Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

my first marriage

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • my first marriage

    mijn eerste huwelijksreportage, hier enkele paginas van in hun album, paginas plooien in het midden van de foto








  • #2
    Re: my first marriage

    Als bruid en bruidegom mag je blij zijn met zulke fotos.Goed gedaan en je hebt de mensen gelukkig gemaakt achteraf.
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

    Comment


    • #3
      Re: my first marriage

      Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
      Als bruid en bruidegom mag je blij zijn met zulke fotos.Goed gedaan en je hebt de mensen gelukkig gemaakt achteraf.
      bedankt, het koppeltje zelf was ook zeer tevreden. Was toch wel een stressy day voor mij, want zo voor de eerste keer een huwelijk fotograferen met alles erop en eraan, was bang van wel iets te missen, maar het heeft echt wel heel goed gegaan, dat smaakt naar meer, das nu echt wel iets wat ik graag zou doen later

      Comment


      • #4
        Re: my first marriage

        Oorspronkelijk geplaatst door krulle Bekijk bericht
        bedankt, het koppeltje zelf was ook zeer tevreden. Was toch wel een stressy day voor mij, want zo voor de eerste keer een huwelijk fotograferen met alles erop en eraan, was bang van wel iets te missen, maar het heeft echt wel heel goed gegaan, dat smaakt naar meer, das nu echt wel iets wat ik graag zou doen later
        Als je goed voorbereid bent en mensen op deze mannier kunt gelukkig maken? Waarom niet..Ik zou zeggen go for it.
        Wel een beetje opletten op je scherpte en compos he? Zeer belangrijk.Je hebt het zeker goed gedaan voor de eerste keer.
        Proficiat aan het paar trouwens.
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

        Comment


        • #5
          Re: my first marriage

          Met zo'n foto's zou ik heel tevreden zijn. De sfeer loopt eraf en technisch zit het allemaal goed.

          Op de blog van een goede huwelijksfotograaf heb ik gelezen dat het belangrijk is dat de koppels met elkaar bezig zijn en niet met de lens. En zo'n foto's zitten er ook zeker voldoende tussen.
          Maar vooral het meisje richt zich soms naar de lens en poseert.
          Misschien interessant om daar extra op te letten en wat bij te sturen op het moment. Ik geef het maar mee voor wat dienen kan.

          Comment


          • #6
            Re: my first marriage

            Oorspronkelijk geplaatst door PSG Bekijk bericht
            Met zo'n foto's zou ik heel tevreden zijn. De sfeer loopt eraf en technisch zit het allemaal goed.

            Op de blog van een goede huwelijksfotograaf heb ik gelezen dat het belangrijk is dat de koppels met elkaar bezig zijn en niet met de lens. En zo'n foto's zitten er ook zeker voldoende tussen.
            Maar vooral het meisje richt zich soms naar de lens en poseert.
            Misschien interessant om daar extra op te letten en wat bij te sturen op het moment. Ik geef het maar mee voor wat dienen kan.
            das waar, de mooiste foto's zijn als ze niet in de lens kijken, maar met elkaar bezig zijn, hier en daar mag wel eens anders, groetjes

            Comment


            • #7
              Re: my first marriage

              Schoon gedaan hoor
              en dat voor een eerste keer !?

              greetz
              Cheeta
              Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
              flickr

              Comment


              • #8
                Re: my first marriage

                Hallo
                Mooie reportage!!!
                Met welk boekprogramma is het fotoboek uiteindelijk gemaakt? Of zijn dit photoshopbladzijden?

                Grtz
                Filip
                Filip

                Comment


                • #9
                  Re: my first marriage

                  Oorspronkelijk geplaatst door Cheeta Bekijk bericht
                  Schoon gedaan hoor
                  en dat voor een eerste keer !?

                  greetz
                  Cheeta
                  bedankt hé, kzou dat echt wel meer willen doen, kvind het plezant om te doen, als je ziet hoe de mensen stralen op zo'n dag

                  Comment


                  • #10
                    Re: my first marriage

                    Proper gedaan moet ik zeggen !!
                    Mag ik weten hoeveel foto's je genomen hebt voor heel de reportage , en hoeveel je er uiteindelijk geselecteerd hebt ? Gewoon uit nieuwsgierigheid ...

                    Erwin
                    Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
                    http://album.zoom.nl/user/lindberg/

                    Comment


                    • #11
                      Re: my first marriage

                      Oorspronkelijk geplaatst door erwin Bekijk bericht
                      Proper gedaan moet ik zeggen !!
                      Mag ik weten hoeveel foto's je genomen hebt voor heel de reportage , en hoeveel je er uiteindelijk geselecteerd hebt ? Gewoon uit nieuwsgierigheid ...

                      Erwin
                      Ik heb over de hele dag zo'n 700 foto's genomen, maar dat was van 6u 's morgens bij de opmaak tot in de late uurtjes van het avondfeest,
                      En ik denk dat er in hun boek ongeveer een 200 foto's zitten

                      Comment


                      • #12
                        Re: my first marriage

                        nice

                        Op welke locatie was dat?

                        G
                        fijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
                        Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...

                        Comment


                        • #13
                          Re: my first marriage

                          Oorspronkelijk geplaatst door geertvandenbroeck Bekijk bericht
                          nice

                          Op welke locatie was dat?

                          G
                          de eerste 2 waren in tine coat ( engels kerkhof ) in Passendaele en de derde is in het lapidarium naast de grote kerk in Ieper, greetz

                          Comment


                          • #14
                            Re: my first marriage

                            Mooi hoor, mag jij en hun trots op zijn!
                            Groet Nosomoho :NIKON D300 / 18-200 AF-S ED / http://nasama.fotki.com

                            Comment


                            • #15
                              Re: my first marriage

                              Oorspronkelijk geplaatst door nosomoho Bekijk bericht
                              Mooi hoor, mag jij en hun trots op zijn!
                              thankx, ben er ook trots op, vooral toen ik hun gezichtjes zag , als ze hun boek bekeken, ze waren echt heel blij

                              Comment

                              Working...
                              X