Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

On the bed

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • On the bed

    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

  • #2
    Re: On the bed

    nice!

    heerlijke plaat!

    niet echt iets op aan te merken
    nikon stuff

    Comment


    • #3
      Re: On the bed

      Ik ga muggeziften op een klein ding en dat is dat ik de hand / arm liever iets nonchalanter had willen zien, m.n. losjes hangend over de borst / op het bed
      Website: http://www.svisimaging.be

      Comment


      • #4
        Re: On the bed

        Oorspronkelijk geplaatst door Userke Bekijk bericht
        Ik ga muggeziften op een klein ding en dat is dat ik de hand / arm liever iets nonchalanter had willen zien, m.n. losjes hangend over de borst / op het bed
        Userke, dit niet opvatten als een aanval hoor !

        Maar is er echt geen enkele foto waar je niets op kan aanmerken?
        EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
        https://sites.google.com/view/pdh65/

        Comment


        • #5
          Re: On the bed

          hot pic ! i like !
          http://www.jvs-photography.be/

          Comment


          • #6
            Re: On the bed

            Mooi vastgelegd, knap gedaan.
            Grtjs

            Comment


            • #7
              Re: On the bed

              Oorspronkelijk geplaatst door Userke Bekijk bericht
              Ik ga muggeziften op een klein ding en dat is dat ik de hand / arm liever iets nonchalanter had willen zien, m.n. losjes hangend over de borst / op het bed
              Was ook mijn eerste indruk.

              Maar wel héél mooi qua toning / stijl.

              L.
              http://lievendevlaminck.wordpress.com/

              Comment


              • #8
                Re: On the bed

                Oorspronkelijk geplaatst door PDH65 Bekijk bericht
                Userke, dit niet opvatten als een aanval hoor !

                Maar is er echt geen enkele foto waar je niets op kan aanmerken?
                val jij dan aan? je stelt een vraag en dat goed recht heb je zoals ik dat hier ook soms doe om iemands P.O.V. beter te kunnen volgen of om bepaalde outcomes van een plaat beter te kunnen plaatsen / beoordelen.

                en ja, er zijn er hoor die ik goed vind zoals ze zijn en nee, niet enkel de mijne want daar kan altijd aan gewerkt worden ook aangezien we nog heel veel kunnen leren en elke locatie daarenboven zijn eigenschappen heeft en de dag ook nog eens een groot verschil maakt qua lichtinval etc

                daarop dat ik ook bij deze zet dat ik een beetje aant muggeziften ben hoor, want het is zo al een hele maar de muggezift die ik erbij opmerkte, zou mijn inziens de plaat mss nog een tikkeltje sterker kunnen maken
                Website: http://www.svisimaging.be

                Comment


                • #9
                  Re: On the bed

                  Elke plaat kan beter, van iedereen. Ook deze.
                  Ga je zoeken, dan vind je altijd wel iets. Ik had haar liever in dit plaatje total nude gezien bijv. Maar ja.. probleem met foto's is.... het is verleden tijd

                  Ik heb dus ook totaal geen problemen met gefundeerde persoonlijke voorkeuren enz. Doe zelf niets anders
                  Groetjes, Jörgen
                  www.beautyshoot.nl

                  Comment


                  • #10
                    Re: On the bed

                    Vind het eigenlijk een hele mooie plaat.
                    Maarrr.. mijn gedachte proberen het beeld buiten de crop af te maken, en als ik dan de lijn van de heup / bil volg naar waar de lijn van haar dijbeen uit zou komen, dan zou ik denken dat ze een enorm achterwerk heeft.

                    Dus qua uitsnede aan de rechterkant zou ik liever een tikje meer zien zodat ik de lijn beter kan vervolgen naar zoals het er werkelijk uit ziet

                    Hoop dat het een beetje duidelijk is

                    Wel een erg mooi model trouwens!
                    Look, Aim, Point, Shoot, Retouch, Print.

                    Comment


                    • #11
                      Re: On the bed

                      Alles is mooi, uitgezonderd het restant van de string !
                      Dat is alleen een storend element, kan je der aan poetsen in PS ?

                      MVG, Jeff C.
                      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                      Comment


                      • #12
                        Re: On the bed

                        Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
                        Alles is mooi, uitgezonderd het restant van de string !
                        Dat is alleen een storend element, kan je der aan poetsen in PS ?

                        MVG, Jeff C.
                        Heb ik geprobeerd, maar dat zag er niet zo uit vond ik. Los daarvan heeft het model met broekje aan geposeerd en wil ik geen ander beeld scheppen
                        Groetjes, Jörgen
                        www.beautyshoot.nl

                        Comment


                        • #13
                          Re: On the bed

                          Oorspronkelijk geplaatst door FrozenTimes Bekijk bericht
                          .... dan zou ik denken dat ze een enorm achterwerk heeft.
                          Ja ..en dan?

                          Wist niet dat we tegenwoordig ook het beeld buiten de kaders moesten verantwoorden
                          Groetjes, Jörgen
                          www.beautyshoot.nl

                          Comment


                          • #14
                            Re: On the bed

                            Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                            Ja ..en dan?

                            Wist niet dat we tegenwoordig ook het beeld buiten de kaders moesten verantwoorden
                            LOL idd.. :-)
                            Sereen plaatje met mooi licht & toning trouwens

                            Comment


                            • #15
                              Re: On the bed

                              Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                              Ik heb dus ook totaal geen problemen met gefundeerde persoonlijke voorkeuren enz. Doe zelf niets anders
                              vwalla sie, zo moet het

                              daar kunnen er hier een aantal een voorbeeldje aan nemen
                              Website: http://www.svisimaging.be

                              Comment

                              Working...
                              X