Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

<<< Swing !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] <<< Swing !

    .


    .

  • #2
    Re: &lt;&lt;&lt; Swing !

    Prachtig beeld met heel mooie kleuren en belichting. Dat staartje zo nadrukkelijk voor het gezicht heb ik mijn twijfels over, maar dat is persoonlijke smaak.
    Zou Heel mooie reclamefoto zijn voor kappers producten, dan valt het haar voor mij wel op zijn plaats
    Zo veel mensen, zoveel meningen
    Groetjes Francine

    Comment


    • #3
      Re: &lt;&lt;&lt; Swing !

      Oorspronkelijk geplaatst door Francine Versluys Bekijk bericht
      ..... Dat staartje zo nadrukkelijk voor het gezicht heb ik mijn twijfels over,...
      Vind ik ook jammer.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: &lt;&lt;&lt; Swing !

        Vind ik ook jammer.
        grt,bouk.
        Is niet erg boek, het einde van de wereld is nabij hoor...

        Ik heb honderd duizenden portret foto's waar het gezicht er volledig opstaat, en misschien slechts een twintigtal waar de ogen wegvallen zoals hier ( is nog geen 0,01% ) maar dat is telkens welgeteld en opzettelijk gedaan.

        Op een andere manier kan je het ook vergelijken met het naar een Ferrari of Lamborghini kijken,
        daar is toch ook nog wat moois te ontdekken buiten de twee koplampen.

        D.

        Comment


        • #5
          Re: &lt;&lt;&lt; Swing !

          Ik ben geen mensenfotograaf, maar als ik het woord swing zie dan denk ik aan beweging, ik vind het beeld daarvoor te statisch... ik zou zelf wat meer beweging willen zien, misschien met langere sluitertijd en dat je dan een soort sluier van beweging ziet...

          Is mijn gevoel hierbij.... puur technisch gezien kan ik er niks op aanmerken

          Comment


          • #6
            Re: &lt;&lt;&lt; Swing !

            Ik ben geen mensenfotograaf, maar als ik het woord swing zie dan denk ik aan beweging, ik vind het beeld daarvoor te statisch... ik zou zelf wat meer beweging willen zien, misschien met langere sluitertijd en dat je dan een soort sluier van beweging ziet...
            Bedankt voor je reactie , dit had inderdaad een optie kunnen zijn ( zonder studioflits dan )
            Hier was het eigenlijk een pure studio shoot, met kapper en MUA, en alles in-geflitst , bevroren dus, en geen daglicht of continu licht beschikbaar om met trage sluitertijden te werken,
            iets dat me die dag ook niet gevraagd werd.

            D.

            Comment


            • #7
              Re: &lt;&lt;&lt; Swing !

              Ik vind hem leuk. Knap toch wat je met de nodige omkadering kan bekomen!

              E.T.
              "De gustibus et coloribus non est disputandum"

              Comment


              • #8
                Re: &lt;&lt;&lt; Swing !

                Knap beeld, veel storytelling. Het is zoals met een griezelfilm... de spannendste momenten zijn wanneer je het monster niet kan zien en je hersenen het verhaal verder invullen.
                Licht en textuur geweldig goed gezien en gecapteerd, mooie colortoning (toon op toon). Super gedaan fotodan! Deze mag van mij in de HoF.
                www.freddyhelsen.be

                Comment


                • #9
                  Re: &lt;&lt;&lt; Swing !

                  Knappe foto, het laat ruimte voor verbeelding.
                  https://www.instagram.com/tom.vdpoel/

                  Comment

                  Working...
                  X