Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nog eentje om het af te leren...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nog eentje om het af te leren...

    Een laatste portretje (ik had de vorige keer eigenlijk het verkeerde gepost... ) op vraag van Tine. Ook hierbij de kleuren- en de sepiaversie.






    Met vriendelijke groeten,

  • #2
    Re: Nog eentje om het af te leren...

    Zeker en vast de kleurenversie voor mij. Tine is een mooi en fotogeniek model. Prachtige ogen.

    Dit doet natuurlijk geen afbreuk aan de kunde van de fotograaf. Ook de andere foto's op je website zijn !
    Beauty need only be a whisper
    Camera's: Canon 5D Lenzen: EF 17-40mm F 4.0 L USM, EF 24-105mm F 4.0 L IS USM, EF 50mm F1.8 II, EF 90-300mm F 4,5-5,6 DC - Flitsers: Sigma EF-530 DG ST

    Comment


    • #3
      Re: Nog eentje om het af te leren...

      Mooie ogen, maar de compositie maakt het wat onnatuurlijk, net of de arm en de hand niet van het model is. Omdat ik nergens iets van een nek zie lijkt het alsof er een los hoofd op een standaard in de vorm van een hand geplaatst is.
      Met andere woorden; ik vond de vorige mooier.
      Lichte voorkeur voor de sepia, maar dan graag met wat minder kleur. Dus net geen zwartwit.
      Op een gave huid kun je niet scherpstellen
      Simpele albumpjes

      Comment


      • #4
        Re: Nog eentje om het af te leren...

        Vast en beraden de sepia vorm
        De ogen komen er beter uit.
        Haar huidstructuur komt er minder grof uit. ( in de kleur versie heeft ze een ruwere huid die in de sepia uitgevlakt wordt
        Tine zal waarschijnlijk in reel live ook in kleur zijn maar allé mischien s'nachts niet

        Jeroen

        Comment


        • #5
          Re: Nog eentje om het af te leren...

          Met een goede fotograaf kunnen foto's van Tine niet anders als mooi zijn.
          Toch wil ik hier Porochelt bijtreden wanneer die stelt dat er iets eigenaardigs is aan de compo. Ik had het niet beter kunnen verwoorden. Het lijkt inderdaad net of er alleen een hoofd op een hand van een ander rust.
          Wreed eigenaardig .
          Hoe dan ook toch een knappe foto . Verder hou ik van kleur, dus voor mij de eerste foto.

          Comment


          • #6
            Re: Nog eentje om het af te leren...

            My, wat een ogen! Prachtige foto, vooral in kleur. Als ik dat toch kon....
            Groets, Gerhard
            Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

            Comment


            • #7
              Re: Nog eentje om het af te leren...

              Voor mij ook sepia .
              (en ik heb geen problemen met de compositie )
              Jan Akkermans
              (BD1097BE)
              Fujifilm GFX 100S, X-T5, X-T3, X-Pro3 en wat glas

              Comment


              • #8
                Re: Nog eentje om het af te leren...

                de kleurenversie
                Canon 300D, Canon EFS 18-55 IS en een Tamron MACRO 1:2 AF 70-300mm F/4-5.6 Di LD
                wishlist 430 EX :)

                Comment


                • #9
                  Re: Nog eentje om het af te leren...

                  Iedereen van harte bedankt voor de reactie's en het laten weten van Uw voorkeur.

                  Groetjes,

                  Comment

                  Working...
                  X