Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nature.....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nature.....

    (Nature+Inge, MUA: Connie)

    Enjoy !


    .

  • #2
    Re: Nature.....

    Wou die staat in een mooi kader!
    Meer van da, aub
    nikon stuff

    Comment


    • #3
      Re: Nature.....

      Deze vind ik persoonlijk een mindere van je, Daniël.

      Ik vind je model te centraal in beeld staan, en ook de harde belichting (net tot of zelfs over de limiet) siert deze plaat niet voor mij. Sorry

      Mvg,
      Frederic

      Comment


      • #4
        Re: Nature.....

        en ook de harde belichting (net tot of zelfs over de limiet) siert deze plaat niet voor mij.
        Harde belichting?...dit begrijp ik eigenlijk niet goed ?

        Deze foto is recent genomen, en net na 18h, met een volledig grijs bewolkte lucht,...in mijn beperkte kennis en zienswijze,

        is dit toch (heel) zacht licht, ...of begrijp ik hier iets niet?

        Het model heeft een spierwitte huid, en het kleed is ook wit natuurlijk ..."wit" wou ik dus wel als uitstraling

        Ter info : er is hier niet ingeflitst.

        Grtz, D.
        Last edited by fotodan; 17 september 2010, 19:58.

        Comment


        • #5
          Re: Nature.....

          mooie plaat Daniel , licht is erg zacht en past hier prima!
          http://www.jvs-photography.be/

          Comment


          • #6
            Re: Nature.....

            Te harde belichting?? Kan ik niet zien zenne
            Te centraal??, waar moet je dan het model hier plaatsen? rechts of links?
            Dan klopt het totaal beeld hier van geen kanten meer naar m.i.
            en zou je van een mooi beeld een lelijk maken

            Comment


            • #7
              Re: Nature.....

              Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
              Te harde belichting?? Kan ik niet zien zenne
              Te centraal??, waar moet je dan het model hier plaatsen? rechts of links?
              Dan klopt het totaal beeld hier van geen kanten meer naar m.i.
              en zou je van een mooi beeld een lelijk maken
              en niets aan toe te voegen.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Nature.....

                Ze doet me denken aan zo'n dansend elfje op een lelieblad (efteling)
                Koele toning, maar dat vind ik hier erg mooi

                Comment


                • #9
                  Re: Nature.....

                  Het is altijd moeilijk om te verwoorden waarom een beeld je niet aanspreekt.
                  Maar ik probeer het toch even.
                  Ik vind dat er wat teveel verloren ruimte boven het model is. Dat is mss gedaan om de voorgrond erbij het hebben (tak rechts) maar heeft niet echt een meerwaarde.

                  Ik denk dat je meer diepte in het beeld ging krijgen door de voorgrond nog wat uitgesprokener in beeld te brengen.
                  Persoonlijk vind ik het model ook net niet overbelicht.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nature.....

                    Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
                    Harde belichting?...dit begrijp ik eigenlijk niet goed ?

                    Deze foto is recent genomen, en net na 18h, met een volledig grijs bewolkte lucht,...in mijn beperkte kennis en zienswijze,

                    is dit toch (heel) zacht licht, ...of begrijp ik hier iets niet?
                    Ik heb er me eigenlijk verkeerd mee uitgedrukt. De foto komt voor mij over alsof je de levels serieus omhoog getrokken hebt zodat alles enorm fel overkomt. Daarom schreef ik er ook tussen haakjes bij dat het tot op de limiet of zelfs erover is.
                    Ik hoop dat je met m'n verduidelijking begrijpt wat ik bedoel.

                    @Gno
                    Ik plaatse mijn mening zoals ik de compositie ervaar, en niet zoals ik hoop dat anderen ermee eens zullen zijn. Persoonlijk vind ik het model té centraal in beeld staan, zelfs als iedereen het daar nu niet mee eens is. Waarom zou jouw mening zoveel meer waard zijn dan de mijne zodat je de mijne volledig teniet zou doen?

                    Mvg,
                    Frederic
                    Last edited by Frederic De Smet; 18 september 2010, 14:56. Reden: zinsbouw

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nature.....

                      Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                      Ik heb er me eigenlijk verkeerd mee uitgedrukt. De foto komt voor mij over alsof je de levels serieus omhoog getrokken hebt zodat alles enorm fel overkomt. Daarom schreef ik er ook tussen haakjes bij dat het tot op de limiet of zelfs erover is.
                      Ik hoop dat je met m'n verduidelijking begrijpt wat ik bedoel.

                      @Gno
                      Ik plaatse mijn mening zoals ik de compositie ervaar, en niet zoals ik hoop dat anderen ermee eens zullen zijn. Persoonlijk vind ik het model té centraal in beeld staan, zelfs als iedereen het daar nu niet mee eens is. Waarom zou jouw mening zoveel meer waard zijn dan de mijne zodat je de mijne volledig teniet zou doen?

                      Mvg,
                      Frederic
                      Mijn mening is niet meer of minder waard dan die van u Fred,maar ik heb mijn mening vermeld net zoals jij

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nature.....

                        Ik heb er me eigenlijk verkeerd mee uitgedrukt. De foto komt voor mij over alsof je de levels serieus omhoog getrokken hebt zodat alles enorm fel overkomt. Daarom schreef ik er ook tussen haakjes bij dat het tot op de limiet of zelfs erover is.
                        Ik hoop dat je met m'n verduidelijking begrijpt wat ik bedoel.
                        Natuurlijk begrijp ik wel wat je bedoeld,....maar eigenaardig genoeg stemt dit absoluut niet overeen

                        met de werkelijkheid

                        Ik ben in PS zelfs niet aan de levels aangekomen, en dit omdat bij mijn originele foto,

                        de levels perfect opgevuld waren, en dit van links (O) tot rechts (255) ...no gap !!!!

                        Sleur de foto maar eens in PS, je zal wel zien....

                        Dus eigenlijk snap ik je eerste commentaar niet........maar das nu ook niet erg hé ...

                        Kwa compo,...ja, daar is zoveel mogelijk,...1/3 links, 1/3 rechts, centraal,...enz...

                        Eigenlijk heb ik al duizenden fotos van iedere mogelijke compo,...alles is dus mogelijk, en ieder zijn voorkeursmaak natuurlijk

                        Grtz, Daniel

                        Comment


                        • #13
                          Re: Nature.....

                          Ik vind hem knap
                          Canon eos 5D mark II- EF 24-70 f2.8 L USM - EF 85 1.8 USM -Sigma 12-24MM - Canon speedlite 580EX - lowepro Computrekker AW -Vanguard supreme hardcase - Vanguard alta PRO 263 - Cactus triggers

                          Comment

                          Working...
                          X