Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Monthly Business (18+)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Monthly Business (18+)

    Heeeeerlijk uitdagend!!!
    Jij hebt ballen!

    L.
    Lieven Degrauwe
    http://www.beeldbedrijf.be

    Comment


    • #32
      Re: Monthly Business (18+)

      Oorspronkelijk geplaatst door Bart Boodts Bekijk bericht
      Opschudding?? LOL, degenen die dit als pervers aanzien, dààr heb ik mijn idee over, want juist die mensen denken met verkeerde én vieze ideeën, hm, dat vind ik dan vies. Mensen die hier juist niet over struikelen én de humor ervan inzien, vind ik minder pervers, mijn nederige gedachte.... Voor alle duidelijkheid, nog es, ik vind dit ook walgelijk, maar het idee en de alles errond wou ik allang doen:

      Grtz,
      Bart
      Alez, das straf, diegenen die dit dus aanstootgevend vinden zijn pervers? Goed bezig zou ik zeggen. Onder het motto hoe vettiger hoe prettiger..
      Valt me ook op, (typisch Belgisch??), dat iedereen het wel leuk vind dat een anders zo iets post, en er zich dan allemaal achter scharen, maar zelf geen initiatief nemen ? ?
      Pas op, ieder zijn ding, maar ik blijf bij mijn standpunt, dit is voor mij erover.
      En dit onder kunst katalogeren, is natuurlijk al te eenvoudig ..

      Comment


      • #33
        Re: Monthly Business (18+)

        Hey Rudy,

        Vooraf; dat velen hier positief reageren is omwille van de originaliteit van het idee hee. Nl; met wat bloed op de mond en een leeg kladje van de pil iets insinueren. Maar dat wil, denk ik, nog niet zeggen dat die mensen allemaal onder de lakens duiken als de rode vlag uit hangt hee zeg.

        En dat velen "zo geen initiatief nemen" heeft in feite dezelfde oorzaak; kom maar op zoiets! Dat vergt veel creativiteit/inventiviteit/fantasie. Ik vind niet dat je mensen kan veroordelen voor hun enthousiasme hier, gewoon omdat ze zélf nog niet op zoiets zijn gekomen. Je veroordeelt toch ook geen Metallica fans omdat ze nog nooit gitaar hebben gespeeld?

        Of het nu kunst is of niet (en wat nu kunst is en wat niet) doet er idd niet toe. Feit is echter wel; sterke platen zijn platen die je "pakken". En dit is een plaat die "pakt". Ook aan jou, anders had je niet gereageerd, lol.

        Ciao,

        T.

        Comment


        • #34
          Re: Monthly Business (18+)

          Oorspronkelijk geplaatst door TooT Bekijk bericht
          Hey Rudy,

          Vooraf; dat velen hier positief reageren is omwille van de originaliteit van het idee hee. Nl; met wat bloed op de mond en een leeg kladje van de pil iets insinueren. Maar dat wil, denk ik, nog niet zeggen dat die mensen allemaal onder de lakens duiken als de rode vlag uit hangt hee zeg.

          En dat velen "zo geen initiatief nemen" heeft in feite dezelfde oorzaak; kom maar op zoiets! Dat vergt veel creativiteit/inventiviteit/fantasie. Ik vind niet dat je mensen kan veroordelen voor hun enthousiasme hier, gewoon omdat ze zélf nog niet op zoiets zijn gekomen. Je veroordeelt toch ook geen Metallica fans omdat ze nog nooit gitaar hebben gespeeld?

          Of het nu kunst is of niet (en wat nu kunst is en wat niet) doet er idd niet toe. Feit is echter wel; sterke platen zijn platen die je "pakken". En dit is een plaat die "pakt". Ook aan jou, anders had je niet gereageerd, lol.

          Ciao,

          T.
          Het is net het suggestieve dat me doet walgen.
          Dat het pakt klopt, maar er zijn zoveel dingen die pakken, zonder dat we ze apprecieren.
          En als ik gitarist zou zijn, zou ik anders tegen Metallica aanzien dan nu..
          Nee, ik blijf bij mijn standpunt. Ieder zijn meug, maar dit is niks voor mij.

          Grtzzz
          R,zonder kraakjes

          Comment


          • #35
            Re: Monthly Business (18+)

            't is eens iets anders dan het zoveelste - al dan niet perfect geschminkte - model in een of andere ruïne of dan het zoveelste haarscherpe vogeltje op een takje ...
            mijn foto's: www.reneheylen.be

            Comment


            • #36
              Re: Monthly Business (18+)

              Moet zeker kunnen !! Doet me denken aan het werk van Araki.

              Grt,
              JanMetDePet
              Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300

              Comment


              • #37
                Re: Monthly Business (18+)

                Oorspronkelijk geplaatst door Bart Boodts Bekijk bericht
                Opschudding?? LOL, degenen die dit als pervers aanzien, dààr heb ik mijn idee over, want juist die mensen denken met verkeerde én vieze ideeën, hm, dat vind ik dan vies. Mensen die hier juist niet over struikelen én de humor ervan inzien, vind ik minder pervers, mijn nederige gedachte.... Voor alle duidelijkheid, nog es, ik vind dit ook walgelijk, maar het idee en de alles errond wou ik allang doen:

                Grtz,
                Bart
                off topic.

                Yup... ik verkracht elke dag een kip, bef op zondag een ongestelde koe en pleeg zo af en toe incest met mijn dochter.
                Mensenkennis heb je wel Bart

                ps.. jij hoeft helemaal niet pervers te zijn hoor, dat beweert niemand. Het ging mij om de gedachtengang. En die vind ik smerig.
                En als ik niet meer kan zeggen wat ik wel en niet mooi vind, dan zwijg ik toch?
                Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

                Comment


                • #38
                  Re: Monthly Business (18+)

                  volgend shot: z'n eigen kwakje proevend ?


                  mss iets voor de Challenge: suggestieve shots
                  Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                  Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                  Comment


                  • #39
                    Re: Monthly Business (18+)

                    ieder zijn mening daarover, maar vor mij hoeft dit niet.
                    ik heb er maar één woord voor: Wansmakelijk;
                    Ik vind dit eerder provoceren dan fotograferen

                    Comment


                    • #40
                      Re: Monthly Business (18+)

                      prachtig,volgende foto een gebruikte tampon gebruiken als lollie

                      Comment


                      • #41
                        Re: Monthly Business (18+)

                        doet mij glimlachen ... en alle vrouwen die meer zin hebben in sex als ze ongesteld zijn
                        Scotty... beam me up !!!

                        Comment


                        • #42
                          Re: Monthly Business (18+)

                          Oorspronkelijk geplaatst door lana Bekijk bericht
                          doet mij glimlachen ... en alle vrouwen die meer zin hebben in sex als ze ongesteld zijn
                          nature's way of teasing ?
                          Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                          Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                          Comment


                          • #43
                            Re: Monthly Business (18+)

                            Geslaagde foto want de techniek en zelfs de kwaliteit is niet belangrijk als je met je foto verschillende reacties kan uitlokken en dat is hier blijkbaar wel het geval.
                            Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore

                            Bezoek mijn foto's online

                            Comment


                            • #44
                              Re: Monthly Business (18+)

                              Oorspronkelijk geplaatst door weemaes Bekijk bericht
                              ieder zijn mening daarover, maar vor mij hoeft dit niet.
                              ik heb er maar één woord voor: Wansmakelijk;
                              Ik vind dit eerder provoceren dan fotograferen
                              Fotograferen mag gerust provoceren, vind ik.
                              Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300

                              Comment


                              • #45
                                Re: Monthly Business (18+)

                                leuk idee en idd 'anders'

                                maar vindt nu niet bepaald chokerend ofzo
                                in deze tijd moet er toch veel kunnen (maar niet alles)
                                11-300mm
                                jeff heylen

                                Comment

                                Working...
                                X