Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mode shoot, thema "Vogeltje in een gouden kooi"

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mode shoot, thema "Vogeltje in een gouden kooi"

    Last edited by Reginald; 27 november 2010, 17:09.

  • #2
    Re: Mode shoot, thema "Vogeltje in een gouden kooi"

    woow, dit vind ik een sterke compo !!
    de zachte kleuren en details zijn moi gekozen.

    wat mij betreft......HOF waardig !!
    EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
    https://sites.google.com/view/pdh65/

    Comment


    • #3
      Re: Mode shoot, thema "Vogeltje in een gouden kooi"

      Zalige plaat qua inhoud.
      Maar waarom nou die softbox rechts in beeld?? Das wel slordig en doodzonde.
      Ook links.. dat stukje ... wat is het.. radiator? .. zou ik wegclonen.

      Maar voor de rest klopt het.
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

      Comment


      • #4
        Re: Mode shoot, thema "Vogeltje in een gouden kooi"

        heel mooi.

        de softbox was me niet eens opgevallen
        Een amateur maakt zich druk om scherpte
        een professioneel maakt zich druk in de verkoop
        een fotograaf maakt zich druk omwille van het licht

        Comment


        • #5
          Re: Mode shoot, thema "Vogeltje in een gouden kooi"

          spijtig idd van de softbox, en het zwarte vlekje linksonder vind ik ook overbodig.
          wel een hele leuke sfeer.

          Comment


          • #6
            Re: Mode shoot, thema "Vogeltje in een gouden kooi"

            Ik vind het een heel knappe foto ondanks een klein foutje

            Mvg
            Redgy
            Nikon D5000 A-FS Nikor 1:3.5/5.6 18-55mm G VR, A-FS Nikor 1:4/5.6 55-200mm ED VR.

            Comment


            • #7
              Re: Mode shoot, thema "Vogeltje in een gouden kooi"

              Een softbox in het zicht is toch geen klein foutje????
              Bedoeling is goed, sfeer is mooi. Maar de details zijn niet helemaal op orde.

              Comment


              • #8
                Re: Mode shoot, thema "Vogeltje in een gouden kooi"

                Het is ook slechts nog maar de onbewerkte versie... Ik upload zo vlug mogelijk de def. versie onder dezelfde titel maar met een 2 achter. Ik ben blij dat men deze versie al top vind, buiten de belachelijk grote fouten uiteraard!

                Comment


                • #9
                  Re: Mode shoot, thema "Vogeltje in een gouden kooi"

                  Naast softbox en die zwarte vlek ...
                  de stoel achteraan trekt mij ook wat fel de aandacht, stoel weg was beter geweest en het ding ? dat nog net in beeld komt vlak voor het model, waarschijnlijk de oorzaak van de zwarte vlek is voor mij ook totaal overbodig.
                  Maar hier je kladversie posten om achteraf de definitieve versie als nieuw item te posten is dat wel de bedoeling van SC ?
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Mode shoot, thema "Vogeltje in een gouden kooi"

                    Als het een "mode shoot" is dan moet het vestimentair gedeelte de hoofdzaak zijn, hiervan is zeer weinig te zien. Zonder de titel een heel mooie intimistische foto.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Mode shoot, thema "Vogeltje in een gouden kooi"

                      aangezien deze kladversie zoveel positieve commentaar loskrijgt hoort hij hier ook thuis ja.
                      teweinig zichtbaar van de kleren?? ik heb voldoende research gedaan naar mode fotografie om te weten dat een mode foto meer om sfeer en image gaat dan om de kleren zelf... De titel en de sfeer zorgen voor een image die toch wel zeer sterk overkomt?
                      Maar ik zal vandaag de def versie posten

                      Comment


                      • #12
                        Re: Mode shoot, thema "Vogeltje in een gouden kooi"

                        Oorspronkelijk geplaatst door Reginald Bekijk bericht
                        (...) een image die toch wel zeer sterk overkomt ? (...)
                        Zeker en vast !

                        Comment


                        • #13
                          Re: Mode shoot, thema "Vogeltje in een gouden kooi"

                          Inderdaad een mooie sfeerfoto, maar ... je zal nogal wat werk hebben om alles opgenoemde foutjes en 'dingetjes' weg te poetsen (softbox, radiator, stoel, donkere vlek linksonder).
                          Het eenvoudigste lijkt mij om de foto te croppen tot vierkant formaat (bovenaan tot enkele mm boven het haar, onderaan en links ook beetje eraf). Je hoeft dan alleen nog maar een stukje softbox en de stoel aan te pakken :-).

                          Guy
                          www.guydewestelinckfotografie.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: Mode shoot, thema "Vogeltje in een gouden kooi"

                            De softbox gaat weg, voor de rest vind ik de radiator het beeld mooi kaderen en de donkere vlek zorgt mee voor de compo, als ik die oplicht verlies ik een stuk van mijn diepte in het beeld... Croppen doe ik niet zo graag. En daarbij is het als mode opdracht dus moet de foto het formaat van een magazine aanhouden... De stoel maak ik een stop donkerder en misschien iets waziger waardoor het model meer naar voor komt en de stoel dus niet meer zo hard stoort...

                            Comment


                            • #15
                              Re: Mode shoot, thema "Vogeltje in een gouden kooi"

                              Oorspronkelijk geplaatst door Reginald Bekijk bericht
                              Het is ook slechts nog maar de onbewerkte versie... Ik upload zo vlug mogelijk de def. versie onder dezelfde titel maar met een 2 achter. Ik ben blij dat men deze versie al top vind, buiten de belachelijk grote fouten uiteraard!
                              Ik noem het geen belachelijk grote fout...maar wel een grote fout. Dat doet niets af aan de sfeer van de foto, die is heerlijk. Maar voordat je een foto in SC plaatst check je natuurlijk goed of de foto in orde is...lijkt mij.

                              Comment

                              Working...
                              X