Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

- Shooting Daria -

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • - Shooting Daria -

    )))



  • #2
    Re: - Shooting Daria -

    Daniel overtreft zichzelf in deze. het beste wat deze site de bieden heeft.
    My Website : http://www.ineedair.org
    Music / Painting / Motion Graphics / Image
    Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

    Comment


    • #3
      Re: - Shooting Daria -

      Top.
      Mvg,
      Eddy
      Smaken verschillen

      Comment


      • #4
        Re: - Shooting Daria -

        Mooi, behalve die ogen, dat is er over (voor mij hé, wie ben ik).
        ...leeg...

        Comment


        • #5
          Re: - Shooting Daria -

          Mooi, behalve die ogen, dat is er over (voor mij hé, wie ben ik).
          Wel Lieven, als ik je nou eens verklap dat ik aan die ogen niets gedaan heb... moet ik dan zeggen tegen dat model
          dat zij ogen heeft die erover zitten ?

          Modellen van het oostblok hebben dikwijls heel, maar dan ook heel heldere ogen, waar je niet hoeft aan te prutsen in PS,
          vooral als je er ook het nodige licht in zet...

          Bedankt voor de feedback iedereen

          Grtz, D.

          Comment


          • #6
            Re: - Shooting Daria -

            Hihi de reclame die ik hier te zien krijg is qua kleur zelfs aangepast aan je foto
            Prachtig
            D., werk jij altijd met dezelfde MUA. Ben elke keer ook weer onder de indruk van de prachtige MUA!
            Al doende leert men...

            Flickr

            Comment


            • #7
              Re: - Shooting Daria -

              D., werk jij altijd met dezelfde MUA. Ben elke keer ook weer onder de indruk van de prachtige MUA!
              Bedankt Nena,... en nee, eigenlijk niet, ik beschik over een zes of zeven verschillende MUA waar ik geregeld mee samenwerk

              Ieder heeft zo een beetje zijn specialiteiten, en ikzelf heb ook MU lessen gevolgd, ik kan er dus ook goed mee overweg, ook kwa kleurschakeringen,
              of als het op paint / hairbrush aankomt ... of ideén geven

              Grtz, D.

              Comment


              • #8
                Re: - Shooting Daria -

                Het is intrigerend allesins. Best wel goed gedaan.

                Heb enkel 1 vraagje: Heb je opzettelijk een blur er onderin gestopt?
                Ik weet dat dat een beetje de trend is maar dat blijf ik moeilijk vinden desondanks ik de techniek ook gebruik (zij het dan subtieler om de aandacht wel te leiden)

                Comment


                • #9
                  Re: - Shooting Daria -

                  Heb enkel 1 vraagje: Heb je opzettelijk een blur er onderin gestopt?
                  Ik weet dat dat een beetje de trend is maar dat blijf ik moeilijk vinden desondanks ik de techniek ook gebruik (zij het dan subtieler om de aandacht wel te leiden)
                  Ik gebruik hier een lens die opent op F 2,8 en ik heb F 3,2 gebruikt voor deze foto, en 135 mm als brandpunt afstand,
                  en op deze manier heb ik absoluut geen nood om daar onderin nog bijkomende blur in te shoppen...

                  Al wat zo uit de lens komt, is daarna steeds minder werk, en hoe minder ik mij aan een foto moe moet maken, hoe beter voor mij

                  Je zou trouwens verbaast zijn hoe weinig PS werk hier in de foto steekt

                  Grtz, D.

                  Comment


                  • #10
                    Re: - Shooting Daria -

                    A ok, bedankt voor de informatie.
                    Ik beperkt me ook liever tot post processing en geen verdere doorgedreven bewerkingen. Alhoewel ik mij soms ook wat laat gaan in PS

                    Comment


                    • #11
                      Re: - Shooting Daria -

                      Gewoon erg goed. En natuurlijk zou ik het net iets anders gedaan hebben. So what, da's hier niet belangrijk. Daniel heeft een meesterwerkje gemaakt.
                      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                      (BD1383NL)

                      Comment

                      Working...
                      X