Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Signem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Signem







    Groetjes,
    Dominic

  • #2
    Re: Signem

    Reeds 125 " pottekijkers ", en nog geen reacties ? Zitten hier nog " fotografen " ?

    Ik vind dit zeker geen slechte foto, het licht zit heel mooi en beheerst, en de post-productie is goed verzorgd

    Voor mij wringt er wel eén zaak in deze foto, en dat is de positie van haar linker onderbeen, en voet.

    Dit geeft een afkorting van het onderbeen die niet mooi is...het had mooier geweest met haar linker voet geplaatst,
    links van haar rechtervoet, en wat meer naar achter.

    Klassiek, weet ik wel, maar aan sommige eenvoudige basis regeltjes kan je niet echt onderuit

    D.

    Comment


    • #3
      Re: Signem

      Wel gekeken, maar ik kan niets zeggen over de foto,
      want ik heb geen enkele affiniteit met duidelijk geposeerde foto's.
      Ieder zijn goesting.
      "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

      Comment


      • #4
        Re: Signem

        De jonge dame staat er mooi op.
        Prachtig licht, maar....
        De dame is het onderwerp en in deze foto lijkt het of het landschap het voorwerp is en de jonge dame een opgulling.
        Ik weet niet hoe ik het juist moet zeggen, maar zo komt het bij mij over.
        Knip het fotomodel eens uit als een 2/3 foto, dus als portret stand en je hebt een prachtige potret foto met een przahtige achtergrond..
        Ik moet wel toegeven dat ik nu op een tablet kijk en alles lijkt dan wat kleiner😋
        Mvg
        nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

        Comment


        • #5
          Re: Signem

          Mooi maar volg over de houding die wat ongemakkelijk lijkt
          Peter
          mijn website : klik

          Comment


          • #6
            Re: Signem

            Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
            Voor mij wringt er wel eén zaak in deze foto, en dat is de positie van haar linker onderbeen, en voet.

            Dit geeft een afkorting van het onderbeen die niet mooi is...het had mooier geweest met haar linker voet geplaatst,
            links van haar rechtervoet, en wat meer naar achter.

            Klassiek, weet ik wel, maar aan sommige eenvoudige basis regeltjes kan je niet echt onderuit

            D.
            Thx voor de tip!
            Het been vond ik eigenlijk nog niet zo erg, maar idd je hebt wel gelijk.
            Ik stoorde me eerder aan de hand die verdwijnt en de bomenlijn door haar hoofd (pas allemaal achteraf gezien)

            Ook de anderen bedankt om te reageren.
            Groetjes,
            Dominic

            Comment

            Working...
            X