Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Thanks, het ging aanvankelijk wat moeizaam om een juiste pose en expressie te vinden en ik vroeg haar daarom een paar extra minuten (op zo'n moment voel ik me meer psycholoog dan fotograaf). In deze blik herkende ze zich helemaal, zo zei ze mij.
Er lopen in mijn dorp ook voorbijgangers hoor ( (;>) sorry, moest mijn aparte humor toch even de vrijheid gunnen)
Vind dit inderdaad een zeer karaktervol portret. De blik brengt duidelijk een sterke wil over. De rest van het beeld (haar, t-shirt, ...) versterkt die boodschap. Gepaste scherptediepte.
Subliem dat je dit zomaar van een wildvreemde gedaan krijgt ! (had je vóór haar al veel weigeringen gehad ?)
Subliem dat je dit zomaar van een wildvreemde gedaan krijgt ! (had je vóór haar al veel weigeringen gehad ?)
Het was de enige persoon aan wie ik het gevraagd had. Ik was eigenlijk ook locaties aan het zoeken om binnenkort met een model te gaan fotograferen, maar de meeste mensen stemmen meteen toe. De kans dat het niet doorgaat ligt meestal aan mij omdat ik het niet altijd durf vragen.
Heel mooi portret, ik ben blij dat er hier toch nog mensen zijn die spontaan personen aanspreken om te fotograferen het is een soort straatfotografie met klasse en zeer hoog niveau en een allure van studio dat ge hier te weinig ziet, en wat me ook zeer aanspreekt. ik heb je foto's bestudeerd ik tracht ook naar dit niveau te komen. Ik hoop dat ge hiervan nog vele beelden op dit forum plaats.
Knap portrait zou zelf niet durven random mensen aanspreken hiervoor.
dit maakt het juist boeiend, mensen fotograferen die argeloos voorbij komen met een tele is geen kunst, maar ze sturen en een sterk beeld maken in een houding die jij bepaald hebt en als je de beelden laat zien aan de persoon krijg je bijna altijd positieve feedback. Met een 50mm werken of 35mm maakt het nog boeiender
één kleine opmerking eigenaardig dat beide modellen de zelfde oorbel aan hebben
Comment