Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ook een Freya-tje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ook een Freya-tje

    Ook een beetje oefenen op de BD & Servix strobismedag in Antwerpen.

    Het mooie model heet Freya.

    "Just do it !"

    http://jr52.be/index.html

  • #2
    Re: Ook een Freya-tje

    Scherpte ligt totaal verkeerd. Ik vind het goed dat er geoefend wordt op zo'n BD-dag, maar waarom post je dit in showcase? Of ligt het aan mij en is kwaliteit niet meer belangrijk op BD?

    Comment


    • #3
      Re: Ook een Freya-tje

      raar dat je deze post gezien de mooie platen op je website. deze is ver van scherp in de buurt van haar ogen. Verkeerde opgeladen? Moest hij scherp geweest zijn was het wel een mooie. tinten achtergrond passen mooi bij haar ogen.
      A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

      Comment


      • #4
        Re: Ook een Freya-tje

        Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
        Scherpte ligt totaal verkeerd. Ik vind het goed dat er geoefend wordt op zo'n BD-dag, maar waarom post je dit in showcase? Of ligt het aan mij en is kwaliteit niet meer belangrijk op BD?
        Ik post in SC om de reactie te krijgen die jij geeft.
        "Totaal verkeerd" klinkt meedogenloos (en is het ook) maar je hebt gelijk. En dat zie ik nu pas.
        "Just do it !"

        http://jr52.be/index.html

        Comment


        • #5
          Re: Ook een Freya-tje

          In fotobeoordeling geef ik ook gewoon mijn mening hoor, en misschien is mijn kritiek 'meedogenloos', maar het heeft geen zin om rond de pot te draaien of complimenten te geven als zoiets belangrijks als scherpte niet juist zit.

          Comment


          • #6
            Re: Ook een Freya-tje

            Ook in beginnershoek zal men schrijven dat het totaal onscherp is.
            mvg,
            Eddy
            Smaken verschillen

            Comment


            • #7
              Re: Ook een Freya-tje

              Spijtig van de scherpte, was anders een mooie geweest...
              Persoonlijk vind ik dat nog het moeilijkste van al, exacte scherpte op de ogen plaatsen.
              Nikon Z6 --- Nikkor Z 35mm f1.8 S --- Nikkor AF-D 10.5mm F/2.8G ED DX --- Nikkor AF-S 17-35mm --- AF-S Nikkor 24-70mm 1:2.8 G ED Nano --- Nikkor AF-S 50mm f/1.4G --- Nikkor AF-S 85mm f/1.4G

              Comment

              Working...
              X