Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Studiobeeld

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Studiobeeld

    Hi

    Het seizoen van slecht weer is weer aangebroken.
    Buiten fotograferen is nu toch echt een stukje minder leuk dan eventjes geleden.
    Kortom, we hebben de kachel opgezocht om binnen weer eens aan de slag te gaan.

    Ergens is het ook even een verademing, gewoon weer even wat simpels neerzetten.
    Mooie is dat dit soort foto's gewoon thuis kunnen. Enige wat belangrijk is is om het licht te sturen.
    Een huiskamer werkt tenzij je heel gothic woont al snel als een soort magische toverbal t.o.v. een loods.



    Mark
    Last edited by markderoophotography; 31 december 2018, 08:45.
    www.markderoophotography.com

  • #2
    Re: Studiobeeld

    goudblaadje
    liefste maatje
    onvoorstelbaar mooi gelaatje

    lippen monkelend
    ogen fonkelend
    uiterlijk niet aangedaan

    zwanenhals
    mooie wals
    en een perfect reukorgaan

    Kijkt je aan
    zonder naam
    fotografendromenwaan

    Comment


    • #3
      Re: Studiobeeld

      Knap, mooie tinten en uitdagende blik. Het kijkt wel mooier en meer afgewerkt als je je foto centreert in je bericht.
      https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

      Comment


      • #4
        Re: Studiobeeld

        Dat klopt, nu dus gedaan. Ik twijfel altijd omdat ik er altijd wat bij vertel. Dat het met de tekst geen rommel gaat worden.

        Van deze shoot bestaat ook een filmpje:

        www.markderoophotography.com

        Comment


        • #5
          Re: Studiobeeld

          Je laat het allemaal heel simpel klinken, maar er komt toch wat meer bij kijken.
          Mooie makeup en setting, mooie dame.
          Groetjes,
          Dominic

          Comment


          • #6
            Re: Studiobeeld

            Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
            Je laat het allemaal heel simpel klinken, maar er komt toch wat meer bij kijken.
            Mooie makeup en setting, mooie dame.
            Dit soort beelden zijn echt veel minder complex dan het "grote" werk dat ik normaal doe.
            Kon zelfs thuis blijven, en was snel klaar. Daarom is dit voor mijn doen echt een "verademing"

            Ik heb dit eigenlijk weer terug in het leven geroepen vanwege mijn grootste probleem.
            Het vinden van nieuwe geschikte modellen. Het is niet het aanbod, maar echt de geschiktheid.
            Tijdens een grote shoot ga je geen nieuwe koppies uitproberen. Dat kan met dit wel.
            www.markderoophotography.com

            Comment

            Working...
            X