Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sad but true

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Sad but true



    om het animo op deze site wat op te krikken want is toch heel stil
    ééntje met de Hassy anno 66


    enjoy

    Nathan
    Last edited by thaann; 28 oktober 2017, 21:42.
    www.lensculture.com/nathan-verstraete

  • #2
    Re: Sad but true

    Ik sla de bal misschien volledig mis, maar voor mij valt het licht verkeerd.
    Ik zou veel liever het deel van gezicht rechts belicht zien (ogen, neus) ipv het haar, de hals en nek.
    Mvg Philip

    Comment


    • #3
      Re: Sad but true

      Ik volg, het gezicht valt nogal donker uit.
      Het donkere past wel bij het droevige, maar het verschil is nogal groot tegenover de zijkant van het gezicht.
      Straks toch eens op de computer belijken, dat geeft toch een andere indruk dan via mijn smartphone. ;-)


      --
      map.
      T.T.

      Comment


      • #4
        Re: Sad but true

        Oorspronkelijk geplaatst door philitalia Bekijk bericht
        Ik sla de bal misschien volledig mis, maar voor mij valt het licht verkeerd.
        Ik zou veel liever het deel van gezicht rechts belicht zien (ogen, neus) ipv het haar, de hals en nek.
        ik volg je gedachtengang en het zou héél eenvoudig zijn om dit te doen maar nu tekent het zich (voor mij althans) mooi silhouetachtig af tov achtergronden wanneer je gezicht in deze positie zou uitlichten dus licht van onderaan zou het terug voor mij niet echt natuurlijk overkomen...
        www.lensculture.com/nathan-verstraete

        Comment


        • #5
          Re: Sad but true

          In eerste instantie beoordeelt men een foto al niet via een smartphone, daar deze meestal een vertekend beeld geven naar mijn mening.
          Aangezien de titel "Sad but true" die hier heel passend is bij het toch wel super mooie beeld, het juist een goede belichting is.
          Kan zo op een cover van een DVD

          Comment


          • #6
            Re: Sad but true

            Mooi ingetogen portretje.

            Comment


            • #7
              Re: Sad but true

              Mooi portret. Bewijst denk ik dat je niet altijd de regels moet volgen.

              Comment


              • #8
                Re: Sad but true

                Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
                Mooi portret. Bewijst denk ik dat je niet altijd de regels moet volgen.
                ik heb het altijd al moeilijk gehad met regels volgen, heb er dan ook al veel moeilijkheden door gehad :-) :-)
                www.lensculture.com/nathan-verstraete

                Comment


                • #9
                  Re: Sad but true

                  Persoonlijk heb ik ook niet de minste moeite met het feit dat het licht van links komt.

                  De rechter kant van de foto is voor mij meer dan genoeg belicht

                  De sfeer zit hier dus perfect voor mij en daar gaat het hier toch om .

                  Waar ik wel een beetje moeite mee heb, en hierin volg ik gNo, is dat ik hier hoe langer hoe meer mensen ( fotografen ? )
                  zie reageren vanop hun telefoon...

                  D.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Sad but true

                    Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
                    Persoonlijk heb ik ook niet de minste moeite met het feit dat het licht van links komt.

                    De rechter kant van de foto is voor mij meer dan genoeg belicht

                    De sfeer zit hier dus perfect voor mij en daar gaat het hier toch om .

                    Waar ik wel een beetje moeite mee heb, en hierin volg ik gNo, is dat ik hier hoe langer hoe meer mensen ( fotografen ? )
                    zie reageren vanop hun telefoon...

                    D.
                    heeft niet iedere fotograaf zijn smartphonescherm gekalibreerd misschien? :-)
                    www.lensculture.com/nathan-verstraete

                    Comment


                    • #11
                      Re: Sad but true

                      Ik weet dat de gsm niet ideaal is, maar je gebruikt wat je op het moment bij de hand hebt.
                      Ook thuis heb ik geen speciaal voor foto's geoptimaliseerd beeldscherm.
                      Ook het gebruik van verschillende browsers geeft verschillende resultaten.
                      Maar je hebt zeker een punt dat het niet ideaal is.

                      Ik zal het eens doorgeven aan mijne baas ;-)

                      --
                      map.
                      T.T.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Sad but true

                        Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                        In eerste instantie beoordeelt men een foto al niet via een smartphone, daar deze meestal een vertekend beeld geven naar mijn mening.
                        Aangezien de titel "Sad but true" die hier heel passend is bij het toch wel super mooie beeld, het juist een goede belichting is.
                        Kan zo op een cover van een DVD
                        Volledig mee eens, mooi ingetogen portretje

                        Comment


                        • #13
                          Re: Sad but true

                          Heel mooi portret. En missie volbracht wat betreft de animo [emoji6]

                          Groetjes, Marchristan.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Sad but true

                            Ik had nu niet meteen belichting van onderaan in gedachten - eerder de lichtstraal een beetje naar rechts.
                            Animo is er ondertussen wel
                            Mvg Philip

                            Comment


                            • #15
                              Re: Sad but true

                              Mooi beeld
                              My Website : http://www.ineedair.org
                              Music / Painting / Motion Graphics / Image
                              Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

                              Comment

                              Working...
                              X