Belgiumdigital.com in samenwerking met
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10

Discussie: Robine De Vliegher

Standaard Robine De Vliegher

Gisteren op de flitsworkshop in Antwerpen voor de eerste keer mogen werken met een model en ik vond het een super ervaring.
    Dit is één van de foto's die ik eraan over gehouden heb. Wat denken jullie ervan ?
    Foto is bij daglicht genomen en het model werd ingelicht met 1 enkele speedlight in een softboxke.

ISO 200 - 50mm - f/4 - 1/160 sec

Update 2: hooglichten op neus getemperd.

Update 1: https://c1.staticflickr.com/1/567/22...21138d5b_o.jpg model rechts geplaatst (enkel goed merkbaar als je geen zwarte achtergrond gebruikt).

Origineel gepost: https://c1.staticflickr.com/1/759/21...1e74f86d_o.jpg
    Laatst gewijzigd door vanzwolle; 18 oktober 2015 om 08:55
    Nikon Z6 --- Nikkor Z 35mm f1.8 S --- Nikkor AF-D 10.5mm F/2.8G ED DX --- Nikkor AF-S 17-35mm --- AF-S Nikkor 24-70mm 1:2.8 G ED Nano --- Nikkor AF-S 50mm f/1.4G --- Nikkor AF-S 85mm f/1.4G

Standaard Re: Robine De Vliegher

Erg mooi vind ik dit.
    Zal zou ik mss het model iets minder centraal plaatsen en vooral rechts een eind wegsnijden. Het zou dan ook niet zo opvallen dat haar hoofd helemaal met de achtergrond vervloeit.

Ik denk dat je gelijk hebt wat betreft de positie van het model (heb dit aangepast).

Bedankt voor je reactie !
    Nikon Z6 --- Nikkor Z 35mm f1.8 S --- Nikkor AF-D 10.5mm F/2.8G ED DX --- Nikkor AF-S 17-35mm --- AF-S Nikkor 24-70mm 1:2.8 G ED Nano --- Nikkor AF-S 50mm f/1.4G --- Nikkor AF-S 85mm f/1.4G

Heel mooi, inderdaad.

Te veel oog voor het licht (wat mooi is gecapteerd), maar veel te weinig oog gehad voor de blik en de emotie van het model dat bij een dergelijk licht past.
    En als ik dan toch even mag muggeziften op het licht vind ik de lichtvlek op de neus veel aandacht trekken.

Wel mooi van kleur...

Bedankt om te vermelden, eens je het weet, blijft het storend...heb een update-tje toegevoegd.
    En wat betreft "de oog en de blik" heb je gelijk, was dan ook op de strobist workshop (beperkte tijd) + eerste shoot.

Feli met je heel mooie HOF

Niet te veel muggenziften ... dit is een prima portret ... Proficiat met je HoF
    Vriendelijke groet, laGrange
    http://lagrange.1x.com
    "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

Proficiat met je HoF !
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Proficiat met de Hof.
    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Soortgelijke discussies

1. Robine 4,5 maand
    Door pasjoo in forum Showcase Mensen & Straatfotografie
    Reacties: 7
    Laatste bericht: 7 augustus 2010, 11:55
  2. Robine
    Door Sisl in forum Dieren
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 8 maart 2007, 09:19

Regels voor berichten