Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pink

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Pink



    Weekend foto , dit keer met kleertjes aan zoals we dat gewoon zijn !

  • #2
    Re: Pink

    It's pink all right. Mooi is voor mij compleet anders. Het staat je vrij te proberen wat je wil, maar aan het aantal reacties op je post te zien zal het wel nooit een populaire foto worden. Sorry Awacs.
    Beauty need only be a whisper
    Camera's: Canon 5D Lenzen: EF 17-40mm F 4.0 L USM, EF 24-105mm F 4.0 L IS USM, EF 50mm F1.8 II, EF 90-300mm F 4,5-5,6 DC - Flitsers: Sigma EF-530 DG ST

    Comment


    • #3
      Re: Pink

      Oorspronkelijk geplaatst door tmh Bekijk bericht
      It's pink all right. Mooi is voor mij compleet anders. Het staat je vrij te proberen wat je wil, maar aan het aantal reacties op je post te zien zal het wel nooit een populaire foto worden. Sorry Awacs.
      Reacties op een foto op dit forum heeft niks te maken met de kwaliteit van het beeld.
      Aantal reacties is afhankelijk van de naam van de poster en ik ben hier nu eenmaal ontzettend populair...nu,het zal me een worst (socies) wezen,moet geen 25 waw's bij elke posting !

      Comment


      • #4
        Re: Pink

        Oorspronkelijk geplaatst door tmh Bekijk bericht
        It's pink all right. Mooi is voor mij compleet anders. Het staat je vrij te proberen wat je wil, maar aan het aantal reacties op je post te zien zal het wel nooit een populaire foto worden. Sorry Awacs.
        Mij stoort de roze achtergrond niet direct.. Het geheel is voor mij goed in balans, maar helaas niet echt iets speciaals
        Camera: nikon D90, SB600, sb-24 , Sigma 17-70 F2.8/4.0 OS , Nikkor 70-300VR 4.5-5.6, 3 statieven, parapluutjes en een paar filtertjes en nog wat strobist materiaal
        My flickr My site

        Comment


        • #5
          Re: Pink

          goed belicht en daardoor geen storende schaduwen.
          ook de scherpte is OK.
          alleen van roze moet men houden, en van mij is bekend hier op BD, dat ik het een vreselijke kleur vind.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Pink

            Eéntje volgens de regels van de kunst.
            Geen probleem met de achtergrond (smaken verschillen)

            Klein minpuntje misschien: ik had graag (stukje van) de duim van de onderste hand gezien (lijkt nu wat afgekapt)
            Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

            Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

            Comment


            • #7
              Re: Pink

              Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
              Eéntje volgens de regels van de kunst.
              Geen probleem met de achtergrond (smaken verschillen)

              Klein minpuntje misschien: ik had graag (stukje van) de duim van de onderste hand gezien (lijkt nu wat afgekapt)
              Terecht minpuntje, ik zie het nu ook ,duim was beter zichtbaar geweest

              Comment


              • #8
                Re: Pink

                is goed.. beetje retro, of braaf, maar voor deze plaat is dat alleen maar goed..

                Comment

                Working...
                X