Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

the finishing touch

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] the finishing touch

    B_860-2 by Dushi Beldig, on Flickr
    Last edited by Dushi; 8 augustus 2018, 15:15.
    "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

  • #2
    Re: the finishing touch

    Lijkt me een zware opgave als ik de concentratie op het gelaat bekijk, knap gespot.
    Groeten Andre

    Comment


    • #3
      Re: the finishing touch

      Mooi straatbeeld en goed gefotografeerd.
      Wel zie ik wat strepen die ik niet helemaal kan verklaren..van achter glas gefotografeerd?
      http://www.smuttynose.nl

      Comment


      • #4
        Re: the finishing touch

        Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
        Mooi straatbeeld en goed gefotografeerd.
        Wel zie ik wat strepen die ik niet helemaal kan verklaren..van achter glas gefotografeerd?
        Nee ik liep gewoon over straat, maar ik denk dat ik zie wat je bedoelt.
        Ik zie wat lichte strepen op de kleding van het meisje.
        Volgens mij een restant van een abusievelijke brush beweging.
        Ik zag het op de benen van de vrouw, heb het daar weggehaald (beter teruggegaan naar het orgineel!),
        maar omdat ik uitvergroot gewerkt heb voor meer precisie, heb ik het bij het meisje niet gezien.
        Zo klunsig van mij!
        Dank voor het opmerkzame kijken, want iedere keer probeer ik weer iets bij te leren.
        "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

        Comment


        • #5
          Re: the finishing touch

          Goed moment van samenzijn op straat en dan "het werken" nog niet kunnen laten.
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: the finishing touch

            Opmerkelijk dat niemand schijnbaar de fotograaf in de mot heeft - of misschien doen ze net allemaal hun best om niet te kijken
            Mooi straatbeeld
            Peter
            mijn website : klik

            Comment


            • #7
              Re: the finishing touch

              Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
              Opmerkelijk dat niemand schijnbaar de fotograaf in de mot heeft - of misschien doen ze net allemaal hun best om niet te kijken
              Mooi straatbeeld
              Peter
              Dat is niet zo opmerkelijk, Peter.
              Ik heb een jaar of wat geleden een blog geplaatst, Peter, over straatfotografie
              waarbij een van de aandachtspunten was het zo onopvallend mogelijk fotograferen.
              Hier had ik de scene gezien, en keek eerst rustig rond naar een zo goed mogelijk standpunt.
              Het maken van de foto zelf neemt niet meer dan een seconde. Vervolgens behoor ik weer bij het straatmeubilair.
              Het leukste wat ik heb meegemaakt was iemand die door het beeld liep,
              sorry zei omdat de persoon dacht dat hij mijn foto verpestte, terwijl ik juist van die persoon een foto maakte.
              "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

              Comment

              Working...
              X