Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

one hot summer - p23

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • one hot summer - p23



    Mel in the scorching sun. Still looking cool.

  • #2
    Re: one hot summer - p23

    Intrigerende blik, goede uitsnede en plaatsing van het model. Eigenlijk heb ik er niets op aan te merken...

    Comment


    • #3
      Re: one hot summer - p23

      Nice

      Comment


      • #4
        Re: one hot summer - p23

        Good B&W!

        But uhhh, page 23? I'm probably missing something here, but I don't get it... Are you publishing something? Or has Mel just reached the age of 23?
        Groeten, David

        Comment


        • #5
          Re: one hot summer - p23

          Oorspronkelijk geplaatst door drd
          Good B&W!

          But uhhh, page 23? I'm probably missing something here, but I don't get it... Are you publishing something? Or has Mel just reached the age of 23?
          Who knows... Who or what is on the next page...

          Comment


          • #6
            Re: one hot summer - p23

            Oorspronkelijk geplaatst door drd
            Good B&W!
            Denk dat alle "echte " zwartwitters nu beetje gechoqueerd zijn....

            Comment


            • #7
              Re: one hot summer - p23

              Oorspronkelijk geplaatst door awacs457
              Denk dat alle "echte " zwartwitters nu beetje gechoqueerd zijn....
              Vrij vertaald: ik vind het een goede omzetting, en jij niet? Kan zijn; wat mankeert eraan volgens jou?
              Groeten, David

              Comment


              • #8
                Re: one hot summer - p23

                Oorspronkelijk geplaatst door drd
                Vrij vertaald: ik vind het een goede omzetting, en jij niet? Kan zijn; wat mankeert eraan volgens jou?
                Ik zie alleen maar wit en grijs en het witte hemd is erover

                Comment


                • #9
                  Re: one hot summer - p23

                  Ik vind het ook nogal grijs, en mis wat scherpte. Maar toch een goede foto...mooie blik & goede comp.
                  Instagram | The RX1 Files

                  Comment


                  • #10
                    Re: one hot summer - p23

                    Hoy,

                    Idd beetje te fel uitgebrand; cfr hemd.
                    Ik mis vooral contrast ...


                    fotogroet,
                    Vince
                    Canon EOS 300D

                    Comment


                    • #11
                      Re: one hot summer - p23

                      Ik ben geen "echte zwartwitter", maar wil mijn visie toch even verduidelijken. Akkoord, er zitten veel lichte delen in (er had misschien wat meer detail in het hemd mogen overblijven), en er is minder zwart en minder contrast dan je van een "standaard" zwart/wit omzetting "uit de boekskes" zou verwachten. Dat wil echter niet per definitie zeggen dat de omzetting slecht is. Als je een "hot summer" wilt evoceren is een omzetting die neigt naar het lichte deel van het spectrum één van de mogelijkheden en aldus vind ik dat hier passend -- maar dat is enkel maar mijn mening, en daar hoeft niet iedereen het mee eens te zijn natuurlijk, gelukkig maar . Al dan niet bewust neveneffect is voor mij dat een lichte omzetting het model ook met iets meer teerheid in beeld brengt, in tegenstelling tot een contrastrijke omzetting.

                      Benieuwd welke stijl op pagina 24 gebruikt zal worden
                      Groeten, David

                      Comment


                      • #12
                        Re: one hot summer - p23

                        Mel is OK. Foto wat minder. Vooral onscherp. het lijkt wel of het effect eraan toegevoegd is om dit te verdoezelen. Het is inderdaad geen Z/W dus de Z/Wters zullen niet gechoqueerd zijn.
                        De foto is al bij al goed, maar dat is vooral aan Mel te danken.
                        Een Canon en een paar bokaalglazen.

                        Comment


                        • #13
                          Re: one hot summer - p23

                          Klopt, met nice bedoel ik ook dat er iets van het model en foto af straalt, maar louter technisch is het hemd te uitgebrand.

                          Maar ik denk dat er op BD veel minder interesse voor Z/W bestaat dan voor kleur, dat zie je ook aan het aantal views en comments in die rubriek

                          Comment

                          Working...
                          X