Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pretty bride

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Pretty bride

    Wat vinden jullie van deze foto?
    Ik heb de achtergrond met blur bewerkt.
    Hebben jullie misschien nog ideeen om de foto te verbeteren of tijdens het maken van de foto.
    Het weer was bewolkt.

    Oeps, dat was iets te groot. Hier een net iets kleiner bestand.


    Camera: Nikon D70
    Focal length: 80.0mm (800/10)
    Exposure time: 0.006 s (10/1600)
    Aperture: f/6.3
    Last edited by Marianne; 22 maart 2006, 09:04.
    Mijn Portfolio
    Nikon D70 -- AF 28-80 f/3.3-5.6 -- AF 70-300 f/4.5-5.6

  • #2
    Re: Pretty bride

    mooie opname, met relatief goed geslaagde bewerking, echter wat meer aandacht besteden aan de halo van het blurren vooral rond de neus, ook komt de kleur door reflexie wat lijkkleurig over op de keelstreek.Een betere plaats voor de beoordeling is misschien ook de daarvoor dienende afdelingen zoals "beoordeel mijn foto" , fotobewerking enz .

    Comment


    • #3
      Re: Pretty bride

      Hebben jullie misschien nog ideeen om de foto te verbeteren
      Ik heb het snel even geprobeerd in PS, als het je niet bevalt, doe ik hem direct weer weg.

      www.andram.be

      Comment


      • #4
        Re: Pretty bride

        Sfeervol in ieder geval, de bruid zal er blij mee zijn, het geluk straalt er vanaf

        Comment


        • #5
          Re: Pretty bride

          hoop dat je er nog meer hebt van dit model, èèn en al uitstraling.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Pretty bride

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk
            hoop dat je er nog meer hebt van dit model, èèn en al uitstraling.
            grt,bouk.
            hellemaal mee eens
            Nikon materiaal

            Comment


            • #7
              Re: Pretty bride

              hoop dat je er nog meer hebt van dit model, èèn en al uitstraling.
              grt,bouk.
              Ik heb er nog wel meer met haar erop, maar daar ben ik minder over te spreken, maar wie weet in de toekomst nog eens.


              Sfeervol in ieder geval, de bruid zal er blij mee zijn, het geluk straalt er vanaf
              De bruid was er idd blij mee (alleen jammer dat ik haar niet samen met de bruidegom heb kunnen vastleggen op deze manier), ik heb er een vergroting van laten maken en die is ook met veel lof ontvangen .


              Ik heb het snel even geprobeerd in PS, als het je niet bevalt, doe ik hem direct weer weg.
              Van mij hoeft de foto in ieder geval niet weg, want hij heeft wel meer kracht. Wat ik echter jammer vind is dat de achtergrond ook scherper is geworden en dat in haar nek de schaduw wel heel erg scherp is.


              Een betere plaats voor de beoordeling is misschien ook de daarvoor dienende afdelingen zoals "beoordeel mijn foto" , fotobewerking enz .
              Aan de ene kant is dat wel een betere plek, omdat ik naar de bewerking heb gevraagd. Maar aan de andere kant wilde ik ook graag weten wat jullie van de foto op zich vinden. Dus ik heb toen maar gewoon gekozen.


              Tof dat er zoveel reacties zijn gekomen. Ontzettend bedankt.

              Groeten Marianne
              Mijn Portfolio
              Nikon D70 -- AF 28-80 f/3.3-5.6 -- AF 70-300 f/4.5-5.6

              Comment

              Working...
              X