Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nog meer van Berry

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nog meer van Berry





    vriendelijke groeten, Helen
    Updated WWW.HELENICA.NL
    ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

  • #2
    Re: Nog meer van Berry

    prachtig, Helen
    Je tweede gedurft maar erg mooi. Een vb foto die aantoond dat er niet altijd doortekening in het zwart of wit dient te zitten.
    mvg,
    Ludo V.

    Comment


    • #3
      Re: Nog meer van Berry

      vind dit mooi vooral lekker scherp !
      foto 3 vind ik onnatuurlijke houding, zòn meneer mag voor mij gewoon doen\kijken.
      straalt genoeg van zichzelf uit .

      grt frank

      Comment


      • #4
        Re: Nog meer van Berry

        Heel scherp, krachtig contrastrijk belicht, misschien daardoor vind ik 1 en 2 iets te hard. 3 is egaler en zachter belicht. in ieder geveal mooie portret reeks

        Comment


        • #5
          Re: Nog meer van Berry

          ga voor de laatste opname.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Nog meer van Berry

            Bedankt iedereen voor de reacties!

            Heel scherp, krachtig contrastrijk belicht, misschien daardoor vind ik 1 en 2 iets te hard. 3 is egaler en zachter belicht. in ieder geveal mooie portret reeks
            Deze foto's zijn allemaal gemaakt met enkel 1 licht + soms een reflector. Het was juist de bedoeling om te zien wat daarmee te halen was. De eigenaar van de apparatuur heeft steeds een bepaalde instelling gekozen en wij als groepje moest daarmee werken. Ik denk dat Berry wel een geschikte gezicht heeft voor dit type belichting.

            Het was trouwens mijn eerste kennismaking met een studio omgeving. Alle opbouwend kritiek word daarom gewaardeerd.
            vriendelijke groeten, Helen
            Updated WWW.HELENICA.NL
            ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

            Comment

            Working...
            X