Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

pink lady

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • pink lady

    Studente had een beeld nodig voor een affiche van het gekende appelmerk.
    Helaas wou het model niet zonder lingerie... we roeien met de riemen die we hebben.
    Comments meer dan welkom.

    D80 & 50 f1.4


  • #2
    Re: pink lady

    beetje mijn bedenking met/bij deze opname:.
    waarom zo gekleed, Eva was naakt tijdens het eten van De appel.
    als ze niet naakt wil, dan liever geen namaak?
    waarom geen hele appel ipv van zo,n mootje?
    titel ontgaat me?
    opname wel leuk maar......
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: pink lady

      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      beetje mijn bedenking met/bij deze opname:.
      waarom zo gekleed, Eva was naakt tijdens het eten van De appel.
      als ze niet naakt wil, dan liever geen namaak?
      waarom geen hele appel ipv van zo,n mootje?
      titel ontgaat me?
      opname wel leuk maar......
      grt,bouk.

      En hier heeft Bouk op ieder punt gelijk!
      www.brunodyserinck.be
      https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

      Comment


      • #4
        Re: pink lady

        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        titel ontgaat me?
        pink lady is het appelras veronderstel ik
        11-300mm
        jeff heylen

        Comment


        • #5
          Re: pink lady

          Studente had een beeld nodig voor een affiche van het gekendeappelmerk.
          ik dacht aan een gekend appelmerk die een affiche nodig heeft van een onbekende studente
          ben hier nu niet echt in thuis maar, imho, is die pink lady maar een klein appelke(volgens ik zie op je foto).
          ik denk dat het de bedoeling is dat het product uit de foto komt, en dat vind ik hier niet terug.
          voor mij draait het model ook haar ogen veel teveel weg( teveel wit) of smaakt die appel dan niet lekker??
          Mvg
          Ronny
          gewoon een canonneke

          Comment


          • #6
            Re: pink lady

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            beetje mijn bedenking met/bij deze opname:.
            waarom zo gekleed, Eva was naakt tijdens het eten van De appel.
            als ze niet naakt wil, dan liever geen namaak?
            waarom geen hele appel ipv van zo,n mootje?
            titel ontgaat me?
            opname wel leuk maar......
            grt,bouk.
            Bouk, dat jij Eva ziet of wil zien, is dan weer jouw interpretatie.

            Dit is geen christelijk geïnspireerd beeld, Eva heeft er niets mee te maken. Maar ik snap natuurlijk de logische link. Waarom zo gekleed? Zij was het model bij de studente. En het model wou het topje niet afdoen, dusja...

            Wat bedoel je met namaak? De bh weg shoppen? Als je dat perfect weet te doen, zonder dat het opvalt, be my guest. Maar nogmaals, dat ze topless moet zijn, is weer jouw link met Eva. Dit is nu eenmaal een meisje in lingerie die een stukje appel eet. Stukjes appel worden ook door meisjes in jeans gegeten enzo

            Het stukje appel was de keuze van de studente, niet van mij. Maar ik kan me er wel in terugvinden.
            Een hele appel zou volgens mij ook teveel aan Eva doen denken, is beetje voorspelbaar en zou bovendien de helft van haar gezicht bedekken. Een stukje vond ik persoonlijk subtieler en sensueler.



            Pink Lady is inderdaad het merk.

            Comment


            • #7
              Re: pink lady

              Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
              Wat bedoel je met namaak? De bh weg shoppen? Als je dat perfect weet te doen, zonder dat het opvalt, be my guest. Maar nogmaals, dat ze topless moet zijn, is weer jouw link met Eva. Dit is nu eenmaal een meisje in lingerie die een stukje appel eet. Stukjes appel worden ook door meisjes in jeans gegeten enzo

              Als we de link met "Eva" dan niet 'mogen' leggen, of tenminste, als de link niet zo bedoeld is... waarom in godsnaam een appel eten in lingerie? Daar snap ik dan ook het punt niet van. En je zegt het zelf: het model wou haar bh niet af doen. Dan was er toch wel een link tussen het volledig naakt zijn en de appel eten? En dan komt Eva weer in beeld.

              In plaats van zo'n zwarte bh dat in dit geheel tussen wal en schip zit, had ik het model een wit, luchtig hemd aangedaan (zonder bh eronder), een ventilator erop gezet en haar zwoel in het stukje appel laten bijten.
              www.brunodyserinck.be
              https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

              Comment


              • #8
                Re: pink lady

                Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
                In plaats van zo'n zwarte bh dat in dit geheel tussen wal en schip zit, had ik het model een wit, luchtig hemd aangedaan (zonder bh eronder), een ventilator erop gezet en haar zwoel in het stukje appel laten bijten.
                Second that opnion! 2 roze zwoele lippen die in een sappige pink lady bijten waar de condensatiedruppels nog op liggen als de appel juist uit de frigo komt, dat had er voor mij ook beter uit gezien.
                Canon 5D & 40D, wat gLas van 10 tot 300 maal 1,4.

                Comment


                • #9
                  Re: pink lady

                  Oorspronkelijk geplaatst door Den Tom Bekijk bericht
                  Second that opnion! 2 roze zwoele lippen die in een sappige pink lady bijten waar de condensatiedruppels nog op liggen als de appel juist uit de frigo komt, dat had er voor mij ook beter uit gezien.

                  You've seen the light!
                  www.brunodyserinck.be
                  https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

                  Comment


                  • #10
                    Re: pink lady

                    Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
                    Als we de link met "Eva" dan niet 'mogen' leggen, of tenminste, als de link niet zo bedoeld is... waarom in godsnaam een appel eten in lingerie? Daar snap ik dan ook het punt niet van
                    Waarom een appel eten topless? Gebeurt dat dan vaker? Staat dat in de handleiding die je krijgt bij een kistje appelen?

                    Het wordt precies niet duidelijk.
                    Ik herhaal mezelf nog eens. Ik was de fotograaf, de studente was de opdrachtgeefster en die koos voor het stuk appel en het model (dat die lingerie droeg en het niet van plan was om uit doen, logisch ook het appelmerk richt zich tot breed publiek, geen mannen tussen 18 & 35jaar).

                    Wat heb ik aan opmerkingen over wat de foto zou kunnen zijn, ipv over wat hij is met zaken die ik kreeg om mee te werken?

                    Ik vind het heel heel jammer voor jullie dat het geen stereotiep Eva portret was volgens de regels van Het Eva Portret, maar het is nu eenmaal zo.

                    Comment


                    • #11
                      Re: pink lady

                      Dus op de setting mogen we geen commentaar geven, want dat is het idee van iemand anders. Iets anders dan: ik vind het een eigenaardige houding om een appel te eten. Ik eet geen appels boven m'n schouder.
                      En ik zou precies een beetje lager standpunt gekozen hebben.
                      En een extra lichtje op de haren ?

                      Comment


                      • #12
                        Re: pink lady

                        ze had mss de bandjes kunnen laten zaken en net tot boven de bh kadreren,
                        dan had iedereen het raden naar....

                        greets
                        je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
                        www.korandoke.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: pink lady

                          Altijd moeilijk om opdrachten uit te voeren. Lastiger vind ik het om de boodschap goed over te brengen.
                          Als het om appels gaat (als reclame) had ik zelf een wat meer commercieel uitgangspunt gezocht.
                          Plaat ansich best leuk, maar boodschap niet duidelijk genoeg voor mij.
                          Groetjes, Jörgen
                          www.beautyshoot.nl

                          Comment


                          • #14
                            Re: pink lady

                            Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                            Altijd moeilijk om opdrachten uit te voeren. Lastiger vind ik het om de boodschap goed over te brengen.
                            Als het om appels gaat (als reclame) had ik zelf een wat meer commercieel uitgangspunt gezocht.
                            Plaat ansich best leuk, maar boodschap niet duidelijk genoeg voor mij.
                            Zoals de meeste reclame, en dan zeker die voor appelen, zit er niet echt veel boodschap in, meer het creëren van sfeer of associaties. Het moest verleidelijke foto zijn met een stukje appel, ook zin krijgen in dat stukje appel etc...

                            Er komt natuurlijk nog tekst en slogans etc.. maar dat was dus het werk van de studente, ik ben geen copywriter



                            Vind het wel treffend dat bijna niémand ook maar iets zegt over de belichting, het stukje appel en het model was snel beslist, maar aangezien het niet in een studio genomen is, kroop alle energie in de belichting.

                            Nee, het moest een Eva portret geweest zijn. Tja...

                            Comment


                            • #15
                              Re: pink lady

                              Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
                              Ik herhaal mezelf nog eens. Ik was de fotograaf, de studente was de opdrachtgeefster
                              OK.. je hebt helemaal gelijk, de opdrachtgeefster is hier er de schuld van, dat deze opname niet zo geslaagd is, of op zijn minst niet zo aanslaat, en niet jij als fotograaf!!
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                              Comment

                              Working...
                              X