Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pregnant

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Pregnant

    Vandaag een lange, vermoeiende maar heel leuke shoot gehad met een hoogzwanger bevriend koppel.
    Wat denken jullie ervan want ik heb hier nog bijna geen ervaring in en wil hier wel verder in gaan?

    WWW.JOPIX.BE
    Just one click away...

  • #2
    Re: Pregnant

    Ik vind de contrasten iets te zwaar, waardoor het onderwerp in de achtergrond wordt gedrukt
    Compo vindt ik wel gelukt, al moet ik zeggen dat er al honderdduizend van zulke foto's zijn genomen. Niet echt origineel
    Robby BB
    Minder tijd achter de computer
    Is meer tijd achter de camera

    Comment


    • #3
      Re: Pregnant

      Hier hoort een romantische zachte toning bij, niet dit keiharde.
      Henk
      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
      (BD1383NL)

      Comment


      • #4
        Re: Pregnant

        Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
        Compo vindt ik wel gelukt, al moet ik zeggen dat er al honderdduizend van zulke foto's zijn genomen. Niet echt origineel
        Robby BB
        akkoord. in onze fotografie, zoals in andere kunsttakken, moeten we steeds proberen vernieuwend te zijn. zo komen we tot beelden die de aandacht langer vasthouden.

        waarom dat eigenaardige kadertje? maakt het geheel te druk.

        Comment


        • #5
          Re: Pregnant

          De pose mag misschien afgezaagd zijn, het is wel vaak wat a.s ouders willen.
          Mooie compo en leuk moment. Ik moet wel mee gaan wat het kader en de zw-wit omzetteing betreft...het is allemaal zo hard. Kwestie van smaak hoor, ik zie graag zachte zwangerschapsfoto's.

          Comment


          • #6
            Re: Pregnant

            Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
            De pose mag misschien afgezaagd zijn, het is wel vaak wat a.s ouders willen.
            Mooie compo en leuk moment. Ik moet wel mee gaan wat het kader en de zw-wit omzetteing betreft...het is allemaal zo hard. Kwestie van smaak hoor, ik zie graag zachte zwangerschapsfoto's.

            akkoord met monica, eigenlijk is niks afgezaagd...zoals een goeie vriend van mij zegt : "alles is al eens gefotografeerd...maar niet door mij...." vind ik een goeie...en voor elke stijl van fotografie vind je wel liefhebbers...
            vernieuwend zijn is door de vele nieuwe technieken die er tegenwoordig zijn niet gemakkelijk vrees ik.
            Ik had ook liever de achtergrond iets lichter gezien, nu verdwijnen ze er een beetje in..de kader vind ik ok

            groetjes
            hilde
            groetjes
            hilde

            Comment


            • #7
              Re: Pregnant

              Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
              Hier hoort een romantische zachte toning bij, niet dit keiharde.
              Henk
              waarom niet? tis de keiharde werkelijkheid.
              van mij mag het zo hoor.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Pregnant

                Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                De pose mag misschien afgezaagd zijn, het is wel vaak wat a.s ouders willen.
                Mooie compo en leuk moment. Ik moet wel mee gaan wat het kader en de zw-wit omzetteing betreft...het is allemaal zo hard. Kwestie van smaak hoor, ik zie graag zachte zwangerschapsfoto's.
                Oorspronkelijk geplaatst door tullep Bekijk bericht
                akkoord met monica, eigenlijk is niks afgezaagd...zoals een goeie vriend van mij zegt : "alles is al eens gefotografeerd...maar niet door mij...." vind ik een goeie...en voor elke stijl van fotografie vind je wel liefhebbers...
                vernieuwend zijn is door de vele nieuwe technieken die er tegenwoordig zijn niet gemakkelijk vrees ik.
                Ik had ook liever de achtergrond iets lichter gezien, nu verdwijnen ze er een beetje in..de kader vind ik ok

                groetjes
                hilde
                Als de fotografen de mensen steeds de zelfde compo's blijven voorschotelen dan zullen de mensen blijven kiezen voor het zelfde.
                Monica bekijk uw laatste foto met de zes kindjes.Waarom deze niet voorleggen aan de ouders?
                Robby BB
                Minder tijd achter de computer
                Is meer tijd achter de camera

                Comment


                • #9
                  Re: Pregnant

                  ehm...tis wel niet mijn topic, maar dat heb ik uitgelegd Robby. Er is te weinig ruimte om de kids om de foto op canvas af te laten drukken (opspannen) Ik heb foto's als deze, maar dan met meer achtergrond erop. Die zijn wel geschikt.
                  Sorry Jonez...terug naar jouw foto

                  @Robby: ouders gaan vaak af op wat zij bij anderen aan de muur hebben zien hangen en ohzo mooi vinden. Natuurlijk kun je als fotograaf andere poses en compo's voorstellen. Maar uiteindelijk draait het om wat de a.s ouders willen. En mijn geringe ervaring tot nu toe is dat ouders vaak op herkenbaar en safe spelen. Dit is een prima foto..een foto die de meeste mensen willen hebben. Daarom vraag ik zwangere vriendinnetjes of ze willen poseren....dan kun je wat meer experimenteren.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Pregnant

                    dank voor de reacties.

                    Op voorhand had het koppel al gezegd dat ze zwart-wit foto's wilden.
                    Ze stonden over mijn schouder mee te kijken toen ik ze bewerkt heb en ook toen ik het kader er rond zwierde. Dit is volledig hoe zij het wilden en ik ben er niet kwaad om.

                    Ik begrijp dat het een pose is die veel gebruikt wordt maar ik wil liever eerst wat ervaring opdoen vooraleer ik begin te experimenteren.
                    En met zo'n zwangere vrouw doe je ook niet alles wat je maar wil.

                    Toch bedankt voor de comentaren.
                    Ik zal vanavond of morgen er nog posten maar dan in de beoordeling waar ze blijkbaar thuis horen.
                    WWW.JOPIX.BE
                    Just one click away...

                    Comment


                    • #11
                      Re: Pregnant

                      Oorspronkelijk geplaatst door jonez Bekijk bericht
                      dank voor de reacties.
                      Ik zal vanavond of morgen er nog posten maar dan in de beoordeling waar ze blijkbaar thuis horen.
                      en kan je er meteen drie posten!
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment

                      Working...
                      X