Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

the morning after

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • the morning after

    model: Kenzo
    Mvg
    Ronny
    Last edited by lonely_driver; 21 februari 2010, 16:26. Reden: foto terug gezet
    gewoon een canonneke

  • #2
    Re: the morning after

    Hey eindelijk weer eens een man.
    Knappe foto!

    Comment


    • #3
      Re: the morning after

      Op het eerste zicht een mooie foto: pose, blik en compositie. Maar ... mag ik toch enkele kleine dingetjes opmerken die mij vrijwel meteen opvallen:
      - de handen hebben een behoorlijk kleurverschil
      - de sigaret lijkt (op mijn scherm althans) 'hol' (zonder tabak)
      - de das hangt daar een beetje raar (het zou volgens mij logischer overkomen indien de das nog in de kraag had gezeten en langs de beide zijden uit de kraagrand zou komen. Misschien zou het de foto ook iets beter in balans brengen?

      Guy
      www.guydewestelinckfotografie.be

      Comment


      • #4
        Re: the morning after

        Oorspronkelijk geplaatst door guydw Bekijk bericht
        Op het eerste zicht een mooie foto: pose, blik en compositie. Maar ... mag ik toch enkele kleine dingetjes opmerken die mij vrijwel meteen opvallen:
        - de handen hebben een behoorlijk kleurverschil
        - de sigaret lijkt (op mijn scherm althans) 'hol' (zonder tabak)
        - de das hangt daar een beetje raar (het zou volgens mij logischer overkomen indien de das nog in de kraag had gezeten en langs de beide zijden uit de kraagrand zou komen. Misschien zou het de foto ook iets beter in balans brengen?

        Guy
        Ik volg Guy in zijn redenering. De achtergrond vind ik ook niet erg geslaagd.
        GO ON...BE A TIGER!!!

        Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

        Comment


        • #5
          Re: the morning after

          Oorspronkelijk geplaatst door moontje Bekijk bericht
          Hey eindelijk weer eens een man.
          Knappe foto!
          haha, ik zal u morgen trakteren op nog ene (maar ik moet nog ne foto vinden die kan concureren met de rest hier )

          de foto: pose en uitdrukking vind ik eigenlijk wel goed, maar ik heb ook vragen bij de achtergrond en de (lege) sigaret
          (die hande, ja, das waarschijnlijk door de bewerking en er over gekeken achteraf)
          No rules. Great shots.
          -
          Online

          Comment


          • #6
            Re: the morning after

            Oorspronkelijk geplaatst door GlennVerbraeken Bekijk bericht
            haha, ik zal u morgen trakteren op nog ene (maar ik moet nog ne foto vinden die kan concureren met de rest hier )

            de foto: pose en uitdrukking vind ik eigenlijk wel goed, maar ik heb ook vragen bij de achtergrond en de (lege) sigaret
            (die hande, ja, das waarschijnlijk door de bewerking en er over gekeken achteraf)
            Hahaha kom maar op Glenn.... ben benieuwd

            Comment


            • #7
              Re: the morning after

              Oorspronkelijk geplaatst door guydw Bekijk bericht
              Op het eerste zicht een mooie foto: pose, blik en compositie. Maar ... mag ik toch enkele kleine dingetjes opmerken die mij vrijwel meteen opvallen:
              - de handen hebben een behoorlijk kleurverschil
              - de sigaret lijkt (op mijn scherm althans) 'hol' (zonder tabak)
              - de das hangt daar een beetje raar (het zou volgens mij logischer overkomen indien de das nog in de kraag had gezeten en langs de beide zijden uit de kraagrand zou komen. Misschien zou het de foto ook iets beter in balans brengen?

              Guy
              thnx voor de comment
              wat betreft de handen, er zit blauw licht op van links onder vandaar het kleurverschil dus aan de handen.
              de sigaret was niet leeg maar daar dit een zelf gemaakte sigaret was, was de tabak vooraan er uit gevallen.
              en wat betreft de das, was een bewuste keuze om die zo te hangen. dus tja....
              Mvg
              Ronny
              gewoon een canonneke

              Comment


              • #8
                Re: the morning after

                Oorspronkelijk geplaatst door lonely_driver Bekijk bericht
                thnx voor de comment
                wat betreft de handen, er zit blauw licht op van links onder vandaar het kleurverschil dus aan de handen.
                de sigaret was niet leeg maar daar dit een zelf gemaakte sigaret was, was de tabak vooraan er uit gevallen.
                en wat betreft de das, was een bewuste keuze om die zo te hangen. dus tja....
                Mvg
                Ronny
                Foto is weg ..

                Maar over de sigaret: spijtig wel, want nu komt de foto zeer gemaakt over .. weet niet goed hoe ik het moet uitleggen.. Het is gwn niet realistisch dat er geen tabak meer in zit he. Maar kan natuurlijk gebeuren, spijtig. miss photoshop?
                No rules. Great shots.
                -
                Online

                Comment


                • #9
                  Re: the morning after

                  Heeeeeee... waar is em
                  Al doende leert men...

                  Flickr

                  Comment


                  • #10
                    Re: the morning after

                    Tinypics.....als we het dan toch over moraalridders hebben...daar zitten de enige echte. man man man.
                    Laten we lekker met z'n allen tinypicsboycotten, de mafkezen. Een blote mannenborst mag ook al niet meer....LOL

                    Comment


                    • #11
                      Re: the morning after

                      Oorspronkelijk geplaatst door lonely_driver Bekijk bericht
                      model: Kenzo
                      Mvg
                      Ronny

                      geen foto te zien !

                      Comment


                      • #12
                        Re: the morning after

                        Oorspronkelijk geplaatst door tourleader Bekijk bericht
                        geen foto te zien !
                        heb hem terug geplaatst, probleem met tinypic, die kunnen niet tegen bloot vel
                        Mvg
                        Ronny
                        gewoon een canonneke

                        Comment

                        Working...
                        X