Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ray Staring

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ray Staring

    Na m'n vorige modellen foto's maar weer eens een mannelijk model
    (ik maak het jullie binnenkort allemaal goed door weer eens vrouwelijke modellen te posten)!!

    Deze foto staat overigens niet in het boekwerk dat in de foto genoemd staat. Hoewel er wel veel foto's van mij in dat boek staan, hoort deze er niet bij omdat die pas van de week is gemaakt



    Het geinig van deze foto is de locatie, gewoon ergens in een gym onder de spot gezet en de foto gemaakt. Je kunt in feite nog de naad in de muur zien lopen. Het effect van een simpele muur was in ieder geval boven verwachting.



    Ook hier zorgt de locatie voor een aparte foto. Ergens in een sportschool in een trappegat genomen. Groene lampjes zorgen voor sfeerverlichting, vandaar de groenzweem in de foto
    http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

  • #2
    Re: Ray Staring

    Ik vond de vorige aanzienlijk beter.
    Bij de tweede is de positie van de vuist niet zo geweldig en mis ik het contact met de ogen (wat in je vorige posts wel goed was). Dit geldt, in mindere mate ook voor de eerste.
    De derde vind ik te groen-gelig, maar dat zal wel een kwestie van smaak zijn.
    Op een gave huid kun je niet scherpstellen
    Simpele albumpjes

    Comment


    • #3
      Re: Ray Staring

      Stand van de vuisten is juist een uitdagende houding (wel een gevaarlijke overigens tijdens een wedstrijd voor beide partijen ) Wat mij met name opvalt is dat het blauwe oog bij de 1e foto (en uiteraard ook de 2e want dat is dezelfde) veel duidelijker is dan bij de 3e foto. Lijkt op de 1e en 2e een beetje bijgetekend. Ondanks de (verklaarde) groene zweem spreekt mij de 3e toch het meeste aan omdat daar meer vechtlust uit straalt hoewel die van mij best nog wel wat sterker had mogen zijn. Ik weet niet of de opnames voor de wedstrijd of erna gemaakt zijn maar meestal is de blik voor de wedstrijd scherper dan erna.
      Overall wel foto's die ik kan smaken (heeft ook wel met mijn interesse in vechtsporten te maken )

      Gr. X.

      Comment


      • #4
        Re: Ray Staring

        tweede de beste vind ik, bij de eerste overheerst het rood te veel.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Ray Staring

          Oorspronkelijk geplaatst door Xarder Bekijk bericht
          Stand van de vuisten is juist een uitdagende houding (wel een gevaarlijke overigens tijdens een wedstrijd voor beide partijen ) Wat mij met name opvalt is dat het blauwe oog bij de 1e foto (en uiteraard ook de 2e want dat is dezelfde).
          Gr. X.
          Er zit wel degelijk een verschil in de eerste en tweede foto. Bij de eerste is het hoofd meer gedraaid (vandaar meer oogcontact) en de rechter vuist dichter bij het hoofd.
          Op een gave huid kun je niet scherpstellen
          Simpele albumpjes

          Comment


          • #6
            Re: Ray Staring

            Oorspronkelijk geplaatst door Porochelt Bekijk bericht
            Er zit wel degelijk een verschil in de eerste en tweede foto. Bij de eerste is het hoofd meer gedraaid (vandaar meer oogcontact) en de rechter vuist dichter bij het hoofd.
            Je hebt volledig gelijk. Niet goed gekeken dus. Nu valt mij ook op dat de schaduw op zijn borst helemaal anders is. Maar mijn mening verandert verder niet .

            Gr. X.

            Comment

            Working...
            X