Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pauline

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Pauline

    eentje van m'n laatste shoot:




    meer van deze vind je op m'n blog
    bedankt voor het kijken.
    www.ludwigdesmet.com - beauty & fine art photographer -

  • #2
    Re: Pauline

    Is goed !!!!

    Grtz, D.

    Comment


    • #3
      Re: Pauline

      Ben niet zo thuis in deze tact van fotografie. Maar ik vind het een mooi plaatje
      Groetjes Bryan.

      Volg mij ook op Facebook en/of Instagram.

      Comment


      • #4
        Re: Pauline

        een mooie.
        maar omdat het haar toch voor het gezicht zit, had ik liever de achterkant gezien.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Pauline

          Zeer mooi en sterk beeld

          Comment


          • #6
            Re: Pauline

            Mijne heren, ik wil leren.
            Waarom is deze foto van een zo hoog standpunt genomen?
            Als ik de foto bekijk vind ik dat ze elk moment van de vensterbank kan glijden (en dat ware zonde voor model en denkelijk parket).
            Neem me niet kwalijk, als ik het niet zie, maar 't is een gemeende vraag.
            perman
            canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

            Comment


            • #7
              Re: Pauline

              Hallo,

              Mooie foto, maar als je de vensterbank/verwarming (?) wegcropt wordt hij nog véél sterker - een topper IMHO.
              En dan nog een shooting zonder de gordijnkoord rond haar hals en we komen bij de ....

              Jaja
              Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
              Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

              Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

              Comment


              • #8
                Re: Pauline

                Zeer mooie foto! Knappe belichting en een compositie die mooi oogt.
                500px

                Comment


                • #9
                  Re: Pauline

                  Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
                  Is goed !!!!

                  Grtz, D.
                  thx.

                  Oorspronkelijk geplaatst door Bryan Bekijk bericht
                  Ben niet zo thuis in deze tact van fotografie. Maar ik vind het een mooi plaatje
                  daarom komt ie hier terecht hé, bedankt!

                  Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                  een mooie.
                  maar omdat het haar toch voor het gezicht zit, had ik liever de achterkant gezien.
                  grt,bouk.
                  neen hoor, ik vond dat wat je ziet van het gezicht ook al veelzeggend is.

                  Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                  Zeer mooi en sterk beeld
                  bedankt

                  Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
                  Mijne heren, ik wil leren.
                  Waarom is deze foto van een zo hoog standpunt genomen?
                  Als ik de foto bekijk vind ik dat ze elk moment van de vensterbank kan glijden (en dat ware zonde voor model en denkelijk parket).
                  Neem me niet kwalijk, als ik het niet zie, maar 't is een gemeende vraag.
                  had het zo nog niet bekeken, beetje ingeving van het moment denk ik. Kan misschien idd beter van wat lager.

                  Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
                  Hallo,

                  Mooie foto, maar als je de vensterbank/verwarming (?) wegcropt wordt hij nog véél sterker - een topper IMHO.
                  En dan nog een shooting zonder de gordijnkoord rond haar hals en we komen bij de ....

                  Jaja
                  dan verlies je een heel stuk van de gordijnen links en rechtsonder. Had eerder al veel goeie commentaren op de gordijnkoord. Zo zie je maar.

                  Oorspronkelijk geplaatst door willemx Bekijk bericht
                  Zeer mooie foto! Knappe belichting en een compositie die mooi oogt.
                  dank je. Meer foto's van deze shoot te zien op m'n blog. Pauline is een super model geweest voor me.
                  Ch.
                  www.ludwigdesmet.com - beauty & fine art photographer -

                  Comment


                  • #10
                    Re: Pauline

                    Hallo,

                    [hoed af mode]
                    Inderdaad, op je blog staan heel veel echte pareltjes ...
                    [hoed op mode]


                    Jaja
                    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                    Comment


                    • #11
                      Re: Pauline

                      Charlemagne bedankt voor je deze mooi foto te posten en vooral de link naar je blog.

                      een prachtig model maar op sommige foto's komen haar kuiten wat zwaar over. Onder andere op deze foto. Door haar been te draaien ziet haar rechter/onderbeen er veel zwaarder uit. De foto's uit de zelfde shoot waar ze dat niet doet zijn voor mij nog veel sterker. Vooral achter het glasgordijn (raam volledig) dat is mijn favo.

                      Flickr één
                      Flickr two

                      Comment


                      • #12
                        Re: Pauline

                        Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
                        Hallo,

                        [hoed af mode]
                        Inderdaad, op je blog staan heel veel echte pareltjes ...
                        [hoed op mode]


                        Jaja
                        Dank je Jaja, mits eenvoudig aanmelden krijg je een berichtje van al m'n nieuwe posts.
                        bedankt om uitdrukkelijk reclame te maken voor m'n blog.

                        Oorspronkelijk geplaatst door bigfoot46 Bekijk bericht
                        Charlemagne bedankt voor je deze mooi foto te posten en vooral de link naar je blog.

                        een prachtig model maar op sommige foto's komen haar kuiten wat zwaar over. Onder andere op deze foto. Door haar been te draaien ziet haar rechter/onderbeen er veel zwaarder uit. De foto's uit de zelfde shoot waar ze dat niet doet zijn voor mij nog veel sterker. Vooral achter het glasgordijn (raam volledig) dat is mijn favo.

                        Wel de dame in kwestie is leerkracht LO en zelf een sport-bommetje dus super strak gespierd. Kan dus wel je opmerking begrijpen.

                        grts,

                        Ch.
                        www.ludwigdesmet.com - beauty & fine art photographer -

                        Comment


                        • #13
                          Re: Pauline

                          Het merendeel van de verwarming zou ik weghalen, de helft van de bovenste rij vierkantjes mag dan blijven.
                          Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                          (BD1383NL)

                          Comment


                          • #14
                            Re: Pauline

                            knappe foto, vooral de gordijnkoord is goed gevonden,
                            twijfel wat croppen betreft, je bent dan je verhouding van de foto kwijt hé

                            Comment


                            • #15
                              Re: Pauline

                              Oorspronkelijk geplaatst door Greyhorse Bekijk bericht
                              knappe foto, vooral de gordijnkoord is goed gevonden,
                              twijfel wat croppen betreft, je bent dan je verhouding van de foto kwijt hé
                              niet twijfelen, niet croppen. Is klasse zoals ie is.
                              Als ik er naar kijk, wil ik ook in die kamer zijn.
                              My Website : http://www.ineedair.org
                              Music / Painting / Motion Graphics / Image
                              Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

                              Comment

                              Working...
                              X