Na twee weken van hard werken, boenen, poetsen, timmeren, trap op trap af, laat thuis, vrouw boos, weer naar de studio, weer om 11 uur thuis… dan eindelijk .. zaterdagavond 22.30 gaan zitten en pilsje genomen![]()
Van casco naar een studio in twee weken vind ik nog een hele prestatie hahaha. Maar ik had ook een goed team dat ook ’s avonds een uurtje door wilde halen.
Ik heb geprobeerd naar diverse adviezen van diverse studiobezitters te luisteren en een mix genomen van hun adviezen.
Zwart plafond, toch een laminaat vloer, en witte wanden die ik ga blokken met gordijnen of panelen.
Toen ik het plafond zwart had, wist ik al dat ik de wanden wit wilde maken. Man man man…. Wat is dat donker en wat zuigt dat licht op. Dus toch witte wanden.
Ik bedank de mensen die mij achter de schermen en via DH mij tips hebben gegeven.
Helaas is het plafond niet hoger, dus we doen het er mee![]()
Maar goed.
Hier en paar snelle snapshot van de studio en ik ben weer in de race, ga mijn lijstje met modellen af, en ga vol aan de bak.
http://www.beautyshoot.nl/profiel.php
Ik ‘deel’ deze ruimte met een ontzettend aardige vent uit Almere, genaamd Remco. U hier niet bekend, maar op een ander forum wel.
Hij heeft de bovenverdieping in gebruik, maar kan ook beneden zijn gang gaan. Vandaag heeft hij zijn eerste shoot op de onderverdieping gedaan en ik kon ook wat foto’s maken. Het was heel gezellig en heel druk.
Ik denk dat wij mekaar goed aanvullen.
Remco.. proost.. op de goede samenwerking.
Hier een paar foto's vandaag (totaal niet gepland) genomen.
![]()