Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Final Chapter

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] The Final Chapter

    Een probeerseltje. Er zitten zeker nog veel foutjes in, maar het is een goeie photoshop oefening




    update, nog wat aanpassingen en koudere afwerking.




    Last edited by zibro; 12 september 2019, 12:48.
    Groetjes,
    Dominic

  • #2
    Re: The Final Chapter

    leuk gedaan wat je allemaal kan doen met één model en PS, ik heb inderdaad een paar fouten gezien

    Comment


    • #3
      Re: The Final Chapter

      Vette Vette FOto Dominic

      Comment


      • #4
        Re: The Final Chapter

        heel goed deze. je had er meer symboliek in kunnen steken met 12 vrouwen er rond.
        My Website : http://www.ineedair.org
        Music / Painting / Motion Graphics / Image
        Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

        Comment


        • #5
          Re: The Final Chapter

          Toch wel heel knap gedaan en ik zie er geen fouten in. Heeft mij wel 2 keer kijken gekost tegen dat ik het wat begreep. Knap!
          https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

          Comment


          • #6
            Re: The Final Chapter

            Zeer knap echt iets voor tegen de muur. Tot in de HOF zou ik zeggen.

            Comment


            • #7
              Re: The Final Chapter

              Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk bericht
              Toch wel heel knap gedaan en ik zie er geen fouten in. Heeft mij wel 2 keer kijken gekost tegen dat ik het wat begreep. Knap!
              de handen van de vijfde vingers afgeknipt

              Comment


              • #8
                Re: The Final Chapter

                Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk bericht
                de handen van de vijfde vingers afgeknipt
                Zij staat achter de 6e persoon dus het lijkt me logisch dat je de vingers niet volledig kan zien?


                Voor mij een geslaagde foto.
                Ik heb wel ergens problemen met de verhoudingen van de personen. Het geeft voor mij een raar gevoel dat er iets niet klopt. Ik vermoed omdat dit te maken heeft met het lichtinval en de schaduwen die je zou moeten krijgen.
                Instagram / Facebook

                Comment


                • #9
                  Re: The Final Chapter

                  Oorspronkelijk geplaatst door Asterion Bekijk bericht
                  Zij staat achter de 6e persoon dus het lijkt me logisch dat je de vingers niet volledig kan zien?

                  Voor mij een geslaagde foto.
                  Ik heb wel ergens problemen met de verhoudingen van de personen. Het geeft voor mij een raar gevoel dat er iets niet klopt. Ik vermoed omdat dit te maken heeft met het lichtinval en de schaduwen die je zou moeten krijgen.
                  Dit is zo maar toch zie je het, dat het niet natuurlijk is. Ik vind het ook een sterk beeld en een goed idee maar het ligt aan de details.

                  Comment


                  • #10
                    Re: The Final Chapter

                    Die vingers van de 5de zien er perfect normaal uit, aangezien ze achter nummer 6 staat, en we die onder haar oksel door zien.
                    Knappe foto, met een boodschap, die zien we maandag waarschijnlijk terug.
                    https://www.instagram.com/tom.vdpoel/

                    Comment


                    • #11
                      Re: The Final Chapter

                      Oorspronkelijk geplaatst door TomVdP Bekijk bericht
                      Die vingers van de 5de zien er perfect normaal uit, aangezien ze achter nummer 6 staat, en we die onder haar oksel door zien.
                      Er zijn zo van die mensen die foutjes bij anderen zoeken en soms zelfs iets wat wel ok is als fout bestempelen,
                      ik zou daar niet te veel aandacht aan schenken, dat die zich eerst eens toeleggen op hun eigen echte fouten ...maar die zien ze niet !Die willen ze niet zien.

                      Ik vind dit vooral zeer goed bedacht en goed in mekaar gestoken ! Het spreekt aan
                      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                      Comment


                      • #12
                        Re: The Final Chapter

                        Bedankt voor de reacties.
                        Wat me zelf vooral stoorde, dat ik achteraf gezien had, was dat de figuur uiterst rechts op een verkeerde laag stond, waardoor de verhoudingen niet klopten en het een beetje een warboel werd aan de rechterarm.
                        Dat heb ik aangepast in de up, samen met nog wat andere kleine dingen. In de up heb ik ook gekozen voor een koudere afwerking.
                        De lichtinvallen kloppen wel, de persoon stond telkens in hetzelfde licht in dezelfde richting. Maar er zou normaal nog telkens een schaduw van de voorstaande persoon op de persoon erachter moeten vallen, en zover ben ik nog niet.
                        Groetjes,
                        Dominic

                        Comment


                        • #13
                          Re: The Final Chapter

                          Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk bericht
                          Toch wel heel knap gedaan en ik zie er geen fouten in. Heeft mij wel 2 keer kijken gekost tegen dat ik het wat begreep. Knap!
                          Idem - knap!

                          Comment

                          Working...
                          X