Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

onder de ....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] onder de ....

    hedendaagse straatfotografie
    ]
    update
    Last edited by D.B.D; 7 oktober 2019, 22:47.

  • #2
    Re: onder de ....

    Heel goed en je zou de meiden er nog uit kunnen halen..?
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: onder de ....

      Mooi straatbeeld!
      vriendelijke groeten, Sien

      Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

      Comment


      • #4
        Re: onder de ....

        Er zit een blauw/paarse waas over je foto.
        Volgens mij staat je witbalans niet goed.

        Voor de rest: ik zie niet welk verhaal hier wordt verteld. Mij zegt de foto weinig.
        Instagram / Facebook

        Comment


        • #5
          Re: onder de ....

          Voor de rest: ik zie niet welk verhaal hier wordt verteld. Mij zegt de foto weinig.
          Het is een onderdeel van een reeks straatfotografie ." le moment décisif " alle beelden naast elkaar geven een verhaal
          Een straatfotograaf werkt ook niet in opdracht en gaat als een vrijbuiter op jacht naar een unieke foto die op het intuïtief juiste moment wordt genomen: "le moment décisif" van Henri Cartier-Bresson. Het primaire doel is expressief: een subjectieve indruk geven van de ervaring van het dagelijkse leven in een stad.

          Comment


          • #6
            Re: onder de ....

            Sorry voor deze volledig nutteloze reactie, is nu verwijderd, ik ga hier niets meer van energie insteken...
            Last edited by fotodan; 7 oktober 2019, 21:36.

            Comment


            • #7
              Re: onder de ....

              zoals jij kampioen bent in iemand afbreken, maar zelf al jaren op één zelfde concept blijft en nooit eens uit uw comfort zone durft treden heeft ieder zijn ding. Wat Henry Cartier-Bresson dat zijn weer uw woorden.Ik doe mijn ding en ik was al blij dat je geen commentaar gaf er zijn genoeg mensen die maar al te blij zijn met de beelden die ik voor hun maak. En wat betreft die kleurzweem die is zo verholpen in PS

              Comment


              • #8
                Re: onder de ....

                ik heb hier al 2 keer iets geschreven...net na Fotodan, wiens comment ik ook als quote had opgenomen....maar dat is dus 2 keer misgegaan en niet gepost. vreemd. nu een 3de keer, zonder de quote, mss lukt het dan wel. De eerste keer had ik een epistel van hier tot in tokyo geschreven. de 2e keer een verkorte versie omdat ik vond dat ik in herhaling viel. nu zal ik een beknopte samenvatting geven.

                Dit is een slechte foto, ook al vind jij dat dat kan omdat het 'straat' is. niets is minder waar. De bokeh is lelijk, heel de achtergrond is lelijk. links staan drie mensen die, ik denk dat ze paaseieren aan het rapen zijn, er niet op hadden mogen staan...zoals ook fotodan al aangaf. heel simpel. de achtergrond is niet onscherp, maar lijkt met een surface blur zachter gemaakt te zijn....lelijk.
                de belichting is niet goed. chromatic abberation rond de meisjes, die precies een ander licht genieten dan elders in de foto. heel vreemd
                je hebt ooit iemand verweten een voyeur te zijn en de grens van het deftige te hebben overschreden, maar hier maak je dan een foto van 2 teens met korte rokjes vanop inkijk hoogte. ik heb zelf ook zo'n foto gemaakt (heb hem nog maar is niet goed gemoeg om te tonen), zonder wat jij denkt erbij te denken.
                erbarmelijl....uw eerste 10.000 foto's zijn uw slechtste. Mocht HCB vandaag terugkomen en deze foto zien....hij zou niet kunnen ophouden met kotsen.
                ik heb per ongeluk ne keer teveel geklikt op uw ding in stilleven/abstract en ik kwam uit bij een account van een zekere Liliane....ook raar he
                Photographier c’est mettre sur la meme ligne de mire la tete, l’oeil et le coeur.
                My Website : http://www.ineedair.org
                Music / Painting / Motion Graphics / Image
                Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

                Comment


                • #9
                  Re: onder de ....

                  "ik kwam uit bij een account van een zekere Liliane."Omdat ik op mijn eigen account niet meer op kan heb ik een gemaakt op naam van mijn vrouw, de beelden zijn van mij dat zou je toch al moeten gezien hebben na de eerste 10.000te hebben bekeken ken je toch mijn stijl he.Geef toe die in stilleven vond je mooi he maar dat is moeilijk over de lippen te krijgen. nu over dit beeld ik probeer graag iets nieuw en kan dat altijd terugdraaien want het origineel is in RAW gemaakt, en als ik zeg dat deze een onderdeel van een reeks is heb je daar blijkbaar geen oren naar .

                  Comment


                  • #10
                    Re: onder de ....

                    Alé het gaat er hier nog altijd vrolijk aan toe zie ik ......
                    Precies of ik ben niet weg geweest

                    Comment


                    • #11
                      Re: onder de ....

                      Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                      Alé het gaat er hier nog altijd vrolijk aan toe zie ik ......
                      Precies of ik ben niet weg geweest
                      Ik dacht net hetzelfde als jij...

                      Comment


                      • #12
                        Re: onder de ....

                        mijn god, kom ik dit weer tegen.
                        moet echt stoppen met het lijstje afgaan
                        My Website : http://www.ineedair.org
                        Music / Painting / Motion Graphics / Image
                        Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

                        Comment


                        • #13
                          Re: onder de ....

                          na 6 weken afwezigheid, zie ook ik dat de kogels hier nog in het rond vliegen.
                          Nochtans weten de meesten onder ons dat het leven te kort is om tijd te verliezen met ruzie maken.
                          Wanneer ikzelf een beeld instuur, dan doet het ook wel pijn wanneer er kritiek komt (eigen kind, schoonste kind) , maar zo weet ik minstens dat andere mensen een ander idee hebben. Eerlijk toegeven : bij nader inzien, hebben ze vaak nog gelijk ook. Ook wanneer ik er niet mee eens ben, heeft hun eerlijkheid me tenminste laten kennis maken met een andere visie. Wanneer ik zelf negatieve commentaar lever, tracht ik dat diplomatisch aan te brengen en ook te wijzen op de sterke punten. Mondelinge commentaar is makkelijker te relativeren dan geschreven woorden, zeker wanneer het om het weergeven van subjectieve gevoelens gaat.
                          Laat ons in vrede verder leven. (Amen)
                          mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
                          nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
                          https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

                          Comment


                          • #14
                            Re: onder de ....

                            DBD: waarom maak je er zo vaak een rommeltje van, ik weet dat je beter kunt. Plaats juist op dit forum onderdeel alleen foto's die af zijn.

                            Comment


                            • #15
                              Re: onder de ....

                              Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
                              na 6 weken afwezigheid, zie ook ik dat de kogels hier nog in het rond vliegen.
                              Nochtans weten de meesten onder ons dat het leven te kort is om tijd te verliezen met ruzie maken.
                              Wanneer ikzelf een beeld instuur, dan doet het ook wel pijn wanneer er kritiek komt (eigen kind, schoonste kind) , maar zo weet ik minstens dat andere mensen een ander idee hebben. Eerlijk toegeven : bij nader inzien, hebben ze vaak nog gelijk ook. Ook wanneer ik er niet mee eens ben, heeft hun eerlijkheid me tenminste laten kennis maken met een andere visie. Wanneer ik zelf negatieve commentaar lever, tracht ik dat diplomatisch aan te brengen en ook te wijzen op de sterke punten. Mondelinge commentaar is makkelijker te relativeren dan geschreven woorden, zeker wanneer het om het weergeven van subjectieve gevoelens gaat.
                              Laat ons in vrede verder leven. (Amen)
                              I feel you! Sommige van de commentaren op dit forum werken vaak op mijn lach- en fronsspieren, het is soms verbluffend om te lezen hoe snel/graag (?) mensen elkaar afkraken zonder enige nuttige, opbouwende kritiek. I'll take it. Je weet dat als je post op Belgiumdigital, je moet kunnen incasseren. En zo leer je bij. Ik trek er positieve lessen uit, voor de rest zet ik mijn bullsh*t-filter op de hoogste stand.

                              Comment

                              Working...
                              X