Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Riksja in Delhi, India

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Riksja in Delhi, India



    of


  • #2
    Re: Riksja in Delhi, India

    Beiden kiekjes voor het album, leuk souvenir dat je der was.
    No More no Less

    MVg, Jeff
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Re: Riksja in Delhi, India

      Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
      Beiden kiekjes voor het album, leuk souvenir dat je der was.
      No More no Less

      MVg, Jeff
      oh, wat ben jij toch een heerlijk arrogant & zelfingenomen mens... and of course you'll always beat me because of your experience

      khou van de pretentieloze registratie dat dit beeld is voor mij... een kijkplaatje dat mij een andere wereld laat zien in zalige kleuren en een poëtische mist...

      I like it
      Scotty... beam me up !!!

      Comment


      • #4
        Re: Riksja in Delhi, India

        Verdienstelijke poging toch wel.
        Quote van een bekend oorlogsfotograaf: "If your photographs aren't good enough, you're not close enough."
        Iets dichter naar je onderwerp gaan en omzetten naar Z/W en je hebt heerlijke straatfotografie
        http://www.jeanpaulmontuori.com

        Comment


        • #5
          Re: Riksja in Delhi, India

          Volgende keer groter posten als het kan.
          De grijze waas over het bovenste deel stoort wel. Als het is toegevoegd om de aandacht weg te nemen van dit deel van de foto kan je het er beter afsnijden. Zou ik zeker doen bij #2

          #1 vind ik sterk vanwege de chaos van karren, mensen en electriciteitsdraden. Eeentje om langer naar te kijken want er gebeuren redelijk vele dingen gelijk op deze foto en daarom zie ik dit beter passen in Fotojournalistiek & Evenementen (of toch weer niet want dan moest er een micro of een gitaar opstaan).
          Of dit soort plaatjes hier past daar zijn al vele discussies over geweest.
          Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog

          Comment


          • #6
            Re: Riksja in Delhi, India

            In fotojournalistiek zou deze foto inderdaad beter passen. Vanuit dat standpunt vind ik ze heel sterk.

            Comment


            • #7
              Re: Riksja in Delhi, India

              Ik zou ze wel groter willen zien en jeeeee.. wat een zooi kabels hangen daar zeg. Levensgevaarlijk

              @Digi... die clichéopmerkingen worden een beetje vervelend en is imho nergens voor nodig. Of kom eens met een nieuwe versie
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

              Comment


              • #8
                Re: Riksja in Delhi, India

                Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
                Beiden kiekjes voor het album, leuk souvenir dat je der was.
                No More no Less

                MVg, Jeff
                of-topic: Het is ook leuk dat jij hier bent maar jouw commentaren horen eerder thuis in je dagboek en niet in het forum. Jawel meneer u bent deconstructief en weinig opbouwend.

                on-topic : Het is ook fijn dat jij ginder was , de eerste foto vindk ik de beste daar is lekker veel op te zien. Misschien dat een z/w omzetting hier wel mooi kan zijn. En ze mogen idd iets groter zodat we nog meer kunnen zien.

                Groeten Davinzius

                Comment


                • #9
                  Re: Riksja in Delhi, India

                  Spijtig dat iemand zijn mening niet mag schrijven, al is deze mening vaak dezelfde. Als die kritiek dan al hard overkomt, is dit niet een deel van "Showcase?"
                  En wat de foto betreft : ik hoef mijn mening niet neer te schrijven wegens reeds vermeld in eerste reactie van dit topic.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Riksja in Delhi, India

                    Voor mij is deze foto toch wel meer dan gewoon een registratie.
                    Misschien dat hij bij journalistiek beter op z'n plaats zou staan.

                    Er zit zedelijk wat verhaal in de foto, je moet alleeen wat langer kijken.
                    Tecnisch gezien is er goed gebruik gemaakt van de kleurtjes, de mist of grijze lucht kan een stijl zijn, er zijn grote fotografen die met dit soort foto's hele archieven bij grote agentschappen (magnum) kunnen vullen.
                    Misschien iets dichter op het onderwerp had beter geweest, maar wanneer is het perfect.
                    Zeker niet slecht dus.
                    Last edited by photogRAF; 21 augustus 2008, 13:25.
                    Vriendelijke groeten,Raf

                    www.rafvandenbogaert.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Riksja in Delhi, India

                      Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
                      Beiden kiekjes voor het album, leuk souvenir dat je der was.
                      No More no Less

                      MVg, Jeff
                      Langzamerhand begin ik mij ook te storen aan deze reacties van je.

                      Natuurlijk mag iedereen hier zijn mening zeggen.
                      Maar het valt bij jou bijzonder op dat alle niet studio opnames leuk zijn voor het album.

                      Ik schrijf toch ook niet in elk topic van je dat je het blurren goed onder de knie heb.

                      Neen Jef, ik geef gewoon geen reactie bij zulke foto's.
                      Want persoonlijke smaken verschillen nu eenmaal en dat is ook maar goed ook want anders gingen we ook nog de gebouwen blurren.

                      Een klein beetje respect voor een andere smaak van fotograferen zou beter op zijn plaats zijn.

                      Ik hoop nog steeds dat het subforum van Mensen en Modellen nog een keer uit elkaar gehaald wordt. Deze twee bijten elkaar veels teveel.
                      Dit was vroeger in de anloge tijd al het geval en de digitale bewerking heeft dit alleen nog erger gemaakt.

                      mvg
                      Antoine

                      Comment


                      • #12
                        Re: Riksja in Delhi, India

                        Oorspronkelijk geplaatst door antoine200 Bekijk bericht
                        Langzamerhand begin ik mij ook te storen aan deze reacties van je.

                        Natuurlijk mag iedereen hier zijn mening zeggen.
                        Maar het valt bij jou bijzonder op dat alle niet studio opnames leuk zijn voor het album.

                        Ik schrijf toch ook niet in elk topic van je dat je het blurren goed onder de knie heb.

                        Neen Jef, ik geef gewoon geen reactie bij zulke foto's.
                        Want persoonlijke smaken verschillen nu eenmaal en dat is ook maar goed ook want anders gingen we ook nog de gebouwen blurren.

                        Een klein beetje respect voor een andere smaak van fotograferen zou beter op zijn plaats zijn.

                        Ik hoop nog steeds dat het subforum van Mensen en Modellen nog een keer uit elkaar gehaald wordt. Deze twee bijten elkaar veels teveel.
                        Dit was vroeger in de anloge tijd al het geval en de digitale bewerking heeft dit alleen nog erger gemaakt.

                        mvg
                        Antoine
                        Storen of niet, het is een forum, het is showcase en ik formuleer mijn gedacht over het beeld, nooit over een persoon, wat ik wel steeds in retour ontvang. Mij stoort dit niet , ik sta der ver boven, maar verwacht dan ook niet dat ik er mee stop.

                        Ik heb respect voor iedere fotograaf, maar mijn gedacht over een beeld gaat niemand mij ontnemen hoor, trouwens je hoeft je der niet aan te storen, wie ben ik, slechts 1 stem van de massa, en niemand hoeft mijn oordeel voor waar aan te zien.

                        Te veel wordt verwacht na een inzending een positieve reactie te ontvangen, dat is niet steeds evident, en misschien hoor je meer mijn negatieve reactie's, dan mijn positieve, die er ook wel zijn hoor. Het is dan ook over iets dat niet deugt dat het meest lawaai gemaakt wordt.

                        MVG, Jeff
                        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                        Comment


                        • #13
                          Re: Riksja in Delhi, India

                          Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
                          Beiden kiekjes voor het album, leuk souvenir dat je der was.
                          No More no Less

                          MVg, Jeff


                          Dat gaat dan toch wel een heel mooi album worden
                          http://frederikherregods.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: Riksja in Delhi, India

                            Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
                            Storen of niet, het is een forum, het is showcase en ik formuleer mijn gedacht over het beeld, nooit over een persoon, wat ik wel steeds in retour ontvang. Mij stoort dit niet , ik sta der ver boven, maar verwacht dan ook niet dat ik er mee stop.

                            Ik heb respect voor iedere fotograaf, maar mijn gedacht over een beeld gaat niemand mij ontnemen hoor, trouwens je hoeft je der niet aan te storen, wie ben ik, slechts 1 stem van de massa, en niemand hoeft mijn oordeel voor waar aan te zien.

                            Te veel wordt verwacht na een inzending een positieve reactie te ontvangen, dat is niet steeds evident, en misschien hoor je meer mijn negatieve reactie's, dan mijn positieve, die er ook wel zijn hoor. Het is dan ook over iets dat niet deugt dat het meest lawaai gemaakt wordt.

                            MVG, Jeff
                            Dat je respect hebt voor de fotograaf blijkt niet uit je 'mening' de kritiek die je geeft is ook niet echt kritiek maar eerder een flauwe opmerking. Als je kritiek geeft dan word veronderstelt dat je zegt waarom de foto al dan niet geslaagd is zo kan de TS er nog iets van leren als je zegt dat het maar kiekjes voor het album zijn dan valt dit niet onder de categorie kritiek en is het zeker geen beoordeling.
                            De kritiek die je krijgt op je 'kritiek' is trouwens ook niet persoonlijk maar hoogstens een reactie op wat jij als persoon meent te menen.
                            Je oordeel zal noch als waar noch als vals worden aanzien omdat je een oordeel niet kan beoordelen als waar of vals , enkel feiten kunnen waar en vals zijn.

                            Voor de rest blijf je maar rustig verder doen , doe vooral verder met het 'ver der boven staan' want daar is je internet alter ego erg goed in.

                            Groeten Davinzius

                            Comment


                            • #15
                              Re: Riksja in Delhi, India

                              Mij boeit het wel
                              If you always do what you always did, you will always get what you always got.
                              www.sylviehuybrecht.be

                              Comment

                              Working...
                              X