Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Seducing Mr. Perfect

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Seducing Mr. Perfect

    Dit is de cover van een serie van mij die momenteel te zien is in Fart Magazine
    Fotografie, visagie en hairstyling: ik zei de gek
    Model: Djamilla



    Wil je de hele serie zien dan kan dat met exifs hier:
    http://www.pbase.com/olofwessels/seducing_mr_perfect

    En in het magazine hier:
    http://www.fartmagazine.nl/magazine/6/

    Groetjes Olof
    Last edited by olofwessels; 6 januari 2010, 12:45.

  • #2
    Re: Seducing Mr. Perfect

    Ik wil de eerste zijn om je wijze van posting hier toe te juichen.
    De links geven meer details over de opnames, hoewel ze in mijn ogen niet allemaal in het voordeel zijn van het model (contorsie in badkuip vind ik persoonlijk minder geslaagd) maar je hoofdposting is voor mij ruimschoots voldoende om als je vlag te fungeren. Bravo.

    Henri
    lidnummer: BD0435BE

    Comment


    • #3
      Re: Seducing Mr. Perfect

      Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
      Ik wil de eerste zijn om je wijze van posting hier toe te juichen.
      De links geven meer details over de opnames, hoewel ze in mijn ogen niet allemaal in het voordeel zijn van het model (contorsie in badkuip vind ik persoonlijk minder geslaagd) maar je hoofdposting is voor mij ruimschoots voldoende om als je vlag te fungeren. Bravo.

      Henri
      Thanks, grappig zo zie je maar weer hoe smaken verschillen de foto in de badkuip is namelijk één van mijn favorieten, samen met de twee foto's onder het barretje

      Comment


      • #4
        Re: Seducing Mr. Perfect

        Prachtig, en prachtige subtiele make-up, iets wat we zelden zien hier op BD

        Comment


        • #5
          Re: Seducing Mr. Perfect

          In uw tekst staat wel Mr Pefect
          Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

          Comment


          • #6
            Re: Seducing Mr. Perfect

            Oorspronkelijk geplaatst door olofwessels Bekijk bericht
            Thanks, grappig zo zie je maar weer hoe smaken verschillen de foto in de badkuip is namelijk één van mijn favorieten, samen met de twee foto's onder het barretje
            Inderdaad, want bij het bekijken van je reeks had ik de commentaren nog niet gelezen en vond ik die met de badkuip er voor mij persoonlijk ook uitspringen, de breedhoek geeft hier een leuk effectje.

            In ieder geval bedankt voor de reeks en ook voor de exif. Is altijd interessant om te zien.
            Mvg,David
            [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

            Comment


            • #7
              Re: Seducing Mr. Perfect

              TOP plaatje!

              Comment


              • #8
                Re: Seducing Mr. Perfect

                Oorspronkelijk geplaatst door CH Photography Bekijk bericht
                In uw tekst staat wel Mr Pefect
                Lol, yep, heb dat ook al gemeld aan het magazine

                Comment


                • #9
                  Re: Seducing Mr. Perfect

                  Binnen zijn genre het beste wat ik hier de laatste tijd gezien heb.
                  Proficiat
                  facebook

                  Comment


                  • #10
                    Re: Seducing Mr. Perfect

                    Ik had de reeks al in Fart gezien. Deze is echt een heel mooie foto. Heel mooie sfeer, heel veel emotie, mooie zwart-wit, goeie scherpte,... Ik fan!
                    www.focusfotografie.be
                    www.facebook.com/eviwilmus

                    Comment


                    • #11
                      Re: Seducing Mr. Perfect

                      Mooie foto, maar de bewerking is gewoon de mist ingegaan:

                      - De bewerking van het gezicht van de model past niet bij haar schouder/hals
                      - Haar oogwit lijkt niet natuurlijk.

                      Ik heb wel naar de serie gekeken en ik moet zeggen dat ik die foto's wel schitterend vind!

                      Comment


                      • #12
                        Re: Seducing Mr. Perfect

                        Oorspronkelijk geplaatst door Evi Photo Bekijk bericht
                        Ik had de reeks al in Fart gezien. Deze is echt een heel mooie foto. Heel mooie sfeer, heel veel emotie, mooie zwart-wit, goeie scherpte,... Ik fan!
                        ik had ze ook gezien in Fart, zeer mooie reeks Olof die je hier brengt, meesterwerk

                        jeannot

                        Comment


                        • #13
                          Re: Seducing Mr. Perfect

                          Ik moet hier niks meer aan toevoegen ...
                          gewoonweg knap

                          greetz
                          Cheeta
                          Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
                          flickr

                          Comment


                          • #14
                            Re: Seducing Mr. Perfect

                            Prachtig
                            Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
                            www.cromagnonman.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: Seducing Mr. Perfect

                              Oorspronkelijk geplaatst door THESIS Bekijk bericht
                              Mooie foto, maar de bewerking is gewoon de mist ingegaan:

                              - De bewerking van het gezicht van de model past niet bij haar schouder/hals
                              - Haar oogwit lijkt niet natuurlijk.

                              Ik heb wel naar de serie gekeken en ik moet zeggen dat ik die foto's wel schitterend vind!
                              Grappig dat je dat zegt want als je mij goed zou kennen dan zou je weten dat ik eigenlijk altijd zo minimaal mogelijk bewerk.
                              Ook bij deze startfoto is er naast wat pukkeltjes wegretoucheren niets aan de foto verandert, er is een zw/w conversie gedaan via alienskin en that's all, er is geen oogwit opgehaald of ook maar iets doorgedrukt of tegengehouden (bij geen enkele van de foto's in deze serie overigens)

                              Comment

                              Working...
                              X