Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

> Restricted Area

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] > Restricted Area

    .


    .

  • #2
    Re: > Restricted Area

    mooi, zeker met de slagschaduw die het beeld voor mij heel erg versterkt maar ik had graag de rechtervoet meer ruimte gelaten.
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

    Comment


    • #3
      Re: > Restricted Area

      Warme foto in een warme kleur.
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: > Restricted Area

        Heel mooi van uitvoering en kleuren
        Zo veel mensen, zoveel meningen
        Groetjes Francine

        Comment


        • #5
          Re: > Restricted Area

          Heel mooi met een leuke en doordachte titel.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: > Restricted Area

            Knap beeld, mooie uitvoering, kleuren en weer een sterke schaduw!

            Comment


            • #7
              Re: > Restricted Area

              knappe schaduw weer.
              kan me vinden in de opmerking over de voet, maar ook de schaduw rechts in beeld wat meer ruimte geven ? Dat alles maakt het beeld ook breder.
              ? uw mening als pro ?
              mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
              nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
              https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

              Comment


              • #8
                Re: > Restricted Area

                uw mening als pro ?
                Bedankt voor je reactie CMM, ik geef dan effe mijn mening ( die pro mag je wel weglaten )

                Het gaat hier voor mij zuiver om model fotografie, en het model staat er hier volledig op,
                niets afgesneden, ook niets van de schaduw afgesneden.

                In mijn Raw bestand heb ik nog zeker een halve meter meer links en rechts,
                maar wat heb je aan nog een stuk meer egale bruine achtergrond ? of een stuk meer vloer ?
                In mijn ogen verlies je in kracht en aandacht van het model en haar sterke pose...
                Indien ik een buitensloot doen, en het landschap erachter blijkt interessant, of iets toe te voegen
                aan de pose of het model, kan ik zeker akkoord gaan om veel breder te shooten.
                In de studio ga ik persoonlijk liever naar de essentie van mijn beeld,...iedere andere fotograaf
                kan en mag van mij daar natuurlijk anders over denken, en deze visie toepassen in hun eigen model foto's
                Luisteren naar commentaar doe ik zeker, maar in grote lijnen bij mijn stijl en ideeën blijven, doe ik ook

                D.

                Comment


                • #9
                  Re: > Restricted Area

                  Prachtig beeld. Ik volg wel de opmerking over de ruimte aan haar rechtervoet. Een centimeter meer ruimte gaat niets afdoen aan de essentie van het beeld. Het model komt dan wel iets meer centraal te staan. Als dat de reden is om het niet te doen begrijp ik het wel. Uiteindelijk is het de keuze van de fotograaf.

                  Comment


                  • #10
                    Re: > Restricted Area

                    Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
                    Bedankt voor je reactie CMM, ik geef dan effe mijn mening ( die pro mag je wel weglaten )

                    Het gaat hier voor mij zuiver om model fotografie, en het model staat er hier volledig op,
                    niets afgesneden, ook niets van de schaduw afgesneden.

                    In mijn Raw bestand heb ik nog zeker een halve meter meer links en rechts,
                    maar wat heb je aan nog een stuk meer egale bruine achtergrond ? of een stuk meer vloer ?
                    In mijn ogen verlies je in kracht en aandacht van het model en haar sterke pose...
                    Indien ik een buitensloot doen, en het landschap erachter blijkt interessant, of iets toe te voegen
                    aan de pose of het model, kan ik zeker akkoord gaan om veel breder te shooten.
                    In de studio ga ik persoonlijk liever naar de essentie van mijn beeld,...iedere andere fotograaf
                    kan en mag van mij daar natuurlijk anders over denken, en deze visie toepassen in hun eigen model foto's
                    Luisteren naar commentaar doe ik zeker, maar in grote lijnen bij mijn stijl en ideeën blijven, doe ik ook

                    D.
                    bedankt voor je antwoord. Weer wat bijgeleerd. Het ging me inderdaad niet om de achtergrond, maar om het idee dat de spreidstand van de benen zou geaccentueerd worden in een beeld dat iets breder zou uitlopen. Het was dus geen commentaar, maar een nieuwsgierige vraag naar het waarom .
                    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
                    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
                    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

                    Comment


                    • #11
                      Re: > Restricted Area

                      prachtplaat en een hele mooie blik van het model..


                      Rob,

                      Comment

                      Working...
                      X