Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

puur Mellissa

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] puur Mellissa



    update

    Last edited by D.B.D; 1 oktober 2019, 08:12.

  • #2
    Re: puur Mellissa

    leuk gedaan maar zou toch een stuk van de onderkant eraf halen.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: puur Mellissa

      De up-date is een andere foto Daniël ! En die mag er wezen.
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: puur Mellissa

        Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
        De up-date is een andere foto Daniël ! En die mag er wezen.
        het is één uit de reeks van de fotoshoot met Melissa, ik heb er een tiental gemaakt het is soms moeilijk te kiezen. Zij heeft ze allemaal gekregen

        Comment


        • #5
          Re: puur Mellissa

          mooi gedaan
          mijn website : klik

          Comment


          • #6
            Re: puur Mellissa

            Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
            mooi gedaan
            Dank u

            Comment


            • #7
              Re: puur Mellissa

              de achtergrond is minsten 2 stops overbelicht, want geeft licht. links dan toch, rechts is de achtergrond grijs. in de eerste kan ze auditie doen voor goldfinger, sommige delen van haar dan toch.....andere delen verdwijnen of smelten samen met de bg. al bij al niet goed, want dit zouden heeeeeeelll simpele portretten moeten zijn.

              -als je echt met zo'n witte Ebay bg wil werken (niemand zit hier op te wachten) gebruik je 2 lichten links rechts of 1 lincht achter haar rug, zodat de bg egaal belije cht is.
              -je bereid je veel beter voor.
              -je lat je model er ziek uitzien
              -het is een afgezaagd cvo idee

              pasfoto's zijn aangenamer om naar te kijken....aleen al omdat ze meer verzorgd en correct zijn. ik weet niet waar jij precies meet voor je licht
              My Website : http://www.ineedair.org
              Music / Painting / Motion Graphics / Image
              Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

              Comment


              • #8
                Re: puur Mellissa

                Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk bericht
                de achtergrond is minsten 2 stops overbelicht, want geeft licht. links dan toch, rechts is de achtergrond grijs. in de eerste kan ze auditie doen voor goldfinger, sommige delen van haar dan toch.....andere delen verdwijnen of smelten samen met de bg. al bij al niet goed, want dit zouden heeeeeeelll simpele portretten moeten zijn.

                -als je echt met zo'n witte Ebay bg wil werken (niemand zit hier op te wachten) gebruik je 2 lichten links rechts of 1 lincht achter haar rug, zodat de bg egaal belije cht is.
                -je bereid je veel beter voor.
                -je lat je model er ziek uitzien
                -het is een afgezaagd cvo idee

                pasfoto's zijn aangenamer om naar te kijken....aleen al omdat ze meer verzorgd en correct zijn. ik weet niet waar jij precies meet voor je licht
                Inderdaad een CVO opdracht, portret maken in High-Key. Deze heb ik gemaakt nog voor we instructie hadden gekregen ik kon de studio alleen gebruiken en het model kon alleen die dag komen. Dan op eigen inzicht gemaakt met twee lampen voor Bg en één voor het model te belichten, het licht heb ik gemeten op het voorhoofd van het model. Als je er niet zit op te wachten gewoon doorspoelen want ik zal me toch bijsturen met de commentaren tot deze beantwoorden aan de criteria van een High-Key beeld. Daarvoor dient toch het forum

                Comment

                Working...
                X