Belgiumdigital.com in samenwerking met
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 25

Discussie: Op pad

Standaard Op pad

update :

Laatst gewijzigd door blauwzwart; 27 oktober 2019 om 07:30
    mijn website : klik

Standaard Re: Op pad

Knap!! Mooie compositie, perfecte timing!
    “Your first 10,000 photographs are your worst.” ― Henri Cartier-Bresson

Canon EOS 5D MKII -- Canon EOS 500D -- Canon 24-70 f/2.8 -- Canon 18-55 f/3.5-5.6 -- Canon 50mm f/1.8 -- Canon 70-200 IS f/2.8 -- Tokina 11-16 f/2.8

Goeie weergave van de beweging!

Zeer leuk beeld maar...

Een tegel naar links en je stond pal voor de ene stijl en je kon het beeld perfect in 2 delen.
    Nu zie je aan de raampartijen bovenaan dat je foto lichtjes scheef staat.

Knap gedaan!
    vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Knappe foto met een goede sluitertijd. Ik heb wel mijn bedenking omtrent het apparaat aan de linkerkant: er af of helemaal er op.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vropa Bekijk bericht
    Knappe foto met een goede sluitertijd. Ik heb wel mijn bedenking omtrent het apparaat aan de linkerkant: er af of helemaal er op.
    Ik volg wat betreft de sluitertijd, en de compositie is ook goed gekozen. Heel mooi.
    Wat betreft het apparaat links, een scherm denk ik, ik zou het eraf laten. Echter is de symmetrie dan natuurlijk weg.

Voila si - aangepast navenant opmerkingen
    Dank aan de schrijvers
    Peter

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
    Voila si - aangepast navenant opmerkingen
    Dank aan de schrijvers
    Peter
    Mucho better!

knap beeld, ga voor de update.

Knap, zeker voor de update

Knappe update, Peter.

Jammer dat die persoon door het beeld loopt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
    Jammer dat die persoon door het beeld loopt.
    De rubriek is mensen en niet architectuur, het sjofele/nonchalante van de man in tegenstelling met de strakke lijnen van het gebouw vind ik hier heel knap.

Knap beeld, en goeie update!

Heel knappe update!

Het object is na de update rechts uit het kader maar de krop gaat helaas ten koste van de ruimtelijkheid. Het object rechts stoort minder omdat je oog daar niet direct naar leidt. Verbetering is dat de persoon minder centraal in beeldloopt. Door de ruimtelijkheid van de compositie vind ik toch de eerste versie beter.
    Laatst gewijzigd door Binnenuit; 27 oktober 2019 om 23:40

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathalimage Bekijk bericht
    Knap beeld, en goeie update!
    En ik volg

Mvg Yves
    What you see is what you get

Voor mij lijkt het een mislukte foto uit uw reeks op het ander forum, en omdat er toevallig een mens op staat die door uw beeld liep heb je die hier maar geplaatst.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk bericht
    Voor mij lijkt het een mislukte foto uit uw reeks op het ander forum, en omdat er toevallig een mens op staat die door uw beeld liep heb je die hier maar geplaatst.
    Nee hoor beste DBD die voorbijganger staat er helemaal niet per ongeluk op.
    Ik heb hier de camera opgesteld op statief - de compo bepaald
    De scherpstelling hyperfocaal en sluitertijd zodanig dat er nog iets van beweging in de wandelaar zal zitten
    Ondertussen waren er al enkele treinreizigers door het beeld gewandeld wat toch wel 2 seconden duurt.
    Dan zag ik deze man van ver aankomen - voor mij het perfecte model
    Ik heb nog 10 seconden moeten wachten voor hij op de juiste plaats was.
    Dan was er 1 klik - Voor mij het beslissend moment - en helemaal niet "per ongeluk"
    De man heeft trouwens de klik gehoord - keek en ik dacht die gaat boos zijn ...
    Maar hij verontschuldigde zich voor het door mijn beeld lopen - en ging verder
    Toch bedankt voor je comment hoor

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
    Nee hoor beste DBD die voorbijganger staat er helemaal niet per ongeluk op.
    Ik heb hier de camera opgesteld op statief - de compo bepaald
    De scherpstelling hyperfocaal en sluitertijd zodanig dat er nog iets van beweging in de wandelaar zal zitten
    Ondertussen waren er al enkele treinreizigers door het beeld gewandeld wat toch wel 2 seconden duurt.
    Dan zag ik deze man van ver aankomen - voor mij het perfecte model
    Ik heb nog 10 seconden moeten wachten voor hij op de juiste plaats was.
    Dan was er 1 klik - Voor mij het beslissend moment - en helemaal niet "per ongeluk"
    De man heeft trouwens de klik gehoord - keek en ik dacht die gaat boos zijn ...
    Maar hij verontschuldigde zich voor het door mijn beeld lopen - en ging verder
    Toch bedankt voor je comment hoor
    daarom zei ik het lijkt, doordat hij zich verontschuldigde klopt mijn stelling.Uw verhaal zal ik maar geloven

daarom zei ik het lijkt, doordat hij zich verontschuldigde klopt mijn stelling.Uw verhaal zal ik maar geloven
    Beste DBD, al wat jij schrijft is inderdaad steeds de pure waarheid, je bent echt onfeilbaar !
    Tot nu toe dacht ik dat alleen God onfeilbaar was, maar nu hebben we inderdaad een nieuwe onfeilbare fotografie God op aarde !

Het ga je goed

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
    Beste DBD, al wat jij schrijft is inderdaad steeds de pure waarheid, je bent echt onfeilbaar !
    Tot nu toe dacht ik dat alleen God onfeilbaar was, maar nu hebben we inderdaad een nieuwe onfeilbare fotografie God op aarde !

Het ga je goed
    ik geef alleen mijn mening over het beeld, bedankt om uw mening over mij alhoewel dat dit hier niet hoort te zijn

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht

Het ga je goed
    Het zou ook mooi zijn moest je je niet spiegelen aan ik weet niet hoeveel namen van bekende en onbekende fotografen zien passeren DBD omdat Newton mooi zwart wit maakte voor maakt niet uit wie daarom zijn wij jij ik Dan niet in staat om een copycat te maken
    mss eens proberen om eigen inbreng of input in je foto's te steken ..... je spiegelen aan een ander is nooit goed ... zelfkennis is het begin van alle wijsheid

goed beeld. afgezaagde locatie wel, maar hier wel goed. motion blur had voor mij niet gehoeven....hij lijkt relaxed en het is geen rush hour zo te zien. ik zou motion blur alleen gebruiken bij drukte
    My Website : http://www.ineedair.org
    Music / Painting / Motion Graphics / Image
    Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

Regels voor berichten