Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The senior student

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • The senior student

    De bedoeling, het maken van een klassieke foto van een senior studente voor op grootmoeders shouw boven de haard. Als er nog mensen zijn die een open haard hebben

    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

  • #2
    Re: The senior student

    goed heb alleen wat moeite, met dat halve jasje.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: The senior student

      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      goed heb alleen wat moeite, met dat halve jasje.
      grt,bouk.
      TXS, ja dat hangt over haar schouder aan een kant. Een beetje de none-chalence samen met de losse das.
      Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

      Comment


      • #4
        Re: The senior student

        Vind de belichting heel goed maar de make up overdreven voor de student-look, teveel glamour om geloofwaardig te zijn imo. Technisch niet veel op aan te merken, gevoelsmatig zit het niet juist.

        grtz.

        Comment


        • #5
          Re: The senior student

          Oorspronkelijk geplaatst door Arousal Bekijk bericht
          Vind de belichting heel goed maar de make up overdreven voor de student-look, teveel glamour om geloofwaardig te zijn imo. Technisch niet veel op aan te merken, gevoelsmatig zit het niet juist.

          grtz.
          TXS, ik kan je wel volgen maar dit is wat men een senior portret noemt in VS. Netjes geborsteld en van make-up voorzien. Voor op de schouw van grootmoeder
          Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

          Comment


          • #6
            Re: The senior student

            Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk bericht
            TXS, ik kan je wel volgen maar dit is wat men een senior portret noemt in VS. Netjes geborsteld en van make-up voorzien. Voor op de schouw van grootmoeder
            Mijn zus heeft ook zo'n seniorportrait, en dan is iedereen inderdaad behoorlijk uitgeborsteld. Maar die foto's worden wel niet bewerkt hoor
            De styling heb ik wat moeite mee, slordig hemd, slordig geknoopte das, half jasje, is daar een reden voor?
            www.minnev.be
            Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

            Comment


            • #7
              Re: The senior student

              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              goed heb alleen wat moeite, met dat halve jasje.
              grt,bouk.
              ik ook, mogelijk was het beter geweest om het jasje om de schouders te slaan.
              Voor de rest vindt ik dat je je doel hebt bereikt. Mooi gedaan.
              Canon EOS 1DS Mark III + EF24-70 1:2.8L USM + EF70-200 f/2.8L IS USM + Extender EF 1.4x II + EF100 f/2.8 USM macro + Elinchrom flitsset

              Comment


              • #8
                Re: The senior student

                Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk bericht
                Mijn zus heeft ook zo'n seniorportrait, en dan is iedereen inderdaad behoorlijk uitgeborsteld. Maar die foto's worden wel niet bewerkt hoor
                De styling heb ik wat moeite mee, slordig hemd, slordig geknoopte das, half jasje, is daar een reden voor?
                TXS MinneV, ik maak graag wat variaties op standaard portretten. Je eigen stijl inbrengen etc....Als nu iets gedaan word of niet maakt me niet zoveel uit, en ik denk dat we allemaal wat zo zijn. In de VS gaat men dit soort opnames wel bewerken, maar dan moet alles goed zitten zoals de das etc...

                De styling, dat is inderdaad met een bepaalde reden gedaan. De strakke houding and looks van het model maken het tot een vrij statisch geheel, de jeugdige none-chalance komt terug in het hemd das and jas . We kennen allemaal die student wel die zijn mondeling examen komt afleggen in zijn schoonste pakje , het haar netjes in de plooi,,,,, maar dan steek zijn wit hemd uit zijn broek, vol met rimpels en de das hangt halfstok..... Ik zag ze reeds vele malen en dat is zowat de insteek.

                Groetjes
                Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

                Comment


                • #9
                  Re: The senior student

                  Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk bericht
                  TXS MinneV, ik maak graag wat variaties op standaard portretten. Je eigen stijl inbrengen etc....Als nu iets gedaan word of niet maakt me niet zoveel uit, en ik denk dat we allemaal wat zo zijn. In de VS gaat men dit soort opnames wel bewerken, maar dan moet alles goed zitten zoals de das etc...

                  De styling, dat is inderdaad met een bepaalde reden gedaan. De strakke houding and looks van het model maken het tot een vrij statisch geheel, de jeugdige none-chalance komt terug in het hemd das and jas . We kennen allemaal die student wel die zijn mondeling examen komt afleggen in zijn schoonste pakje , het haar netjes in de plooi,,,,, maar dan steek zijn wit hemd uit zijn broek, vol met rimpels en de das hangt halfstok..... Ik zag ze reeds vele malen en dat is zowat de insteek.

                  Groetjes
                  Oké, dan volg ik ook! Zag er net iets té slordig uit om perongeluk te zijn, vandaar de vraag
                  www.minnev.be
                  Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

                  Comment

                  Working...
                  X