Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pregnant

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Pregnant

    Vandaag een lange, vermoeiende maar heel leuke shoot gehad met een hoogzwanger bevriend koppel.
    Wat denken jullie ervan want ik heb hier nog bijna geen ervaring in en wil hier wel verder in gaan?

    WWW.JOPIX.BE
    Just one click away...

  • #2
    Re: Pregnant

    Ik vind de contrasten iets te zwaar, waardoor het onderwerp in de achtergrond wordt gedrukt
    Compo vindt ik wel gelukt, al moet ik zeggen dat er al honderdduizend van zulke foto's zijn genomen. Niet echt origineel
    Robby BB
    Minder tijd achter de computer
    Is meer tijd achter de camera

    Comment


    • #3
      Re: Pregnant

      Hier hoort een romantische zachte toning bij, niet dit keiharde.
      Henk
      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
      (BD1383NL)

      Comment


      • #4
        Re: Pregnant

        Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
        Compo vindt ik wel gelukt, al moet ik zeggen dat er al honderdduizend van zulke foto's zijn genomen. Niet echt origineel
        Robby BB
        akkoord. in onze fotografie, zoals in andere kunsttakken, moeten we steeds proberen vernieuwend te zijn. zo komen we tot beelden die de aandacht langer vasthouden.

        waarom dat eigenaardige kadertje? maakt het geheel te druk.

        Comment


        • #5
          Re: Pregnant

          De pose mag misschien afgezaagd zijn, het is wel vaak wat a.s ouders willen.
          Mooie compo en leuk moment. Ik moet wel mee gaan wat het kader en de zw-wit omzetteing betreft...het is allemaal zo hard. Kwestie van smaak hoor, ik zie graag zachte zwangerschapsfoto's.

          Comment


          • #6
            Re: Pregnant

            Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht