Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

she's got legs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • she's got legs

    Een dame van 72, die gewoon nog eens zin had in een fotoreportage. Ik vond het eigenlijk een heel leuk verzoek. We hebben allerlei soorten foto's gemaakt, binnen en buiten en ze heeft wel 10 keer van kleding gewisseld..geweldig
    Best wel even omschakelen, na alle kids die ik de laatste maanden voor mijn lens heb gehad.





  • #2
    Re: she's got legs

    Over deze foto kunnen zowel model als fotografe zeer fier zijn!!

    Een kleine persoonlijk noot is misschien dat het model een iets meer frontalere pose kon ingenomen hebben. Maar ben er zeker van dat die er tussen zit
    www.brunodyserinck.be
    https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

    Comment


    • #3
      Re: she's got legs

      Jaaaaaaaaaaa die durft! Vanbeide kanten, ik bedoel model en fotografe.
      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
      (BD1383NL)

      Comment


      • #4
        Re: she's got legs

        Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
        Jaaaaaaaaaaa die durft! Vanbeide kanten, ik bedoel model en fotografe.
        ik zie niet in wat er voor de fotografe aan durven aan is ?

        en de foto........KLASSE !!!!!!!!
        EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
        https://sites.google.com/view/pdh65/

        Comment


        • #5
          Re: she's got legs

          Nice, and warm picture!....(in these cold days )

          Comment


          • #6
            Re: she's got legs

            Oorspronkelijk geplaatst door PDH65 Bekijk bericht
            ik zie niet in wat er voor de fotografe aan durven aan is ?

            en de foto........KLASSE !!!!!!!!
            Vind ik ook. Gewoon doen ziets en vooral doorgaan.

            Groeten, Bert
            Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
            www.bertofotografie.be

            Comment


            • #7
              Re: she's got legs

              Wat een mooie dame!
              Huidskleur ... benen ... handen ... gelaat ?? Weinig harmonie.
              "Just do it !"

              http://jr52.be/index.html

              Comment


              • #8
                Re: she's got legs

                Klasse!
                Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

                Comment


                • #9
                  Re: she's got legs

                  Oorspronkelijk geplaatst door jr52 Bekijk bericht
                  Wat een mooie dame!
                  Huidskleur ... benen ... handen ... gelaat ?? Weinig harmonie.
                  Wat oudere dames hebben altijd panties aan...en een smeersel op het gelaat.
                  Ik heb er aan gedacht om dit te corrigeren en begrijp je punt, maar zo ziet deze dame eruit in het dagelijks leven.

                  Allemaal bedankt voor de feedback...ik vond het toch wel spannend om te plaatsen, omdat 72 niet de "standaard" leeftijd is voor studiofotografie, zeker niet in SC

                  Comment


                  • #10
                    Re: she's got legs

                    model past wel bij het behang is dit de 85mm?

                    Comment


                    • #11
                      Re: she's got legs

                      Op het eerste zicht een knappe foto. Bij een grondige kijk hapert er één en ander. Van boven naar onder:
                      - storende donkere plek in de nek boven de schouder
                      - iets te veel reflectie in de jas tussen arm en borsten
                      - shirt is beetje uitgebrand, tijgerprintprint niet doorgedrukt
                      - rechterhand is overbelicht t.o.v. gelaat en benen
                      - rok onder dijbeen is iets te fel doorgedrukt en dit val op om dat er duidelijk ook belicht is langs die zijde
                      - rechterknie en scheenbeen zijn slordig donker gemaakt, de titel voorspelt een mooi afgewerkt benenstel.... she's got attitude had een betere titel geweest.
                      - geen detail meer in linkerschoen
                      - de combinatie van de witte ruimte rond het model en de rest van de achtergrond geven een onnatuurlijk gevoel.

                      Dit zijn kleine details maar zouden het beeld sterker kunnen maken.

                      Elke leeftijd heeft zijn charmes, jammer dat hier niet meer gebruik van werd gemaakt

                      Comment


                      • #12
                        Re: she's got legs

                        V0or een fullbody van een volwassene op 85 mm heb ik te weinig ruimte. De ruimte is maar zo'n 7 meter lang en het model staat zo'n 2,5 meter van de achtergrond af. (normaal staan kids wat verder van de achtergrond af) Met de 70-200L, op 70mm ging het net, met de nadruk op net want ik stond letterlijk tegen de muur.
                        Maar...er gaat een studioruimte komen binnenkort. Heerlijk.

                        Comment


                        • #13
                          Re: she's got legs

                          haha, zeer mooi!

                          Comment


                          • #14
                            Re: she's got legs

                            Ik ga niet zo hard zijn als Filip
                            De uitdaging zit em toch in de verschillende "huid"-kleuren op die leeftijd.
                            Hoe het zou moeten om die bleke hand wat gezonder te maken ... foundation op smeren mss?
                            Het is het enige dat me stoord, der rest van de plaat vind ik goed.

                            Comment


                            • #15
                              Re: she's got legs

                              Ik ga niks zeggen over technische details omdat ik die bij zo een leuke foto echt van ondergeschikt belang vind. Als ik naar die foto kijk begin ik spontaan te glimlachen, wat het voor mij dan een prachtige foto maakt. Hoed af en kniebuiging voor het model (en fotografe natuurlijk)
                              Paulusz

                              Comment

                              Working...
                              X