Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Repsol Babe (18+)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Repsol Babe (18+)





    Last edited by LamboCars; 10 november 2009, 18:35. Reden: (18+) toegevoegd aan titel ivm 3e foto.

  • #2
    Re: Repsol Babe

    Mooie reeks, toch ene paar opmerkingen
    1ste vind ik de minste (je ziet te weinig van de motor naar mijn zin)
    2de had ik de beste gevonden, maar de achterband van de motor valt er net af
    3de is de beste voor mij, motor mooi in beeld, en een mooie pose van het model.
    Nikon D80,D700 | 2x Nikon SB-600 | Nikkor AF-S 18-135 f/3.5 - 5.6 (kitlens) | Nikkor AF-S 70-300 f/4.5 - 5.6 VR | AF-Nikkor 35-70 | Sigma 70-200 f/2.8 HSM APO Macro
    Foto-Alex

    Comment


    • #3
      Re: Repsol Babe

      Fototechnisch denk ik wel goed, al flirt je met overbelichting langs rechts (o.a. hand foto 1) (al zijn er velen die dat veel beter kunnen inschatten dan ik). Mijn bedenkingen zijn eerder over vormgeving. Het onderwerp spreekt mij niet zo aan, maar da's persoonlijk. In tegenstelling tot vyruz vind ik de pose in 3 niet mooi. In foto 2 heeft het model een rare deuk in haar bil. De foto was ook beter zonder de gele plaat denk ik, die steekt wat af tegen de rest van het kleurenpalet.
      Canon Eos 450D
      Canon EF-S 18-55 f/3.5-5.6 IS + EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS + EF 50 mm f/1.8 II
      Sigma 10-20 f4-5.6 EX DC HSM

      Comment


      • #4
        Re: Repsol Babe (18+)

        van een climax gesproken
        into minimal techno

        Comment


        • #5
          Re: Repsol Babe (18+)

          de pose in foto drie vind ik weinig flatterend voor het model.
          Maar ja, smaken verschillen

          Comment


          • #6
            Re: Repsol Babe (18+)

            eerste 2 vind ik best wel wat , de derde te groot nepgehalte....denk met een wat "natuurlijker" model dat deze foto best wel mooi zou zijn
            http://www.jvs-photography.be/

            Comment


            • #7
              Re: Repsol Babe (18+)

              Unbolting that plate would have been quicker than cloning.
              It wouldn't stick out like a sore thumb either then.

              Comment


              • #8
                Re: Repsol Babe (18+)

                Mooie reeks voor mij vooral foto 1
                Maar wel belachelijk dat er 18+ op staat.
                Denk je nu echt dat een 16+ jarige nog nooit een vrouw met blote borsten heeft gezien ?

                mir
                De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                Comment


                • #9
                  Re: Repsol Babe

                  Oorspronkelijk geplaatst door vyruz Bekijk bericht
                  Mooie reeks, toch ene paar opmerkingen
                  1ste vind ik de minste (je ziet te weinig van de motor naar mijn zin).
                  tja .. bij de eersteis 't model ietske centraler dan de moto. De hele reeks is 12 foto's, en er zullen er zeker in de reeks zijn die jij mooier vond, maar hier was ik beperkt door de forumregels tot een beperktere set foto's. Ik beperkte me tot de 3 die 't model zelf 't mooist vond.

                  Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                  de pose in foto drie vind ik weinig flatterend voor het model.
                  Maar ja, smaken verschillen
                  pose was er op uitdrukkelijk voorstel van 't model zelf, en ik kan die foto zelf ook wel smaken, al is mijn eigen voorkeur nr 2

                  Oorspronkelijk geplaatst door trebs Bekijk bericht
                  Unbolting that plate would have been quicker than cloning.
                  It wouldn't stick out like a sore thumb either then.
                  it took me less than 30 seconds to clone it, but To be true, I didn't had the right type of screwdriver in the house to unbolt it. I have more kitchen tools in the house than garage tools. Next time I'll ask the provider of the bike to unbolt it for me.

                  Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                  Maar wel belachelijk dat er 18+ op staat.
                  die 18+ heb ik niet in de titel gezet, schiet op de moderator ;o)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Repsol Babe (18+)

                    voorlaatste is mijn voorkeur, knap gedaan

                    Comment


                    • #11
                      Re: Repsol Babe (18+)

                      Foto 2 & 3 voor mij...
                      Foto 1 vind ik iets minder.. de compo is niet zo aantrekkelijk voor mij.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Repsol Babe

                        Oorspronkelijk geplaatst door Visio Bekijk bericht
                        die 18+ heb ik niet in de titel gezet, schiet op de moderator ;o)
                        Weet ik Visio had ik gezien.
                        Ga er hier niet verder op in gaan, vind die 18+ vermeldingen hier gewoon belachelijk. Zou trouwens 16+ moeten zijn

                        Dat ze dit artikel eens lezen.


                        mir
                        De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                        Comment


                        • #13
                          Re: Repsol Babe

                          Oorspronkelijk geplaatst door Buckie Bekijk bericht
                          In foto 2 heeft het model een rare deuk in haar bil. .
                          Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                          de pose in foto drie vind ik weinig flatterend voor het model.
                          Maar ja, smaken verschillen
                          Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
                          de derde te groot nepgehalte....denk met een wat "natuurlijker" model dat deze foto best wel mooi zou zijn
                          Dit volg ik


                          Moest bij foto 1 iets meer zichtbaar zijn van de motor of zelfs de motor in zijn geheel, was deze het beste geweest
                          Using the camera to defeat the habit of not seeing

                          Comment


                          • #14
                            Re: Repsol Babe (18+)

                            den tweeden voor mij Eric

                            I like Black & Red more than Black & White
                            Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                            Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                            Comment

                            Working...
                            X