Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The wedding

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • The wedding

    Afgelopen zaterdag op een afrikaanse bruiloft foto's gemaakt.. 'k moet zeggen. Ik heb mij ogen uitgekeken. het was een hele belevenis. Waarvan volgende foto's de meer "klassiekere" zijn.






    wat denken jullie ervan? Het wit is idd bij de trouwjurk hier soms uitgebrand. Moet eens kijken of ik dat nog recht krijg met de raw files.

    mvg

  • #2
    Re: The wedding

    De kleurbalans is wat uit evenwicht ik bedoel dan vooral de man zijn huid, is IMO bij foto 3 te roze (rood).
    Het was op een fel licht moment en dat is altijd wat moeilijk hé.
    Maar de bruid lacht heel mooi en spontaan

    Comment


    • #3
      Re: The wedding

      Oorspronkelijk geplaatst door picasso
      De kleurbalans is wat uit evenwicht ik bedoel dan vooral de man zijn huid, is IMO bij foto 3 te roze (rood).
      Het was op een fel licht moment en dat is altijd wat moeilijk hé.
      Maar de bruid lacht heel mooi en spontaan

      mm, je hebt gelijk, maar krijg ik nog wel rechtgetrokken, wat spelen met kleurbalans. Was inderdaad niet echt makkelijk. Wit trouw kleed, donker bruine bruid, zwart pak, vrij blanke man en buiten een hoop licht (en binnen natuurlijk weer veel te weinig licht... )
      Bedankt voor je reactie. ik kijk zo eens of ik de kleurbalans beter krijg.

      Comment


      • #4
        Re: The wedding

        Die eerste spreekt mij erg aan hoor,toffe compo en prachtige achtergrond.
        Nikon d50+nikkor 18-55+tamron 28-75+nikkor 55-200vr+panasonic dmc-fz10

        Comment


        • #5
          Re: The wedding

          Dit zijn toch wel de moeilijkste foto's die je kunt uitkiezen hehehe, donkere huid en een witte trouwjurk... EN zonlicht. Dat zou voor mij een drama betekenen

          Daarom al 3 x

          Qua foto ga ik voor 1, de meest natuurlijke (ongeposeerde) comp.
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

          Comment


          • #6
            Re: The wedding

            de eerste de beste.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment

            Working...
            X