Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

- The Sky is the Limit...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • - The Sky is the Limit...

    ***



  • #2
    Re: - The Sky is the Limit...

    Bewerking kan me niet zo smaken..

    Wil leuk idee

    Comment


    • #3
      Re: - The Sky is the Limit...

      tja...niet zo weg van dit shot hoor.
      beetje te gemaakt geheel.
      wel een goed model trouwens.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: - The Sky is the Limit...

        beetje te gemaakt geheel.
        Tja, wat is gemaakt, wat is niet gemaakt ?...wat is te, wat is het niet.

        Ik vind het wel interessant om die grens te verkennen, en doe het ook om de boel uiteindelijk niet saai te vinden !

        En ja, ik ga hier inderdaad een andere richting uit..

        Soms heb ik de indruk dat je hier (om goed commentaar te krijgen), een foto moet tonen
        die wat in de verwachtingen valt, wat sexy, wat glamour, enz...(zonder van vriendjes politiek te spreken, amaai ! )

        ( Al deze uitleg is niet specifiek op jou gericht hé bouk, maar meer in het algemeen, wees gerust.)

        Thank's and have fun !

        Daniel

        Comment


        • #5
          Re: - The Sky is the Limit...

          Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
          ........

          ( Al deze uitleg is niet specifiek op jou gericht hé bouk, maar meer in het algemeen, wees gerust.)
          aai no.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: - The Sky is the Limit...

            Zou er niet meer 'tegenlicht' op het model moeten zitten om het geheel 'echter' te maken?
            www.guydewestelinckfotografie.be

            Comment


            • #7
              Re: - The Sky is the Limit...

              Zou er niet meer 'tegenlicht' op het model moeten zitten om het geheel 'echter' te maken?
              Uiteraard begrijp ik wat je bedoeld,...maar het was (en is nog steeds) niet mijn bedoeling om het geheel "echter" te maken.

              Het geheel is gewoon niet echt, moest ik iets in die stijl "echt" willen maken, voorzie ik een buiten set-up, en met een
              hemel als achtergrond, dit kon ik dus ook , maar dan word het toch iets volledig anders.

              Persoonlijk heb ik niet het minste probleem met het feit dat het niet echt lijkt.

              Thank's, Daniel

              Comment


              • #8
                Re: - The Sky is the Limit...

                Ik snap de bedoeling niet.
                Alles is heel serieus en strak en dan die 'belachelijke' bewerking (je snapt wel wat ik bedoel)
                Als het dan toch niet echt moest zijn, zou ik dat vanaf het begin van de uitvoering duidelijk gemaakt hebben.
                In pose, expressie, licht en props.
                Nu vind ik het gewoon slecht, sorry
                En vriendjespolitiek, sja, jij zegt het wel, maar zie nergens zo'n afslachting van 'mindere' commentaren (van wie dan ook) als in jouw topics, scuzi...
                Dus alleen jouw 'vriendjes' reageren nog op je mindere platen positief en op je goeie platen, die er zeker veel zijn, reageert dan wel iedereen, want positief zijn mag, negatief zijn mag niet.
                Kritiek en bemerkingen aflsachten heeft nog nooit iemand een betere fotografa gemaakt
                www.minnev.be
                Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

                Comment


                • #9
                  Re: - The Sky is the Limit...

                  Ik heb geen probleem met wat creatitiveit, alleen moet het wel werken, en dat doet het hier ook niet voor mij.
                  De achtergrond is net een vergeelde postkaart ... dus ik denk retro ... maar ik zie niets anders retro ?
                  Ik zie iemand die iets voorttrekt ... maar ik zie niet wat ?
                  Die persoon loopt in de wolken ... cool ... maar waarom ?
                  Er zit veel in de plaat ... maar niets komt overeen.
                  Dus denk ik ... contrast ... maar welk contrast ? Retro / nieuw ? Lucht / aarde ?

                  Ik wil er graag "ceci n'est pas une pipe in zien", maar dat niveau haal je niet imho.
                  Het is een test ... een poging om iets nieuws te proberen. Dat wil niet zeggen dat je moet stoppen.
                  Maar deze test vind ik niet goed.

                  Ik moet wel zeggen dat je erg snel (na amper 2 reacties) al de slechte verliezer speelt.
                  Als je niet kan omgaan met kritiek, post dan geen foto's.
                  Iedereen heeft een mening, ... en je mag ze hier ook uiten (je post in de showcase).
                  Nikon shooter - Samyang fan

                  Comment


                  • #10
                    Re: - The Sky is the Limit...

                    Hij loopt op wolkjes
                    Ik vind het toch cool gedaan
                    zal aan de ouderdom liggen zekers

                    Comment


                    • #11
                      Re: - The Sky is the Limit...

                      Surrealistisch beeld dat bij mij allerlei vragen oproept die ik niet onmiddellijk kan beantwoorden. Alsof ik in een droom beland ben. Mooi.

                      Comment


                      • #12
                        Re: - The Sky is the Limit...

                        Iedereen mag er van denken wat ie wil (ik ook dus) en ik vind 'em ronduit heel slecht, tegen het lachwekkende aan...
                        Daniel zal er heus wel weer wat mooie praatjes over heen smeren en sommigen zullen hem daar nog in volgen ook, maar voor mij slaat dit helemaal nergens op...
                        Ik ga inhoudelijk dan ook niet verder dan een mislukte PS oefening (Minne, heel soms zijn er nog mensen die het aandurven om gewoon hun eerlijke mening te formuleren, ongeacht wat de afbrand reacties van TS ook zijn)
                        Groeten Dirk
                        Website : http://www.gakrid.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: - The Sky is the Limit...

                          Kunstig beeld. Compositie van de figuur heb ik hier ook nog nooit gezien...de lijn van hoofd tot rechtervoet, die haaks staat op de lijn van linkervoet tot de verschillend gekleurde koorden die uit het frame gaan.
                          Ik zou graag meer van dit soort kunst beelden zien hier op de site.
                          My Website : http://www.ineedair.org
                          Music / Painting / Motion Graphics / Image
                          Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

                          Comment


                          • #14
                            Re: - The Sky is the Limit...

                            Iedereen heel bedankt voor de feedback, ben er heel blij mee!

                            We hebben ons vermaakt bij het maken van dit beeld, met het verwerken ervan,
                            en heel zeker ook bij het lezen van al de bovenstaande reacties.

                            Leuk (en interessant) om te lezen, hoe een niet al te serieus beeldje hier zo uiteenlopende gevoelens uitlokt.

                            En verder, wat een goeie of slechte foto eigenlijk is, (ook in het oog van een ander...) heb ik nooit veel verstand van gehad.

                            Groetjes iedereen, en ik ga nog wat verder doen met mijn gekke dinges...(titel zij toch ook al zoiets: no limits ! )

                            Daniel

                            Comment


                            • #15
                              Re: - The Sky is the Limit...

                              Het licht komt van onderaf, dan moet-ie wel érrug hoog zitten.... Och wat maakt 't tis tenslotte toch een onwerkelijke plaat. Maar het idee is leuk in elk geval. Kom maar op met nog méér gekke dinges.
                              Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                              (BD1383NL)

                              Comment

                              Working...
                              X