Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Puur Joke II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Puur Joke II


  • #2
    Re: Puur Joke II

    als je schrijft "puur" dan vermoed ik dat een beeld is zoals ze ook is in het dagelijkse leven.
    vind ik een mooi portret, spreekt me aan. komt natuurlijk over, ik zou er tevreden mee zijn (allez, moest ik Joke zijn), format past (zie onder) , de witte achtergrond in combinatie met de witte kledij geeft een frisse indruk. Het draaien aan de haarlok benadrukt de jeugdige leeftijd.
    Waar wil ik toch op wijzen ? de witte zone op het voorhoofd en de basis van de rechter wijsvinger die je hebt geamputeerd.
    toch geslaagd portret, vind ik.
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

    Comment


    • #3
      Re: Puur Joke II

      Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
      als je schrijft "puur" dan vermoed ik dat een beeld is zoals ze ook is in het dagelijkse leven.
      vind ik een mooi portret, spreekt me aan. komt natuurlijk over, ik zou er tevreden mee zijn (allez, moest ik Joke zijn), format past (zie onder) , de witte achtergrond in combinatie met de witte kledij geeft een frisse indruk. Het draaien aan de haarlok benadrukt de jeugdige leeftijd.
      Waar wil ik toch op wijzen ? de witte zone op het voorhoofd en de basis van de rechter wijsvinger die je hebt geamputeerd.
      toch geslaagd portret, vind ik.
      inderdaad zoals ze is in het dagelijks leven, ik heb alleen gevraagd om iets wit aan te doen, daar ik een High-key beeld wou maken van haar

      Comment


      • #4
        Re: Puur Joke II

        bedank om te kijken

        Comment


        • #5
          Re: Puur Joke II

          Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk bericht
          bedank om te kijken
          Triestige manier om een posting weer bovenaan te krijgen.

          Comment


          • #6
            Re: Puur Joke II

            Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
            Triestige manier om een posting weer bovenaan te krijgen.
            Ik wou gewoon de kijkers bedanken uit beleefdheid.

            Comment

            Working...
            X