Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Private Property.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Private Property.

    Ik had een tijdje geleden een concept foto geplaatst met dit onderwerp, die werd afgeschoten met allemaal goede tips en opmerkingen. Ondertussen is het dit geworden.
    Graag tips hoe ik deze nog beter kan maken.



    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

  • #2
    Re: Private Property.

    Qua boodschap kan dit tellen. Knappe foto.

    Comment


    • #3
      Re: Private Property.

      Gevangen of verborgen. Ik zal er eens lang over nadenken. En toch niet met
      een pasklare oplossing of bedenking komen. De wonderlijke wereld der moslima
      zal mee vreemd blijven. Iets waar deze foto wonderwel bij aansluit...

      Comment


      • #4
        Re: Private Property.

        mooi, ook zonder die tranen.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Private Property.

          Wederom zeer gewaagd plaatje

          Comment


          • #6
            Re: Private Property.

            Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
            Wederom zeer gewaagd plaatje
            Niet alleen gewaagd, maar vooral heel geslaagd. Love it
            www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

            Comment


            • #7
              Re: Private Property.

              Gevaarlijk plaatje inderdaad...

              Zijn dat tranen of littekens? Als het tranen zijn zitten ze in de verkeerde ooghoeken, imho.

              Comment


              • #8
                Re: Private Property.

                Ik denk zelfs "heel gevaarlijk "....de tranen aan de buitenhoeken van de ogen begrijp ik ook niet goed,

                maar gaat het hier om begrijpen ?

                Comment


                • #9
                  Re: Private Property.

                  pfff....pakkende en confronterende foto. Geweldig ! Deze zal me nog een poos bijblijven

                  Comment


                  • #10
                    Re: Private Property.

                    Iedereen bedankt voor het commentaar op een toch wel wat confronterend plaatje. Maar dat was ook wel wat de bedoeling, een opname maken die pakt op de emoties.
                    Niet bedoeld om de spot te drijven , in tegendeel.

                    Gevaarlijk ? Ik ben van de opinie dat wij als fotografen en kunstenaars taboes moeten durven aankaarten en zonodig in beeld brengen.

                    Ik heb hier trouwens geen enkel kwaad woord gezegd over een bepaalde cultuur en dat zal ik ook niet doen.

                    Ik ervaar dat bepaalde uitingen en regels in naam van de religie als vrijheid berovend . Zeker wanneer de fundamentele rechten van de mens en de vrouw in het bijzonder worden geschonden onder de noemer van religie.
                    En ja, bepaalde mensen zullen dit vrijwillig ondergaan, andere worden gedwongen.
                    Waarom kan dit geen vrije keuze zijn ?
                    Religie, jazeker en ieder zijn eigen keus , maar ongedwongen.

                    Niets in deze plaat is realistisch, vrouwen lopen niet rond met pinnetjes draad , tranen lopen niet in uithoeken van de ogen, deze vrouwen mogen me niet aankijken, mogen niet worden gefotografeerd.... Het is allemaal symboliek.


                    Groet,

                    Flash
                    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

                    Comment


                    • #11
                      Re: Private Property.

                      Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk bericht
                      Ik ben van de opinie dat wij als fotografen en kunstenaars taboes moeten durven aankaarten en zonodig in beeld brengen.
                      Ik doe bijna niet anders. Maar kijk wat er nu in de wereld gebeurt n.a.v. van dat filmpje op YouTube.

                      Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk bericht
                      Ik heb hier trouwens geen enkel kwaad woord gezegd over een bepaalde cultuur en dat zal ik ook niet doen.
                      Dat is het 'm nou net: een fotograaf spreekt met zijn beelden, daar zijn geen woorden voor nodig.


                      Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk bericht
                      Niets in deze plaat is realistisch, vrouwen lopen niet rond met pinnetjes draad , tranen lopen niet in uithoeken van de ogen, deze vrouwen mogen me niet aankijken, mogen niet worden gefotografeerd....
                      Vind ik eerlijk gezegd een beetje flauw.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Private Property.

                        foto is goed...maar mis iets dat ik niet kan benoemen...misschien dof.
                        Oppassen met dit fotootje....alles kan en mag in je eigen cultuur van mij...maar westerlingen maken telkens de fout door te denken dat andere culturen denken zoals wij.
                        My Website : http://www.ineedair.org
                        Music / Painting / Motion Graphics / Image
                        Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

                        Comment


                        • #13
                          Re: Private Property.

                          Txs Leonidas, bij je laatste quote heb je het stukje " ..........Het is allemaal symboliek." vergeten

                          Ik zit nu te denken wat daar nu zo flauw aan is ?
                          Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

                          Comment


                          • #14
                            Re: Private Property.

                            Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk bericht
                            foto is goed...maar mis iets dat ik niet kan benoemen...misschien dof.
                            Oppassen met dit fotootje....alles kan en mag in je eigen cultuur van mij...maar westerlingen maken telkens de fout door te denken dat andere culturen denken zoals wij.
                            TXS, en dat is ook waar en hun goed recht om anders te denken.

                            Groet
                            Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

                            Comment


                            • #15
                              Re: Private Property.

                              Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk bericht
                              Txs Leonidas, bij je laatste quote heb je het stukje " ..........Het is allemaal symboliek." vergeten
                              Nee, is niet vergeten, was bewust.

                              Wat ik wilde aangeven is dat als je maar iets van je overige argumenten (vrouwen lopen niet rond met pinnetjes draad, deze vrouwen mogen me niet aankijken, mogen niet worden gefotografeerd) niet zou hebben meegenomen, de foto aan kracht zou hebben verloren. V.w.b de tranen in de goede hoek zou dat niet het geval zijn. Mijn mening, he.

                              Comment

                              Working...
                              X