Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ssssst, dit blijft onder ons!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ssssst, dit blijft onder ons!




    MVG, Jeff
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

  • #2
    Re: Ssssst, dit blijft onder ons!

    mooie scherpe opname, maar de visage stopt niet bij het gezicht, de hand had ook wel gemogen.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Ssssst, dit blijft onder ons!

      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      mooie scherpe opname, maar de visage stopt niet bij het gezicht, de hand had ook wel gemogen.
      grt,bouk.
      Zoals steeds verschillen de meningen, ik vind het zeker en vast een gegeven het overwegen waard, en ga het dan ook met de visagiste bespreken.
      Persoonlijk heb ik het liever zo, dikwijls kwam in het forum de term "natuurlijk" op de proppen, niet zelden in combinatie met de uitdrukking "overdreven make-up" ik ben nog steeds een voorstander van een zware make-up, maar dan wel alleen voor het gezicht. indien we de handen daar zouden in betrekken lijkt het me hoogst onpraktisch, het verschil in huidstint van de hand tegenover het gezicht komt mij als "zuiver" over, "proper pollekes" als het ware.

      Ik dank u van harte voor het naar voor brengen van dit gegeven en zou daarom ook graag de mening van andere BD'rs daarover kennen.

      MVG, Jeff
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

      Comment


      • #4
        Re: Ssssst, dit blijft onder ons!

        Het is natuurlijk een kwestie van smaak, maar de glitterdingetjes naast het oog vind ik niet zo mooi.
        Is verder wel een mooie opname
        meer over mijn fotografie is te vinden op
        http://www.nandoonline.com

        Comment


        • #5
          Re: Ssssst, dit blijft onder ons!

          Kwalitatief een hoogwaardige opname!! Mooi van kleur en mega-scherp.
          De lippen staan niet helemaal in de ssstttt... houding, maar dat vind ik bij deze opname totaal niet erg.
          HEEL fraai.
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

          Comment


          • #6
            Re: Ssssst, dit blijft onder ons!

            Als de handen (of andere lichaamsdelen) zeer sterk gaan deel uitmaken van de algemene beeldopbouw ben ik beslist voorstander om daarop ook make-up toe te passen. In dit geval maken vinger en hand een groot percentage uit van de beeldinhoud. Bovendien staan ze op het eerste plan en vlak naast de ontblote hals (die wel behandeld werd), zodat alle aandacht daar naartoe gaat.
            De hand houding is hier goed bestudeerd maar kon nog beter door de handpalm iets minder te tonen: hand dus nog ietwat meer binnenwaarts gekeerd, zodat van de kijker extra attentie wordt gevraagd op de geste en niet op de handpalm anatomie.
            Handen zijn steeds de boosdoeners in het portret.(Is tevens het excuus voor dames om handschoenen te dragen bij officiële gebeurtenissen in vol ornaat)
            Samengevat voor mij maar kan

            Henri
            Last edited by kodachrome; 20 september 2006, 23:31.
            lidnummer: BD0435BE

            Comment


            • #7
              Re: Ssssst, dit blijft onder ons!

              Mooie make-up, vind ook niet echt dat het hand meegeschminkt moest worden.

              MAAR...De blush is te veel in een streep, dat valt me op vind ik.
              spring gerust eens binnen op mijn site: http://lienzutterman.20mn.com

              Comment

              Working...
              X