|
Laten gaan Bob, wreed vet cool![]()
Goed hoor !!!
Gaaf!Superbewerking (ik loop hopeloos achter met Photoshop merk ik)
Dank je, dat is lief. Maar als ik zie hoe kunstig Bob deze foto heeft omgeturnd in een kunstwerk (of zoals jij en Bruno dat doen) ..GEWELDIG!
In de kinderfotografie gebruik je dit niet...alhoewel![]()
![]()
|
Mooi gedaan! Echt knap! Dit is mijn tik!
@ Monica: je zou eens moeten weten hoe knap ik jouw kinderfotografie vind!
Allen bedankt! @Monica, als ik aan kinderfotografie denk komt er direct een "twinkel" in mijn gedachteAltijd grote fan geweest van je kinderfoto's, prachtig werk!
Dit is eigenlijk een bewerking uit een tutorial van Kelby, een oud filmpje van op Photoshop User TV. Heb het op dropbox gezet, wie interesse heeft stuur ik de link.
Groeten Bob
Groeten Dirk
Website : http://www.gakrid.be
|
De glasverzekering is er goed voor toch, flash plash alweer een ruit ....
Ik zou hem een beetje donkerder gemaakt hebben, maar kan aan mijn nieuwe notebook liggen (moet nog calibreren)
Nee, ik zie hem nu op mijn Eizo, niets aan veranderen, geweldige plaat zo, en proficiat terecht in de Hof!
Laatst gewijzigd door Henk47; 25 december 2012 om 13:10
Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Waw, een knaller van formaat ! Prachtige uitvoering !![]()
Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
www.myriamvos.jalbum.net of facebook
Net in den HoF gezien wonderlijk mooi al staat er het landschap van danny dubbel Lol
Congrats Bob![]()
|
Proficiat met je HoF, goed verstopt ook achter die golf![]()
bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Proficiat met je HOF.Wel in se schaduw van de golven..![]()
Gefeliciteerd met je verdiende HOF !
Knappe plaat, proficiat met je hof.![]()
Groetjes Chris.
|
proficiat met je HOF![]()
Proficiat met je knappe HOF-plaat !![]()
Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
www.myriamvos.jalbum.net of facebook
waar hij ook staat of stond, knappe en welverdiende HoF![]()
nikon coolpix s9100