Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Railway Girl

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Railway Girl

    Update
    DSC_0397-12 by lennert trevels, on Flickr



    DSC_0397-10 by lennert trevels, on Flickr
    Last edited by areon; 8 augustus 2017, 17:50.

  • #2
    Re: Railway Girl

    Óf alles kleur,óf alles toning.... dit vind ik (laat ik vriendelijk blijven op dit mooie forum) 'minder'... ;-)
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

    Comment


    • #3
      Re: Railway Girl

      Ik kan het meisje in kleur wel appreciëren maar dan zou ik gaan voor een jurkje in 1 kleur. Nu is er veel drukte rondom, en ook de jurk heeft een drukke print.

      Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

      Comment


      • #4
        Re: Railway Girl

        Ik volg Henk. Ik snap ook niet waarom je het model zo geplaatst hebt. Het lijkt nu alsof ze niet op de foto wil. Of gaat ze de trein tegenhouden?

        Comment


        • #5
          Re: Railway Girl

          Je kan het natuurlijk ook bekijken van, zelf een trein kan mij niet stoppen.

          Comment


          • #6
            Re: Railway Girl

            op de plaats waar zij staat moet ze geen trein stoppen. Ze gaat een paar klappen op haar zijkanten krijgen.

            De afwerking zegt me persoonlijk ook niets.

            Comment


            • #7
              Re: Railway Girl

              Spreekt mij totaal niet aan, ik vind de toning op de huid...neen,sorry
              vriendelijke groeten, Sien

              Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

              Comment


              • #8
                Re: Railway Girl

                OK geen probleem ander en beter

                Comment


                • #9
                  Re: Railway Girl

                  Ik vind de foto en het idee niet zo slecht. Zet hem eens om naar zwartwit....
                  Wel is de bewerking nogal grof gedaan. Kijk eens naar de selectie van de lucht. Dat kan wel beter.
                  http://www.smuttynose.nl

                  Comment


                  • #10
                    Re: Railway Girl

                    Ik hoop van harte dat dit géén treinsporen zijn die nog gebruikt worden.
                    Anders heel onverantwoordelijk...

                    Comment


                    • #11
                      Re: Railway Girl

                      Née dit is in ham zijn verlaten spoorwegen die denk ik ook gebruikt worden voor rail bike

                      Comment


                      • #12
                        Re: Railway Girl

                        Heb je ook een foto van de rails zónder die dame, want van het verloop van die rails snap ik geen barst...
                        Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                        (BD1383NL)

                        Comment


                        • #13
                          Re: Railway Girl

                          Hehe snap wat je bedoelt Kzal straks even kijken of ik een foto heb waar je het linker spoor volledig ziet

                          Comment


                          • #14
                            Re: Railway Girl

                            Olivetti ik heb update gedaan lucht is wel moeilijk omdat het heel zonnig was die dag en weinig detail in lucht waardoor ik hard heb moeten bewerken om wat detail erin te krijgen

                            Comment


                            • #15
                              Re: Railway Girl

                              Oorspronkelijk geplaatst door areon Bekijk bericht
                              Olivetti ik heb update gedaan lucht is wel moeilijk omdat het heel zonnig was die dag en weinig detail in lucht waardoor ik hard heb moeten bewerken om wat detail erin te krijgen
                              Dank je wel voor de Update. Ik vind het mooi, zou een prachtige platenhoes kunnen zijn
                              Ik snap heel goed dat het moeilijk om zo'n stuk lucht dramatisch te maken
                              http://www.smuttynose.nl

                              Comment

                              Working...
                              X