Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Schoonheid hoeft geen krans..

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Schoonheid hoeft geen krans..




    Of lees .... mooie meisjes hebben geen photoshop nodig !

  • #2
    Re: Schoonheid hoeft geen krans..

    Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
    mooie meisjes hebben geen photoshop nodig !
    Lelijke achtergronden wel

    Voor het overige : proper portretje, niks meer, niks minder.
    www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

    Comment


    • #3
      Re: Schoonheid hoeft geen krans..

      heel mooi op de achtgerond na dan.
      toch een puntje, dat lokje haar op de rechterschouder.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Schoonheid hoeft geen krans..

        Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
        Lelijke achtergronden wel

        Voor het overige : proper portretje, niks meer, niks minder.
        Achtergrond is een kwestie van persoonlijke smaak ; ik wilde 'deze' eens gebruiken met bijpassende kledij en dat heb ik dan ook gedaan.
        Nog altijd beter dan de rommelige achtergronden die ik hier soms zie verschijnen en toch met de nodige lofbetuigingen worden onthaald.

        Comment


        • #5
          Re: Schoonheid hoeft geen krans..

          Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
          Nog altijd beter dan de rommelige achtergronden die ik hier soms zie verschijnen en toch met de nodige lofbetuigingen worden onthaald.
          oeps...

          maar tis een lekkere egale achtergrond dat wel.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Schoonheid hoeft geen krans..

            Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
            Achtergrond is een kwestie van persoonlijke smaak ; ik wilde 'deze' eens gebruiken met bijpassende kledij en dat heb ik dan ook gedaan.
            Nog altijd beter dan de rommelige achtergronden die ik hier soms zie verschijnen en toch met de nodige lofbetuigingen worden onthaald.
            Maar het bekijken van deze foto, moet u toch echt zonnebrilletjes meeleveren. Mijn ogen doen er zeer van.
            Ik vind de blik van het model hier ook niet erg mooi. Ik heb mooiere foto's van haar gezien.

            Comment


            • #7
              Re: Schoonheid hoeft geen krans..

              Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
              Of lees .... mooie meisjes hebben geen photoshop nodig !
              Lelijke ook niet
              Altijd die discussie toch over gebruik van photoshop, waarom toch.
              Laat ons nu toch eens met z'n allen aannemen dat Ps een tool is die ter beschikking staat juist zoals onze camera een tool is. Het is enkel en alleen maar wat je er mee doet.

              Wat betreft deze foto, alles zoals in de boekjes beschreven en helemaal volgens de regels. Maar helemaal niet spannend.
              Vriendelijke groeten,Raf

              www.rafvandenbogaert.be

              Comment


              • #8
                Re: Schoonheid hoeft geen krans..

                Ik had die opmerking van TS niet eens gezien....Excuus, maar die opmerking is wel van enig braakniveau.

                Comment


                • #9
                  Re: Schoonheid hoeft geen krans..

                  Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
                  Achtergrond is een kwestie van persoonlijke smaak ; ik wilde 'deze' eens gebruiken met bijpassende kledij en dat heb ik dan ook gedaan.
                  Nog altijd beter dan de rommelige achtergronden die ik hier soms zie verschijnen en toch met de nodige lofbetuigingen worden onthaald.
                  Achtergrond met bijpassende kledij.... en daar versta jij onder quasi dezelfde kleur? Zo simpel is het niet. Dat is beetje foute redenering qua kleuren combineren, toch met zo grote kleurvlakken. Gelukkig werk jij niet voor een kledijontwerper

                  Ook ik vind het resultaat niet zo mooi om naar te zien, qua achtergrond dan en het roze dat óveral terugkeert en alom aanwezig is (kledij, lippen, achtergrond,...). De rest weinig op aan te merken, deftig portret.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Schoonheid hoeft geen krans..

                    De combinatie met deze achtergrond niet mijn smaak. Ook de pose minder.
                    Henk
                    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                    (BD1383NL)

                    Comment


                    • #11
                      Re: Schoonheid hoeft geen krans..

                      Vind dit wel een mooie foto, alleen de kleuren.. je weet al wel zeker?

                      Als je de achtergrond ruwweg selecteert en in "selective color" magenta" kiest en "absoluut" aanvinkt, dan kan je de kleur van de achtergrond nog bijwerken.

                      In zw is de foto absoluut zeer mooi, zeker als je in CS3 of CS4 met Black&White magenta donkerder maakt.
                      Beauty need only be a whisper
                      Camera's: Canon 5D Lenzen: EF 17-40mm F 4.0 L USM, EF 24-105mm F 4.0 L IS USM, EF 50mm F1.8 II, EF 90-300mm F 4,5-5,6 DC - Flitsers: Sigma EF-530 DG ST

                      Comment


                      • #12
                        Re: Schoonheid hoeft geen krans..

                        De achtergrond stoort mij absoluut niet, maar haar linkeroog (rechts als je naar foto kijkt) stoort me. Het wijkt precies nogal veel af.

                        Voor de rest zeker een mooi plaatje.
                        Using the camera to defeat the habit of not seeing

                        Comment


                        • #13
                          Re: Schoonheid hoeft geen krans..

                          Oorspronkelijk geplaatst door tmh Bekijk bericht
                          Vind dit wel een mooie foto, alleen de kleuren.. je weet al wel zeker?

                          Als je de achtergrond ruwweg selecteert en in "selective color" magenta" kiest en "absoluut" aanvinkt, dan kan je de kleur van de achtergrond nog bijwerken.

                          In zw is de foto absoluut zeer mooi, zeker als je in CS3 of CS4 met Black&White magenta donkerder maakt.
                          Ik zal de komende weken zeker eens proberen enkele uit deze reeks om te zetten naar zwartwit en te printen ,het komt er aan ..
                          Meen dat ik er al eentje postte op het zwartwitforum

                          Comment


                          • #14
                            Re: Schoonheid hoeft geen krans..

                            Vind het wel een goede plaat, maar er schilt iets aan haar rechteroog, het is absoluut niet symmetrisch met het linker, wat eigenlijk wel storend is.

                            Ik zou ook de wilde haren her en der wegdoen, en de 'bobbeltjes' die haar jurk maakt op haar linkerborst. Ook het etiketje onder haar rechteroksel is wat storen door de andere kleur.
                            MM|Photo-BlogLines//New Blog, New Site & New Twitter

                            Comment


                            • #15
                              Re: Schoonheid hoeft geen krans..

                              Scherp, goede compositie, perfecte belichting vind ik althans. Maar eerlijk gezegd vind ik de achtergrond qua kleur niet mooi. Dit is een persoonlijke opmerking !

                              Comment

                              Working...
                              X