Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

-Pure Beauty To ! zelfde model, zelfde.....maar....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • -Pure Beauty To ! zelfde model, zelfde.....maar....

    Zonder woorden,....of toch wel wat uitleg!

    Dit is hetzelfde model dat door Jim007 geshoot is, ook dezelfde dag, en met dezelfde lichtsetting,

    vermits het in mijn studio plaats had!

    Nu, dit gezegd zijnde, ik heb van het model maar 4 fotos genomen, de keuze was dus

    beperkt om er hier eén van te tonen, dus niet afkomen met: beter zonder hand, of wat meer naar

    links of naar rechts kijken van het model,...ik heb deze en niets anders, op enkele minuten maak je ook niet meer

    Ik ben een ouwe pee, ...ik ben dus al lang vergeten of ik hier 10 min of 4 uur aan gewerkt heb!

    Geniet van het beeldje ...(en het gaat hier niet om concurentie met het ander beeldje hier gepost!)

    Daniel


    Last edited by fotodan; 21 juni 2009, 10:49.

  • #2
    Re: -Pure Beauty To ! zelfde model, zelfde.....maar....

    Zeeeer mooie compositie. Het licht is hier uitstekend gebalanceerd voor dit soort fotografie en de visagie is ook ok.
    Wel een vraagje misschien... wat als je haar schouder iets meer had laten draaien zodat er minder huidplooien in haar nek te zien zijn. Misschien DE foto... kweetnie... We zullen het horen van anderen

    Groeten Nies

    Comment


    • #3
      Re: -Pure Beauty To ! zelfde model, zelfde.....maar....

      Vraagje, waarom is de lichtbron / het reflectievlak welke links van de fotograaf en nogal laag werd geplaatst, nodig geweest ?

      Comment


      • #4
        Re: -Pure Beauty To ! zelfde model, zelfde.....maar....

        Heel mooi beauty belichting.
        Als het mijn plaat wat, had ik de haren strakker gemaakt. Maar t'is niet de mijne.. spijtig genoeg
        Knap model trouwens, goeie blik.

        Oorspronkelijk geplaatst door Cigaloun Bekijk bericht
        Vraagje, waarom is de lichtbron / het reflectievlak welke links van de fotograaf en nogal laag werd geplaatst, nodig geweest ?
        Schaduwen opvullen.

        Comment


        • #5
          Re: -Pure Beauty To ! zelfde model, zelfde.....maar....

          Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
          Zonder woorden,....of toch wel wat uitleg!

          Dit is hetzelfde model dat door Jim007 geshoot is, ook dezelfde dag, en met dezelfde lichtsetting,

          vermits het in mijn studio plaats had!

          Nu, dit gezegd zijnde, ik heb van het model maar 4 fotos genomen, de keuze was dus

          beperkt om er hier eén van te tonen, dus niet afkomen met: beter zonder hand, of wat meer naar

          links of naar rechts kijken van het model,...ik heb deze en niets anders, op enkele minuten maak je ook niet meer

          Ik ben een ouwe pee, ...ik ben dus al lang vergeten of ik hier 10 min of 4 uur aan gewerkt heb!

          Geniet van het beeldje ...(en het gaat hier niet om concurentie met het ander beeldje hier gepost!)

          Daniel


          en voila, ziehier het bewijs dat het wel kan, deze afwerking is erg goed , prima werk!!!
          en zeg nu eens eerlijk , als jimoo7 deze foto naast zijn posting legd , dan zie je zelfs als blinde welke de betere is....
          http://www.jvs-photography.be/

          Comment


          • #6
            Re: -Pure Beauty To ! zelfde model, zelfde.....maar....

            Dat is nu effenaf een fantastisch portret ! Prachtig, zeer zeer mooi en technisch af ! Meer moet dat niet zijn. Proficiat !

            Comment


            • #7
              Re: -Pure Beauty To ! zelfde model, zelfde.....maar....

              Vraagje, waarom is de lichtbron / het reflectievlak welke links van de fotograaf en nogal laag werd geplaatst, nodig geweest ?
              Ja, dit in nu eenmaal mijn (lage) lichtbron die je ziet in haar oog, andere lichtbron is op de achtergrond gericht....

              Misschien niet een alledaagse setting, ....maar ik ben zelden alledaags...

              Als het mijn plaat wat, had ik de haren strakker gemaakt. Maar t'is niet de mijne.. spijtig genoeg
              Het is ook niet specifiek mijn plaat,...ik heb die gewoon snel gemaakt voor het model

              zelf om in haar modellenbureau portfolio te steken,...bedoeling was niet te gesofistikeerde foto...

              Die bureaus hebben soms rare eisen

              Grtz, Daniel

              Comment


              • #8
                Re: -Pure Beauty To ! zelfde model, zelfde.....maar....

                Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
                dus niet afkomen met: beter zonder hand, of wat meer naar
                links of naar rechts kijken van het model,...ik heb deze en niets anders
                Tjah, we zijn hier om commentaar te geven dus zeggen dat je maar 4 vier foto's hebt kunnen nemen maakt niet uit. Het eindresultaat telt

                De belichting is tip-top in orde en je hebt deze foto prachtig nabewerkt met oog voor detail. Haar expressie en de compositie kunnen me echter minder bekoren.
                Last edited by Pixations; 21 juni 2009, 17:59.
                www.pixation.be

                Comment


                • #9
                  Re: -Pure Beauty To ! zelfde model, zelfde.....maar....

                  She's alive!!

                  Zonder gekheid Fotodan, dit is een foto naar mijn hart
                  Mooie bewerking, geen etalagepoppen effekt!
                  Zonder de enorme bewerking is dit toch ook een "Fashion"plaat?

                  Comment


                  • #10
                    Re: -Pure Beauty To ! zelfde model, zelfde.....maar....

                    Hell yeah!
                    into minimal techno

                    Comment


                    • #11
                      Re: -Pure Beauty To ! zelfde model, zelfde.....maar....

                      Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                      She's alive!!

                      Zonder gekheid Fotodan, dit is een foto naar mijn hart
                      Mooie bewerking, geen etalagepoppen effekt!
                      Zonder de enorme bewerking is dit toch ook een "Fashion"plaat?

                      Hier sluit ik me bij aan
                      Tegenwoordig wordt alles teveel bewerkt, dat het niet meer natuurlijk overkomt.
                      Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
                      Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

                      Comment


                      • #12
                        Re: -Pure Beauty To ! zelfde model, zelfde.....maar....

                        als je dit lukt met 4 fotos dan ben je voor mij een hele meneer petje af hoor

                        greets
                        je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
                        www.korandoke.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: -Pure Beauty To ! zelfde model, zelfde.....maar....

                          knappe plaat daniel

                          grtjs,

                          jeannot

                          Comment


                          • #14
                            Re: -Pure Beauty To ! zelfde model, zelfde.....maar....

                            Je hebt tenminste niet zo veel noten op je zang dan onze andere vriend die zijn versie volledig vernachelde...
                            Jou versie van dit wonderschone model vind ik dan wel geslaagd...En je hebt zeker geen 5 uur nodig om er iets moois van te maken..
                            Knappe plaat, pose en belichting...Als leek gezegd dan he..
                            Mvg, Pascal,Schoonspikke
                            Als je schiet..schiet dan raak!
                            500 PIXHuawei P30 PRO

                            Comment


                            • #15
                              Re: -Pure Beauty To ! zelfde model, zelfde.....maar....

                              Mooie uitlichting, en mooie zachte sfeer op de foto !
                              Photoshop en The Gimp voor beginners

                              Comment

                              Working...
                              X