op te kijken... maar dan nog. Ze worden erg afgeleid door iets anders.
        Ik laat mijn modellen namelijk ook de andere kant op kijken alleen praat ik wel constant met ze...zodat ze op z'n minst luisteren en met hun gedachten bij me zijn... pfieeeuww.. weet niet hoe ik het moet uitleggen hahaha. Maar hopelijk snap je wat ik bedoel.

        Snap dit trouwens toch nooit van clubjes en WS. Krijgt de fotograaf niet een 10 -15 minuten de tijd om even alleen aan de gang te gaan met de aanwezige modellen? Wordt er niet gewisseld? Of kan dat niet vanwege grote aantallen fotografen? Nogmaals.. leek hier hoor, ben nog nooit op zo'n club geweest dus ik weet het echt niet.

        Madmax,

        Is misschien niet zo duidelijk omschreven maar deze foto is NIET gemaakt in clubverband. het was een club INZENDING. Deze foto is ( is was er als enigste bij ) is alle rust, bewust en weloverwogen genomen.

        Maar goed, ieder z'n smaak/voorkeur. Daar is een forum ook voor. Nietwaar ?
        Website : www.alextimmermans.com
        Collodion weblog : http://collodion-art.blogspot.com/
        Collodion movie : http://www.youtube.com/watch?v=mzCCjlubQ2o

        Comment


        • #5
          Re: Two sisters

          Okay.. thanks voor de uitleg.
          Maar toch blijf ik bij mijn standpunt m.b.t de pose/blikken. Probeer dit aub als opbouwend commentaar te zien En.. ja.. persoonlijke voorkeur/smaak komt hier natuurlijk ook een beetje bij kijken
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

          Comment


          • #6
            Re: Two sisters

            Door onevarenheid had de TS per ongeluk 2 topics binnen 24 uur geopend. Heb na overleg deze foto als link in zijn andere topic gezet. Betekent wel dat ik dan dit topic op slot doe
            Last edited by Hanske; 28 januari 2008, 11:58.
            Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
            Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

            Comment

            Working...
            X