Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

puur Joke & Gosse

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] puur Joke & Gosse

    Een portret van Joke en Gosse in hun habitat de Berenklauw zij hebben model gestaan in de studio waar ik een fotoshoot van hun heb gemaakt


    update
    [url=https://flic.kr/p/2hxCdhX]
    Last edited by D.B.D; 20 oktober 2019, 10:11.

  • #2
    Re: puur Joke & Gosse

    bedankt aan de 181 kijkers van deze week

    Comment


    • #3
      Re: puur Joke & Gosse

      En oorverdovende stilte, zo'n foto zou ik niet durven posten .

      Comment


      • #4
        Re: puur Joke & Gosse

        Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
        En oorverdovende stilte, zo'n foto zou ik niet durven posten .
        wat is er mis mee?

        Comment


        • #5
          Re: puur Joke & Gosse

          Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk bericht
          wat is er mis mee?
          Personages te donker tegenover een fel belichte achtergrond, scherpte enkel op Joke zonder duidelijke reden, ogen van Gosse nauwelijks te zien, waarschijnlijk staat dat paaltje scheef maar het geeft de indruk dat ze met z'n tweeën naar links vallen.

          Comment


          • #6
            Re: puur Joke & Gosse

            het beeld lijkt me wat scherpte te missen, maar persoonlijk vind ik dat er te veel op staat: ik heb eens gecropt tot ik alleen hun hoofd en torso had en dat gaf een heel ander gevoel. Sympathie, vertrouwen, "onder ons", over de generatiegrens heen. Het wat schuin staan van de achtergrondelementen valt dan ook helemaal niet meer op. Ik denk dat je zo de fundamenten van "de Berenklauw" duidelijker zou overbrengen ?
            nb : geen eerdere reactie omdat ik het beeld gewoon niet heb zien voorbijkomen
            mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
            nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
            https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

            Comment


            • #7
              Re: puur Joke & Gosse

              Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk bericht
              bedankt aan de 181 kijkers van deze week
              Een dergelijke opmerking vind ik effenaf zielig

              Sinterklaas is in aantocht dus denk eraan "kinderen die vragen worden vaak overgeslagen"

              Mvg Yves
              What you see is what you get

              Comment


              • #8
                Re: puur Joke & Gosse

                Oorspronkelijk geplaatst door yves23 Bekijk bericht
                Een dergelijke opmerking vind ik effenaf zielig

                Sinterklaas is in aantocht dus denk eraan "kinderen die vragen worden vaak overgeslagen"

                Mvg Yves
                ondertussen 293 maal bekeken, nogmaals bedankt

                Comment


                • #9
                  Re: puur Joke & Gosse

                  Ik ben een tijdje afwezig geweest maar er is precies nog niet veel veranderd.

                  Comment


                  • #10
                    Re: puur Joke & Gosse

                    Oorspronkelijk geplaatst door comic Bekijk bericht
                    Ik ben een tijdje afwezig geweest maar er is precies nog niet veel veranderd.
                    bedoel je de vele kijkers

                    Comment


                    • #11
                      Re: puur Joke & Gosse

                      Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk bericht
                      ondertussen 293 maal bekeken, nogmaals bedankt
                      Je maakt je echt niet populairder op deze manier..
                      Instagram / Facebook

                      Comment


                      • #12
                        Re: puur Joke & Gosse

                        Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
                        het beeld lijkt me wat scherpte te missen, maar persoonlijk vind ik dat er te veel op staat: ik heb eens gecropt tot ik alleen hun hoofd en torso had en dat gaf een heel ander gevoel. Sympathie, vertrouwen, "onder ons", over de generatiegrens heen. Het wat schuin staan van de achtergrondelementen valt dan ook helemaal niet meer op. Ik denk dat je zo de fundamenten van "de Berenklauw" duidelijker zou overbrengen ?
                        nb : geen eerdere reactie omdat ik het beeld gewoon niet heb zien voorbijkomen
                        Zoals je zegt, het moment was er wel, maar het kon beter in beeld gebracht worden.

                        Wanneer ik hier opmerkingen over mijn foto's krijg probeer ik ze te verbeteren .

                        Comment


                        • #13
                          Re: puur Joke & Gosse

                          Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
                          Zoals je zegt, het moment was er wel, maar het kon beter in beeld gebracht worden.

                          Wanneer ik hier opmerkingen over mijn foto's krijg probeer ik ze te verbeteren .
                          Maandag zal ik een perfect beeld plaatsen, eens benieuw naar de commentaren

                          Comment


                          • #14
                            Re: puur Joke & Gosse

                            380 kijkers, DANIELDEBOECK!! 380!! dit wordt een record!

                            nee aub...plaats aub dat perfecte beeld niet, want dan kunnen alle fotografen wel inpakken.....eens het perfecte beeld is genomen, heeft verder fotograferen geen zin.
                            dit wordt zo'n spannend week-end! wat een cliffhanger!!!

                            ik heb trouwens ook wat tips om dit shot te verbeteren, maar ik ga wachten tot je een update hebt geplaatst, DANIELDEBOECK.
                            Last edited by ineedair; 18 oktober 2019, 20:36.
                            My Website : http://www.ineedair.org
                            Music / Painting / Motion Graphics / Image
                            Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

                            Comment


                            • #15
                              Re: puur Joke & Gosse

                              Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk bericht
                              380 bezoekers, DANIELDEBOECK!! 380!! dit wordt een record!
                              Klopt ineedair dit is zelf nog veel te weinig voor zo een Showcase. Grote klasse foto, eigenlijk te goed voor dit forum. All heil DBD

                              Comment

                              Working...
                              X