Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tenderness...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tenderness...

    It's all about...


  • #2
    Re: Tenderness...

    Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
    It's all about...
    Light and shadow?

    Ik weet eerlijk gezegd niet goed wat ik van deze foto moet denken. Het liefdesspel overtuigt mij niet. Kan het ook zijn dat je de schaduwen thv de gezichten en bovenlichamen hebt opgetrokken? Zie daar precies veel ruis, terwijl beide achterwerken dan weer geblurred lijken.

    Comment


    • #3
      Re: Tenderness...

      Vind dit dus en veel mooier beeld dan je hof plaat.
      Het lichtspel is boeiend, de opbouw intrigeerd en je insinueert een liefdevolle actie zonder dat het expliciet en/of vulgair wordt getoond.
      Misschien is dit laatste de reden waarom je minder comments krijgt en zien sommigen hier liever wel alles wat explicieter

      Top beeld Daniel, keep on the great work en neem me aub mijn comment op je hofplaat niet kwalijk.

      Groeten,

      Peter
      www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

      Comment


      • #4
        Re: Tenderness...

        Top beeld Daniel, keep on the great work en neem me aub mijn comment op je hofplaat niet kwalijk.
        Dank je wel Pete !... en voor ik iets kwalijk neem moet het er al heel erg aantoe gaan,... dus maak je geen zorgen

        En natuurlijk weet ik ook dat smaken en competenties heel veel kunnen verschillen op fora's...en dat juist, maakt het misschien nog effe boeiend ?

        D.

        Comment


        • #5
          Re: Tenderness...

          Genieten weer van een prachtige plaat waarbij je geweldig met het licht gespeeld hebt. Love it!
          Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
          (BD1383NL)

          Comment

          Working...
          X